Egy neve elhallgatását kérő szegedi villamosvezető keresett meg levelével a hétvégén, aki arra panaszkodik, hogy Szegeden nagyobb problémák vannak a tömegközlekedéssel, mint Pesten.
Az ottani tömegközlekedési cég, az SzKT folyamatosan leépíti a dolgozóit. Eddig csak a tartalékosokat küldték el a cégtől, és villamosvezetőből sincs elég. Helyettük időnként a karbantartók vezettek. A járművezetők már meg sem mernek szólalni, mert főnökeik minden rossz szóért kirúgással fenyegetik meg őket. Pedig lenne mire panaszkodniuk, mert a túlóra is megszűnt, a beteg villamosvezetőket nem pótolják, így egyre kevesebb villamos közlekedik a városban. Remélem nem haragszotok meg, ha a hétfő reggelt nem BKV-val, hanem SzKT-val kezdem:
Kedves BKV figyelő!
Ez nem BKV-s, de SzKT-s történet, viszont gyanítom, hogy ilyen a BKV-nál sem történik:
Én Szegeden vagyok villamosvezető, az utóbbi időben egyre nagyobb problémák és egyre kevésbé érthető dolgok történnek velünk. Legyen szíves egy posztot szentelni, mert a helyzet kezd tarthatatlanná válni:
Ugyanis az SzKT takarékoskodni szeretne, állítólag a gazdasági válság hatásai miatt. Korábban a villamosnál két tartalékos volt egy Rókuson és egy Tarjánban. Ez összesen 4 szolgálatot jelentett, mert ugye mindkettőből volt délelőttös és délutános is. A Rókusi tartalékot már valamikor februárban megszüntették.
Utolsó kommentek