Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Üljön vissza, és fogja be a száját!”

Olvasónk december 2-án a 240E jelzésű busszal utazott. A buszt a Sasad ligetnél egy csapat gyerek szállta meg. Egyiküket, vagyis csak a táskáját a busz ajtaja odazárta. Az utas szólt a sofőrnek, de az nem foglalkozott vele, ezért rákiabált. Mondta neki, hogy odacsukta a gyerek táskáját, amire a sofőr csak annyit mondott: "És? Üljön vissza, és fogja be a száját!"

Tisztelt BKV Zrt!

A mai napon (2009. december 02.) sajnos az önök szolgáltatását voltam kénytelen igénybe venni, mint már említettem korábbi elektonikus levelemben, ezt nagyon ritkán teszem megelégedettséggel, a mai eset azonban minden eddigit felülmúlt.

A Móricz Zsigmond körtérről kb 07:20-kor induló 240E jelzésű, BPI-283 forgalmi rendszámú autóbuszon utaztam, már bánom, esküszöm, nagyon bánom. Talán a Sasad liget lakóparkig nem is volt különösebb gond, hacsak az nem, hogy a Sasadi úti megállóba sem sikerült beállnia a vezetőnek gépjárművével.

181 Tovább

Nagyobb figyelmet fordítanának a turisták tájékoztatására

Nem könnyű Budapesten turistának lenni. Ha valaki egy másik városból, országból, földrészről, vagy bolygóról idetéved, akkor szinte semmilyen tájékoztatást nem kap arról, hogy mit merre talál, és az tömegközlekedéssel hogyan közelíthető meg. Csak hosszas kutatómunka árán tudják meg, hogy olyan turisztikai látványosságok, mint a Vár, a Parlament vagy a Citadella stb. hogyan közelíthető meg a BKV járataival. Sajnos a járművek utastájékoztató rendszere sem tud más nyelven, csak magyarul (kivéve a reptér buszt), így ha a turista meg is találta a keresett járatot, azon utazva nem tudja, hogy hol kell leszállni róla, mert ilyen tájékoztatást nem kap.

A BKV-nál végre felismerték a hibát. Az Utaskapcsolati osztály egy koncepciót készített az idegen nyelvű tájékoztatásról, melyet az osztályvezető továbbított nekem véleményezésre. De nem csak az én véleményemre kíváncsi, hanem a tiétekre is, ezért én a koncepció alapján néhány bekezdésben összeszedtem, hogy szerintem milyen lenne a megfelelő, turistákat tájékoztató rendszer. Nektek annyi a dolgotok, hogy az én verziómat véleményezitek, kiegészítitek. A BKV utaskapcsolati osztályán figyelik a hozzászólásokat, írjátok őket bátran! :)

161 Tovább

Vedd le a táskád

Lehet szidni az időseket a banyatankjuk miatt. Meg lehet őket vetni azért, mert a reggeli csúcsban velünk együtt utaznak, és „elveszik tőlünk” a helyet. Úgy gondolom ezt már eleget tárgyaltuk, hisz a két téma eddig 600-nál több hozzászólást kapott. Egy kicsit most mindenki nézzen magába.

Az utasok nagyobb része (főleg reggel) iskolatáskával utazik. Felszállnak vele a buszra, úgy hogy a hátukon hagyják. Lökdösnek vele, útban vannak és nem törőknek azzal, ha levennék több ember férne a buszra/villamosra akárhova. Miért nincs az emberekben ennyi figyelmesség?

Én magam is táskával járok, egész nap, úgy érzem, figyelmes vagyok. Már a busz érkezése előtt előre veszem a táskámat, hogy fent a nagy tömegbe, ne kelljen ezzel szenvednem, mert régebben volt már, hogy a kapálózás miatt egy tömött buszon fejbe vertem valakit. Felszállást követően a táskát a lábam közé teszem, de nem teszem le a földre, a lábaimra támasztom, így az esély hogy megsérül szinte nulla.

A BKV külföldi példára bevezethetné, hogy minden második megállóból való kiindulás után bemondja, hogy vegyék le a táskát. Ennek bevezetéseképp tarthatnának egy „Figyelmesség napját”. Talán ha többen írtok az ügyfélszolgálatnak ezzel kapcsolatban, elgondolkodnak rajta. Hajrá:)

Jöhetnek a hozzászólások, pro és kontra:)
115 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek