Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

"Gyors" 7-es

Ha az olvasók közül valakinek volt szerencséje szombaton (október 13-án) reggel 9 órakor a BPO-459 rendszámú "ún." piros 7-sel utaznia a Bosnyák térről indulva, valószínűleg benne is felmerülhetett a gyanú, hogy talán gyorsabban célba ért volna azon a szép reggelen, ha megvár egy sima 7-est, egy 73-ast, vagy egyszerűen csak gyalog nekivág a Thököly útnak.

Történt ugyanis, hogy a fent nevezett busz sofőrje valamilyen megmagyarázhatatlan okból egész úton (jómagam a Keletiig bírtam cérnával, onnantól inkább sétáltam) szigorúan 25-30-as tempóval haladt. Szombat reggel lévén alig volt forgalom a Thököly úton, nem haladt előttünk senki, leszámítva persze azt a néhány autóst, akik a mienknél legalább kétszer nagyobb tempóval húztak el mellettünk. De ugyebár ők sem zavartak volna bennünket, ha netán elértük volna az 50-es álomhatárt. Külön érdekesség, hogy a "gyorsabb haladás érdekében" emberünk végig a buszsávban hajtott, így mindenki más jobbról kényszerült előzni. Ez önmagában nyilván nem gond, de hát rém hülyén festettünk az út közepén cammogva. Amúgy a Hungária és a Keleti között 4 db (!!!) piros lámpát gyűjtöttünk csokorba. Ha emlékeim nem csalnak, ezen a szakaszon, ilyen körülmények között csak a Keleti mellett szokta megfogni a lámpa a buszt.

Az utasok jó része beszélgetéssel töltötte az így kapott tengernyi szabadidőt, de még a legérdekesebb téma sem tudta annyira lekötni a figyelmüket, hogy közben fel ne tűnjön nekik: valami nem frankó. Mindenki egyre idegesebben nyújtogatta a nyakát előrefelé, próbálván meglátni vagy kitalálni, hogy mi az ördög lehet az oka ennek a reménytelen, szomorú tötyörgésnek.

86 Tovább

Volánbusz és BKV

Néhány hete tettem egy bejelentést a Volánbusz felé, mert a Neoplan N318 L/NF típusú autóbusznak menet közben (45-50 km/h sebességnél) kinyílt az ajtaja, és csak a szerencsén múlt, hogy senkinek nem esett baja. A társaság kérésemre kivizsgálta az összes ilyen típusú autóbuszt és a vizsgálat eredményéről választ is küldtek. A BKV és a Volánbusz válasz levelei között szembeszökő különbségek vannak.

Volános levél:
Tisztelt XY!

Köszönjük, hogy bejelentésével megkereste Társaságunkat, mivel számunkra rendkívül fontos, hogy megismerjük utasaink véleményét.

Köszönjük, hogy felhívta figyelmünket a NEOPLAN N318 L/NF tip. JLD 392 frsz. autóbusz ajtajának rendellenes, és igen balesetveszélyes működésére. A meghibásodást egy kapcsoló hibája okozta, amelyet azonnal kicseréltünk. A balesetveszély súlyosságára tekintettel, valamennyi azonos típusú járművünket átvizsgáltuk, szerencsére hasonló meghibásodással nem találkoztunk.

Megnyugvással tölt el bennünket, hogy vannak olyan utasaink, akik törődnek utastársaik biztonságával, és figyelemfelhívásukkal segítenek bennünket a hibák kijavításában, a balesetek megelőzésében. Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük. Bízunk benne, hogy a jövőben teljes megelégedéssel veszi igénybe szolgáltatásainkat.

Budapest, 2007. október 19.

Tisztelettel: Ügyfélszolgálati Iroda
BKV-s válasz levél:
Tisztelt BKV Figyelő!

Köszönjük Társaságunkhoz érkezett, 9-es autóbusz vezetőjével kapcsolatos levelét. Önnek okozott kellemetlenségekért elnézését kérjük.

Levele alapján az érintett járművezető figyelmét felhívjuk a szabályok betartására.

Köszönjük, hogy időt és energiát szakított arra, hogy levelet írjon nekünk. Cégünk valamennyi járművén kívánunk mindig biztonságos közlekedést.


Budapest, 2006. október 19.


Üdvözlettel:
Szüts Katalin
ügyfélszolgálat-vezető
38 Tovább

Biciklit dobáló ellenőr a HÉV-en

Tegnap d.u. indultam haza a három napos munkahelyen töltött etapomból. Amikor felértem a Szabadkikötő HÉV megálló Boráros tér irányú peronjára, ott egy Hajtás-Pajtás futárbiciklit találtam a kövön fekve. Úgy nézett ki, mintha a vonatból dobták volna ki. A bicaj teljes felszereléssel feküdz ott. (km-óra stb) Első kerék defektes volt, valszeg az ütéstől.

Felhívtam a táblán található telefonszámot, elmondtam a diszpécsernek. Közöltem vele, ha nem jelentkezik senki a következő vonatig a bicajért, elviszem magammal, és leadom a boráros téri végállomáson a biztonsági őröknek. Igérte, hogy addig utánanéz, kié lehet. Befutott a szerelvény, felszálltam a bicajjal. Lágymányosi híd megállóban láttam meg a futárt, nagyon leste a szerelvényt. Leadtam Neki a bicajt. Kérdeztem Tőle , mi történt?

Hát kérem: Ellenőrök voltak a vonaton. A srácnak nem volt jegye, erre kidobták a biciklijét, Őt nem engedték leszállni. Az volt a szerencséje, hogy ezt nem a Szent-Imre térnél tették, mert akkor már bicaja sem lenne. (meg az, hogy én találtam meg)

Magyarország- Budapest- 2007.10.16.-én 15.30'
 
Koller Andor
262 Tovább

Nem lehet bérletet venni

Kedves Figyelők!

Már nem először fordul elő, hogy bérletet szeretnék venni a Dózsa György úti metrómegállónál (például ma, október 15-én, hétfőn reggel 9 előtt, mikor máskor?), és a pénztár nincs nyitva, pedig nyitvatartási időben megyek oda, tehát joggal számítnék rá, hogy nyitva is lesz. A megállóban van egy másik pénztár is, ahol viszont bérletet nem árulnak, csak jegyet! Az ott ülő hölgy persze nem tudja, miért nincs nyitva a bérletpénztár, "nem ő a létszámfelelős". A panaszkönyvet sem tudja odaadni, azt csak a bérletpénztárban tudom elkérni, ami be van zárva, ugye.

Tehát, vehetek jegyet, ami ablakon kidobott pénz, nem is kevés. Vagy mehetek a nyugatiba bérletet venni, és remélhetem, hogy addig nem kapnak el az ellenőrök, akiknek hiába magyaráznám, hogy "akartam, de nem tudtam..." ; és már ki is van töltve a csekk.

Szóval csak én járhatok rosszul, amiért a pénztáros néni munkaidőben nincs a helyén.

Üdvözlet.
32 Tovább

Nem tájékoztat a BKV

Ma reggel szerencsére nem kellett bemennem első két órára, így nem szívtam meg a dolgot. De attól még érint a dolog. Arról beszélek, ami az úgyis túlzsúfolt csömöri illetve gödöllői HÉV-vel történt, vagyis MINDEN tájékoztatás nélkül (hangosbemondó, plakátok) megváltoztatta a menetrendet. Erről csak a honlapján adott ki tájékoztatást, amit ugye az ember nem mindennap olvas. A közleményben az áll, hogy csak néhány perces változások lesznek, azonban például csömörre a régi rendszerben 6 és 9 között 6 db szerelvény jár (és mindig tele voltak), míg most csak 4 db. És ezeknek is megváltoztatták a menetrendjét, előretolták negyed órával. Például volt egy HÉV ami 7-kor indult csömörről és sok iskolás használta (köztük én is), mert időben be lehetett vele érni, most azonban 6:42-kor és 7:22-kor indulnak hévek. A 6:42-es korai, azonban a 7:22-es túlságosan késő, azon nem sok iskolás lesz lesznek, mert háromnegyed nyolcra van az Örsön, és negyed óra alatt nem nagyon lehet elérni sehova.

Kérlek adjatok tippeket, hogy  hova lehet menni reklamálni, illetve van-e bármilyen jogcímem (mondjuk szerződésmódosítás a tudtom nélkül) amivel be lehet őket perelni?
15 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek