Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mi lesz a 106-os busszal?

Tisztelt BKV vezetőség!

Remélem (bár-e remény hiú) eljut önökhöz a levelem amiben pár kérdést tennék fel önöknek.

Miért nincsen benne a 2008-as III. Kerületi kisokosban a 106-os busz menetrendje? Tán meg akarják szüntetni? Mert ez igen nagy sületlenség lenne a részülkről. Tájékoztatnám önöket (ha nem tudnák), hogy ez a busz szinte mindig tömve van (képekkel tudom dokumentálni, ha kérik elküldöm a képeket is). Mentesíti az 1-es villamost és a hévet amire reggel így is lehetetlenség felszállni (szinten alátámaszthatom ezt képekkel). Összeszedi az Aquincumi lakótelep lakosait, ja és itt van ugye az Auchan is amit naponta többezren látogatnak, és ezzel a busszal mennek oda vagy haza. Nem mindenkinek telik autóra és a busz az öregeknek nagy segítség, hogy ne kelljen átmászniuk a lakótelep egyik végéről a másikra. Ez az egyetlen busz ami átmegy az Árpád hídon.

Nagyon remélem, hogy csak véletlenül maradt ki a menetrend a kisokosból és nem szüntetik meg ezt a járatot, főleg nem úgy, hogy minket, akik nap mint nap használjuk nem is értesítenek róla, mert ha mégis ezt tennék akkor nem egy rendszeres bérlet vásárlótól fognak elköszönni. A bérlet így is drága, legalább tudok majd rendesen reggelizni. Persze ha az a cél, hogy megszűnjön a cég akkor rajta!

Tisztelettel: Kádár Anna

BKV-válasza:

Tisztelt Kádár Anna!

Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.

Tájékoztatjuk, hogy nem tervezzük a 106-os busz megszüntetését. Azt, hogy a menetrend miért maradt ki az Ön által említett kiadványból nem tudjuk, ebbe az ügyben kérjük, keresse meg a kiadvány szerkesztőjét vagy a kiadót.

Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. január 14.

Most érkezett:

27 Tovább

BKV Budapest rally

Kedves BKV ZRt. és igen tisztelt BKV Figyelő blog!

(Bízom benne, hogy az egymásnak történő bemutatásuktól eltekinthetek...)

"Hálás köszönettel" "tartozom" az igenis nem tisztelt BKV-nak (vagy inkább képzeljék azt, hogy minden szó "-ek közt van).

Már a tavalyi  Bp-Bamaokó rali  kapcsán  erősen  gondolkodóba estünk kollegáimmal, hogy nekünk is indulni kéne, de kisebbik baj lett volna a pénz összedobása, ugyanakkor autószerelési ismeretekkel viszont semmiképpen nem rendelkezünk. Ráadásul én még asztmás is vagyok (nem csak pollen, sőt főleg az nem az allergiám), így mindenképpen búcsút intettünk a versenynek.

De ma (I.08)! Helyesebben: MA! Az élmény megadatott. Ebben nagy segítséget nyújtott a BPO-478 villamospótló, amely 18:22-kor érkezett az Etele-tér felé vezető oldalon a Tétényi úti megállóhoz. Az Ikarus sofőrje, mint rutinos versenyző, csak úgy "szállt" be a megállóba. Sőt, mire megállt még csak a csukló utáni első ( gy.k.: összességében a 3.) csúszott át a megállót jelző táblánál. De én nem voltam rest, és a jeges, le nem takarított járdán csak úgy siklottam az ajtó irányába (ugyanis a végállomást kitűzve célként az utolsó ajtó várható helyén várakoztam). Drága gépjárművezetőbácsi persze türelmetlen volt, még legalább egy ajtóhossznyira csúszkáltam a jégen, amikor bosszúsan csöngetni kezdett.

Mily hála, hogy volt kedves megvárni. Hiszen már a következő megálló alatti úton meggyőződhettem róla, hogy minden bizonnyal Ő lesz az egyik Bamakó-s söfőr, és megállónként 90 Ft-ért ez valóban örök élményt fog jelenteni számomra, hogy ha nem is az igazin, de az edzésen mehettem vele...

Amikor végre becsapódtunk a végállomásra, az összes utassal egy emberként menekültünk a száguldó bajnok buszáról. Hatalmas élmény volt, tényleg! Kösz BKV.!

Üdv.:
Armando Bertolucci
110 Tovább

Dulakodás és sokkoló a Deákon

Krimisorozatba illő jelenetek játszódtak le 10-én este a Deák téri 3-as metró állomásán. Dulakodás, ellenőrök, részeg utas és sokkoló. Érdemes mindkét észrevételt elolvasni!

Tisztelt BKV!!

Tegnap, 2008. január 10.-én, este 22:35 körül, a Deák téri metróállomáson, a 3-as metró peronjára vezető mözgólépcső alján három BKV-ellenőr ellenőrzött, amikor egy nagy darab részeg belekötött a nála három fejjel alacsonyabb nyugdíjas-forma ellenőrbe.

Lökdöste, rángatta - az utasok nézték, a kollégái próbálták kezelni a helyzetet. Sikertelenül, ugyanis mindegyik kisebb-gyengébb volt az inzultálónál, ráadásul egyikük a gyengébb nem tagja. Mikor a részeg már totál sarokba szorította a szerencsétlen ellenőrt, egy utas, egy vele egymagasságú-súlyú, hátulról leráncigálta az áldozatról a részeg embert, és ketten kezdtek tovább dulakodni.

Csakhamar birkózás alakult ki köztük, ám az egyik rossz fogási kísérlet után részegünk kiszabadult és tovatántorogni igyekezett. (A megtépázott ellenőr eközben arcát törölgette, fejét fogta, kollégái gyűrűjében vígasztalódott.) Dühöngőnk egérútja azonban rövid életű volt: a hős utas ugyanis kihasználta a szünetet, és miután zsbeéből elővette, néhány előkészítő, szakszerű és gyors mozdulat után egy sokkolót kezdett maga elé tartva sercegtetni, és a részeg után eredt. A kék elektromos kisülés sercegő hangjára a részeg megfordult, majd egyensúlyát vesztve majdnem ráaesett (pontosabban meglökte) a háta mögött várakozó utasra. Itt jött a metró, és felszálltunk rá.

Pusztán azt szeretném kérdezni, hogy normális-e, hogy egy európai főváros legforgalmasabb metrócsomópontján ("a" csomóponton), csaknem éjszaka, mindössze három ellenőr teljesít munkát, akik közül egy nő és egy nyugdíjas, továbbá hogy a metrórendőrség fogalma általában kimerül két cingár biztonságí őrben, akik általában a kijáratoknál cigiznek, és akiknek most hűlt helyük volt.

Azt már a rendőrségtől kérdezném meg, hogy normális-e, hogy bár budapesti vagyok, rendőrjárőrt húsz év alatt eddig kb. ötször láttam, nemhogy a metróban, hanem egész Budapesten, mikiözben az al-Kaida rendszeresen megfenyegeti Európát. Természetesen az mellékes, hogy ha véletlenül otthonhagyom a jegyemet, megbüntetnek, de azt hozzáteszik, hogy a tömegközlekedés is ugyanolyan szolgáltatás, mint pl. egy étterem vagy egy számítógépes üzlet, amiért fizetni kell (az érvet el is fogadom), de a fenti eset miatt erre most azt válaszolnám, hogy ha évi nettó 90.000,- HUF költök a tömegközlekedésre (feleségemmel együtt ez 180.000,- HUF), akkor elvárnám/elvárnánk, hogy ha valaki tombolni kezd a város közepén, ne az utasoknak kelljen kis híján meglincselni (ha már fizetek a "szolgáltatásért").

Zárójelben jegyzem meg, hogy ami a várost mentálisan jellemzi, az elképesztő: este 21.00 óra után 10 fiatalemberből 6 illuminált állapotban hangoskodik, és épp jön egy kocsmából, vagy megy egy kocsmába - ami persze nem bűn, csak a rendőrség és a BKV nem hajlandó erről (sem) tudomást venni.

Kérem, járjanak a fentebb leírtz eset után, nyilván több kamera is rögzítette, és vagy harmincan nézték.

Tisztelettel, Antal Péter

Másik:

70 Tovább

A trolibusz közlekedés sajátossága

Tisztelt BKV Zrt!

Ezúton szeretném megköszönni Önöknek, hogy immáron havi rendszerességgel gondoskodnak a testmozgásomról. Ugyanis ma (2007. december 19.), ahogy egy hónapja is (a pontos dátumra már sajnos nem emlékszem) sikerült az Önök 79-es trolibuszának úgy megállnia, hogy ne tudjon továbbmenni, és az utasoknak kelljen betolnia. Egy hónapja a Dózsa György út-Váci út kereszteződéstől egy saroknyval hátrébb állt meg így a troli (ahonnan a 75-ösök kikanyarodnak), ma pedig az Állatkert utáni aluljárónál. Utóbbi eset fél 9 magasságában történt, ahogy az előbbi is a reggeli órákban.

Természetesen tisztában vagyok a járművek műszaki hátterével, és tudom, hogy a megállást az okozta, hogy a troli éppen olyan helyen állt meg, ahol az áramszedő pont két vezeték közé ért, így nem tudott elég áramot felvenni. Ugyanakkor szeretném tisztázni, hogy ma már (2007 decembere) léteznek olyan trolik, amelyek képesek egy kevés ideig a már korábban felvett árammal is működni, így az esetleges áramkimaradás esetén sem kell feltétlenül leállniuk. Azzal is tisztában vagyok, hogy erről a technikai újdonságról Önök is értesültek, hiszen az Önök tulajdonában is van néhány ilyen jármű. Sajnálatos azonban, hogy a technikai fejlesztések idejekorán befejeződtek, így néhány jármű még az Önök jogelődjének, a BKV Rt-nek idejéből származnak.

Természetesen reményemet fejezem ki, hogy az Önök stabilizációs programmja (melyne többet várhatok a trolira) sikerrel jár, és mihamarabb lecserélhetik új, modernebb, korszerűbb járművekre a régieket. Azt is szeretném tisztázni, mielőtt még válaszlevelében kifejti, hogy természetesen maximális mértékben elégedett vagyok a szolgáltatással mind a jelenben, mind a jövőben, és továbbra is elégedett utasuk leszek. Sőt, ezúttal szeretném még egyszer kifejezni hálámat, amiért a rendszeres testmozgásról is gondoskodnak!
Levelem végére már csak egy apró kérés maradt, legközelebb legalább takarítsák le a járműveiket rendesen, hogy ha már tolni kell, legalább ne koszoljam teljesen össze a ruhámat. Hálás köszönetem!

Üdvözlettel
B. P. 072070-es bérletszámú utas

Válasz:

82 Tovább

230 forintba kerül még egy jegy

Kedves bkvfigyelő!

Úgy látszik a bkvnak nem fontosak a jegyáremelések, mert a Batthyány téren éppen most vettem az automatábol 230ft-ért vonaljegyet! :) Tehát csak javasolni tudom mindenkinek, hogy automatabol vásároljon, mert úgy néz ki még nem allították őket. :) Csak egy probléma volt, a 100ast nem igazán akarta elfogadni. :)

Üdv: Balage
TIPP: Több automatából is még 230 forintért lehet venni a vonaljegyet, 270 helyett. Aki még spórolni szeretne, siessen, mert fogy.
39 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek