Előállította a rendőrség Horváth Évát, Hagyó Miklós korábbi szocialista főpolgármester-helyettes volt szóvivőjét, értesült a távirati iroda.
Horváth Évát - akit a BKV sajtóreferensként alkalmazott tavaly augusztusig - otthonából vitték el a nyomozók pénteken reggel.
Horváth Évának azután mondott fel Kocsis István BKV-vezér, hogy megírtuk, Hagyó titkárságvezetőjének 2007 eleje óta párhuzamosan a közlekedési társaságnál is fizetett állása volt.
Előállították Hagyó volt szóvivőjét
Kirúgták a BKV szóvivőit
A BKV felmondott Kiricsi Karolának és Szilágyi Károlynak, a társaság szóvivőinek. A cégnél megszűnt a szóvivői rendszer.
Az Index értesülését Szilágyi Károly megerősítette. Mint elmondta, felmondását azzal magyarázták, hogy az elmúlt két hétben bevált egy új rendszer, amely szerint adott kérdésben az illetékes BKV vezetők, szakemberek nyilatkoznak.
Pásztor Erzsébet, a BKV kommunikációs igazgatója elmondta, hogy megszüntették a szóvivői rendszert. Reményeik szerint azzal, hogy az újságírók által feltett kérdésekre közvetlenül a területileg illetékes vezetők válaszolnak, felgyorsulhat a kommunkiáció.
Pásztor Erzsébet hozzátette, hogy Szilágyi Károly nem kapott végkielégítést, Kiricsi Karola pedig a munka törvénykönyve szerinti, minimális mértékűhöz jutott.
(Index)
Kérdezz a BKV-tól!
Miért nincs beléptető kapu a metróban? Mennyi pénzt költenek egy évben felújításokra? Miért van szükség több alvállalkozóra? Miért nincsenek rendesen takarítva a buszok? Ilyen, vagy ehhez hasonló kérded van? Tedd fel nekünk bátran a hozzászólások között, vagy küldd el e-mailben a BKV-figyelőnek a bkvfigyelo@gmail.com címre, hogy a BKV megválaszolhassa. A blog és a BKV közötti együttműködésnek köszönhetően tisztább képet adhatunk a BKV-ról az olvasóink számára, és fontos kérdésekre is megadhatjuk a választ. A beérkezett kérdéseket nyomtatott formában az Akácfa utcai BKV-székház előtt adom át a cég szóvivőjének, Szilágyi Károlynak. Még mindig hiszek abban, hogy az utasészrevételeket összegyűjtve, publikálva együttes erővel javíthatunk a BKV-n!
BKV-figyelő – Utasok a tömegközlekedésért!
BKV: Természetes, hogy hibás a fék az új metrókon
A Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) munkatársai a napokban megvizsgálták az Alstom metrókocsikat, amelyek a 2-es és a leendő 4-es vonalán közlekednek majd. A Blikk információi szerint az ellenőrzést felfüggesztették, miután nagyon komoly műszaki hibákat találtak: a kezükben maradt legalább húsz fékcső. A fékcsövekre vészhelyzet vagy áramszünet esetén van szükség, ilyenkor lépnek működésbe a légfékek, amelyeket a fékcsöveken keresztül táplálnak levegővel.
Az NKH szóvivője elismerte, hogy baj van az út metróval. Csak azután folytatják az ellenőrzést, ha az Alstom kijavítja a hibákat. Kiricsi Karola, a BKV szóvivője azt mondta, ez még csak egy prototípus, természetes, hogy ilyenkor felmerülnek műszaki problémák, gyermekbetegségek, amiket a gyártó kijavít.
(Index)
Megjavították a garázsba visszaküldött buszt
A reggeli "Azonnal garázsba küldte a buszt a NKH" című bejegyzésemre ma délután megérkezett a BKV válasza is. A buszt meghegesztették, és visszaküldték a forgalomba, újból szállíthat utasokat. A BKV levele az előző bejegyzésben kommentálható.
Tisztelt Gál Mihály!
Köszönjük, hogy észrevételével ismét felhívta a figyelmet az autóbuszok műszaki állapotára. Sajnos a közlekedési vállalat autóbuszainak átlagéletkora megközelíti a 20 évet, így karbantartásuk egyre nagyobb feladat.
A járművek minden nap üzembiztonsági átvizsgáláson esnek át, ilyenkor ellenőrzik a kormánymű, a fékek, a futóművek és a világítóberendezések állapotát. Forgalomba csak azok a buszok állhatnak, amelyek ezen a vizsgálaton megfelelnek.
Utolsó kommentek