Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ilyenek vagyunk!?

Szeretnék megosztani veletek néhány képet, amit egy új Volvo buszon készítettem. A Képek elkeserítőek, az alig 2 éves buszok már most így néznek ki. Amíg az utasok egy része ezekre a buszokra sem képes vigyázni, teljesen felesleges új buszokat venni.

20 Tovább

A BKV közlekedésének átszervezése utas szemmel

Helló!

Nem tudom, hogy ilyen - mondhatni elvi, vagy inkább hangulati - kérdéssel érdemes-e Hozzátok fordulni, de megpróbálom.

A VEKE honlapján ( http://www.veke.hu/index.php?fc=cikk&par=357 ) van egy igen részletes ismertetés arról, hogy milyen változások várhatók a közlekedésben. Van benne egy olyan is, hogy a 4-es gyors busz megszűnik, a 4-est és a 105-öst pedig összevonják, és 105-ös viszonylatszámmal közlekedik majd a Gyöngyösi utca és az Apor V. (volt Lékay János) tér között. Azért így 105-ösként mert a BKV meg akarja szüntetni az azonos viszonylatszámokat.

Na emiatt kicsit elszomorodtam, mert a 4-es busz már - ha jól tudom - 1978 óta jár a jelenlegi útvonalán (illetve korábban hosszabb volt a járat), és az elmúlt 29 évben évben nem okozott problémát a fővárosiaknak, azaz senki nem keverte össze a 4-es villamossal (ami a nép száján egyébként sem 4-es, hanem 4-es - 6-os).

Értem a BKV szándékát, nem is oktalan gondolat, de ezt olyan helyeken kellene bevezetni, ahol ténylegesen zavaró lehet, nem ott, ahol nagyobb kavarodást okoz ez a "kiigazító" változás, mint amennyi hasznot. Ha következetes lenne a BKV, akkor a metró sem lenne 4-es, hanem mondjuk 12-es, de persze mondhatja erre a vállalat, hogy a metrót meg a buszt azért csak nem keverik össze, de erre meg mondom én, hogy a buszt és a villamost sem szokták. Gondoljatok bele, összességében mekkora felfordulást okoz ez majd a budapesti tömegközlekedésben, hiszen a 6-os busz, 6-os villamos, 78-as busz, 78-as troli is érinti egymás útvonalát, valamelyiknek tehát változnia kell majd, de melyiknek?

És megéri-e ennyire felborogatni a számozási rendet egy bizonytalan új szisztéma miatt, mikor van egy viszonylag bevált, megszokott régi? (Még ha a régiben ha nagyon erőltetik, tényleg lehet logikai bukfencet találni, de hát mi már csak így szoktuk és szerettük meg). Kicsit olyan ez, minthogy együtt nő fel az ember egy utcanévvel, akkor talán élete végéig az tolul a szájára, akárkire is változtatják meg a feje felett. A 4-es busz nekem 4-es marad örökre, és sajnálnám, ha eltűnne a BKV palettájáról (gondolom az óbudaiak a 6-osukat sajnálnák, és még sorolhatnám ki mit veszthetne el az új számozási szisztéma miatt). Egyébként annyira nem csak az én agylövésem, hogy a személyes ismeretségi körömből ketten is írtak már a BKV-nak ezügyben, épp a napokban derült ki, mikor szóbahoztam nekik. Hát még a többiek, a hallgatag többség, akiket ugyan zavar a dolog, de nem fáradnak a levélirogatással (bár csak bátorítani tudok mindenkit a levélírásra, akit ennek az új módinak a bevezetése zavar).

Ha esetleg közlöd a levelem - amit nem bánnék - kérlek hagyd le a nevem, és az e-mail címem, ennek nincs jelentősége, annak azonban, hogy felhívjuk a vállalat figyelmét egy alapvetően jó ötlet nem túl szerencsés megoldásának a veszélyére, annál inkább...

Kösz, hello Gábor
25 Tovább

Állam az államban

Tisztelt BKV figyelő!

Azt írják, hogy új vezérigazgató van a BKV-nál és még nem történt semmi.Ez így nem teljesen jó, mert hiszen a vezér fizetését duplájára emelték. Ez azért „történés”, vagy nem? Én is mindig olyan munkahelyet szerettem volna találni, ahol dupla pénzt kapok, és nem kell érte csinálni semmit. Csak nekem valahogy nem jön össze.

Amíg a BKV azzal foglalkozik, hogy a járművezetők 40 fokos melegben is nyakkendőben és hosszú nadrágban vezessenek, addig érdemi döntéseket nemigen fognak hozni. Ja, és még kellene egy néhány ellenőr a placcokra, mert nincsenek elegen, hogy naponta többször szekáljanak a bérlet-mutogatással. Nekem ugyan éves bérletem van, de ezt naponta többször kell bizonyítanom, ahányszor átszállok valamerre. Tudom, hogy ez a BKV bevételét növeli, de ezért talán nyújtani is kellene valamit végre.

A napi 8 millió plusz bevételből nem jutna mindennap csak egy járműbe egy légkondi, addig amíg szépen lassan mindegyikbe be lenne szerelve. Vagy egyéb javításokra, fejlesztésekre fordítani. De a BKV állam az államban. Azt csinál amit akar. Vagyis nem akar semmit, csak a pénzt nyelni. Bocsánat, de nem lehet indulat nélkül ezekről a dolgokról írni.

Üdvözlettel: Éva néni
13 Tovább

A buszok néha szabad útvonalon közlekednek

T. BKV figyelő!

Ma - 2007. júl. 23 - a 42-es busz Szent István utcai megállójában álltam 15:25-kor, várván a Békásmegyer végállomásról (elvben) 15:20-kor induló buszt. Mérsékelt lelkesedéssel láttam, hogy a busz ahelyett, hogy befordulna a Szent István utcába, a Batthány utcán csörget el. Néhány kedves szó elrebegése után elindultam a HÉV-hez, mivel a következő ilyenkor csak negyed óra múlva jön.

Azzal, hogy a vezető szabadon választotta meg útvonalát nem csak én koppantam, bár azon megállóban egyedül álltam. Ez a busz ugyanis így mindenképpen kihagyja a következő megállót is, sőt a következő ötöt sem tudom hogyan éri el, mert ahol visszatérhetne a hivatalos útvonalára a Mátyás király útra, ott tilos a balra kanyarodás.

Üdv, Jánosbá
17 Tovább

Combinós élmények

Tisztelt BKVFigyelő!

Tegnap utaztam a klímás combinóval (1.kép)és nekem az a véleményem, hogy ez lenne a legjobb megoldás. Nagyon sok vizet termel, néztem is, hogy a Moszkván honnan folyik ki a sok víz aztán megláttam, hogy klímás. Nálam senki nem nyitott ablakot és nagyon jó volt addig amíg ki nem léptem a hűtött kocsiszekrényből. Utána már csak a vezetőfülke klíma van (2.kép) de mit ne mondjak, semmit sem ér. Nem tudom ilyenkor legalább a vezetőnek jó-e, mert neki kell figyelni.

És még láttam egy hűtési módszert a végállomáson(3.kép), még jó hogy van mind két oldalon ajtó:D

üdv:cameraman

14 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek