Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rossz villamost állítottak forgalomba

Tisztelt BKV Figyelő!

Ma reggel ismét példát kaptunk arra, hogy a BKV milyen embereket alkalmaz, és mennyire törődik az utasokkal, miközben a csillagos égig emelné az árait!
2007.11.15-én 08.40-kor induló 41-es villamossal szerettem volna utazni, sok utastársammal együtt. A villamos még a végállomás előtt letette a hozott utasokat, majd beállt a megállóba, és nem nyitotta ki az ajtókat! Ott álltunk a szakadó esőben, és semmi információt nem kaptunk! Láttuk, hogy elkezdenek átmenni az emberek a 19-es megállójába. Mi is elindultunk, majd a villamoson (jó száraz körülmények között ácsorgó vezetőnőtől megkérdeztem mi a helyzet. Közölte szerelik a villamost! Kérdeztem miért nem szólt az utasoknak? Válasz: az első ajtón kiszólt az ott álló utasoknak, és ugye nem gondolom, hogy végig fog menni szólni mindenkinek?!

A villamos már szerelővel érkezett! Megnéztem a kocsi számát, és láttam hogy előző este (2007.11.14 17.12-kor a Galvani utcai megállóba érkező) ezzel a kocsival mentem hazafelé, és a Gellért-téri megállóban nem tudta kinyitni az ajtókat! Perceket álltunk, mire az első ajtót nagy nehezen kinyitotta. Utána nem volt gond az ajtó nyitással. Este miért nem tudták ezt a szerelvényt megnézni, ha tudták hibás?! Miért állították újra forgalomba?! Ezért a viselkedésért, az utasok semmibevevésért akarnak még több pénz kisajtolni belőlünk?

Az lesz a vége, hogy szervezni fogunk egy utassztrájkot, ami arra fog irányulni, hogy senki ne vegyen se bérletet, se jegyet,! Kíváncsi lennék mit csinálnának a kieső bevétellel? Egyre rosszabbak az utazási körülmények, és ma olvastam a tervezetet milyen járatokat fognak megszűntetni! Kocsival fogok járni, és arra fogok minden embert bíztatni!!
Felháborító amit megengednek maguknak!

Üdv.
Judit 
 
62 Tovább

Minőségi visszalépés

Kedves BKVFigyelő,

Gyakran járok 28-as villamossal. Nemrégiben a 28-as vonalán erős minőségi visszalépés történt, a normális kocsikat felváltották minősíthetetlen állapotban lévő, torkavéres szörnyetegekkel, mint például levelem tárgya, az 1440-es számú vili. (Sínészek és -rajongók bizonyára a típusokat is azonnal megnevezik, én nem vagyok jó ebben a témában.)

Kedvenc 1440-esünk ugyanis valami iszonyatos krehács, fülsiketítő, hallóidegremegtető módon borzolja az utasok idegeit. Nem kíméli az utasok hallását, bő kézzel-torokkal-mikrofonnal ontja magából a csikorgó-sípoló-üvöltő decibeleket, hosszú-hosszú kilométereken és még hosszabb perceken át. (S ugyebár a Kőbányai út egy részét hősünk tempóján még egy lábfájós, kedélybeteg csiga is túltesz.) De legalább ő hörög és sikítózik, utasaink füle és hallóidege meg leesik az igébybevételtől.

72 Tovább

Vélemények a 106-os buszról

Tisztelt BKV-Figyelő!

Megszületése óta figyelemmel kísérem a blog működését, és nagyon tetszik az elgondolás, hogy legyen egy fórum, ahol bkv-sok és utasok véleménye ütközhet (mondjuk ezt sajnálom is néha, sokan védik a mundér becsületét akkor is, ha alaptalan, de legalább lehet tudni, hogy "onnan fentről" is figyelik az ilyen véleményformáló blogokat és megpróbálnak hatni rájuk), és kiderül sok egyébként elsikkadó visszásság. Még nem jelent meg a blogban, de az Indexen sajnos már igen, hogy sok buszjáratot törölnek 2008-tól. Erre szerettem volna reagálni, de nem tudom, milyen fórumon tehetném, hogyan juttassam el véleményem az illetékeseknek, ebben szeretnék segítséget kérni! Ha megjelenik a blogban a cikk, beteszem kommentként is a levelet.

A levél:

"Tisztelt BKV, tisztelt Illetékesek!

Tegnap este halottam a hírt, hogy megkurtítanának, megszüntetnének jó pár buszjáratot. Én most a 106-os buszt szeretném megvédeni.

Megszüntetni a 106-os buszt: nonszensz ötlet.

1. Ez az egyetlen busz, ami átmegy az Árpád-hídon.
Ha megszűnik ez a járat, egyedül az 1-es villamos szállítja majd az utazók tömegét: egész Óbudáét, és a III. kerületét. Ez egyedül a reggelenkénti és délutáni követési távolság csökkenésével valósítható meg, így is sokszor fel sem férnek az emberek a járműre, annyira tele van, a következőre pedig 5, sokszor 10 percet is várni kell, és ugyanolyan tömeg fogad rajta, nem egyszer késtem le emiatt a metró csatlakozást. (Aki azt mondja, induljunk el hamarabb, mintha nem tömegközlekedéssel járna munkába vagy az ügyeit intézni. Ha az ember tudja, hogy dugók lesznek, vagy valami forgalmi változás történik, akkor persze felkészül, de ezekkel általában akkor szembesül az ember, ha már a megállóban várakozik.)

49 Tovább

Vakvezető kutyákról, újra

Tisztelt BKV Zrt!

Ezúton kezdeményezném az Önök Társasága utazási feltételeinek módosítását, a következők szerint.

Ez áll a jelenlegi szabályzatban:

"A rendőrségi, a mozgáskorlátozott személyt segítő és a vakvezető kutya utaztatása díjtalan. Egy járművön (szerelvényenként) csak egy kutya szállítható, szájkosárral, pórázon és tiszta állapotban."

Bizonyára Önök is értesültek arról a nemrég történt, sajnálatos esetről, mely során egy vak házaspárt nem akartak leengedni az ellenőrök a metróba, mivel vakvezető kutyáik nem rendelkeztek szájkosárral. Az esetről bővebben itt olvashatnak: http://bkvfigyelo.blog.hu/2007/09/20/vakokat_csesztetnek_az_ellenorok

A vakvezető és a mozgáskorlátozottakat segítő kutyákat zavarja munkájuk során a szájkosár. Ezeket a kutyákat hosszú éveken át képzik, nem agresszívak, az utazóközönségre nézve semmilyen veszélyt nem jelentenek. Ezért javasolnám, hogy rájuk nézve ne legyen kötelező a szájkosár.

A vakvezető kutyák számára ezenfelül a mozgólépcsők is gondot jelentenek. A vakok általában az álló mozgólépcsőn gyalogolnak le vagy fel kutyájukkal. Londonban a vakvezető kutyás vakok számára a személyzet leállítja a mozgólépcsőket azokon az állomásokon, ahol nincs lift vagy lépcső. Hasznos lenne a BKV számára is valamiféle hasonló belső utasítás.

Kérem, tájékoztassanak Társaságuk fentiekkel kapcsolatos álláspontjáról.

Előre is köszönöm

moon

BKV válasza:

48 Tovább

"Köszönd meg, ha megvár a busz"



Kedves figyelők!
 
Szeretnék megosztani egy pénteki esetet az oldal olvasóival.
Ezt talán közelebb visz mindenkit ahhoz, hogy miért olyan az általános vélekedés a vállalatról amilyen.
 
Pénteken hazafele utaztam a 20-as autóbuszon. A vonalon nemrég új arcok jelentek meg sofőrként, amin ugyan meglepődtem, de nem tartottam bajnak. Az Erdősor út-i megállóban (mivel végállomásnak van hívva) mint mindíg most is több időt töltött a busz. Kissé távolabb van a piros 20-as megállója, ahonnan egy nő futott a buszunk felé. Mikor már csak méterekre járt a busztól, megszólalt a jelző, és azonnal zárodtak az ajtók is. Szegény lendületből még a középső ajtóig futott, mikor még a busz el sem indult. Lehetetlen, hogy a sofőr nem látta. Busz ki a megállóból, és ment. Miért törődjön az utassal... BPO-601 07.11.09. 16:00 Erdősor út. Nem az első, és nem is az utolsó akivel hasonló történt. Ezt korábban valaki már a buszon belül meg is örökítette, amit sikerült pár hónapja lefotóznom. Most is ugyanaz a busz. MIlyen furcsa... (És az utastájékoztatás csodája: Hónapok óta jár a vonalon a busz, de a táblát nem cserélték le, és még mindíg egy Moszkva tér-i végállomás szerepel rajta, és nem tudom hányas busz jelzés)
 
Az általános járművezetői hozzáállásról egy barátomat tudom idézni, aki villamosozott egy darabig: "Aki a járművön van, vagy a megállóban áll az  utas, aki fut felé, az nem!"
 
maxt
109 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek