Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ezer buszt lízingelne a BKV

Kocsis István, a BKV vezérigazgatója ezer új buszt lízingelne, egyetlen gyártótól, öt éves csereintervallumra. A főváros vezetése összehasonlítási alapot szeretne a 60-80 milliárd forintos döntés előtt.

Nyáry Krisztián, a főpolgármesteri hivatal kommunikációs igazgatója elmondta, hogy a kabinet első olvasatban megtárgyalta a BKV vezérigazgatójának ezer új autóbusz beszerzésére vonatkozó javaslatát.

A kabinet január elején kérte fel a BKV vezetését, hogy dolgozzák ki a korábban vázlatosan ismertetett koncepciót. Kocsis István ismertette, hogy a BKV 1399 saját busszal és 110 alvállalkozó által üzemeltetett járművel rendelkezik.

A buszpark átlagos életkora 15,4 év, naponta 2-300 üzemzavar jelentkezik. A 150 Volvo-busz nélkül a régi járművek átlagéletkora 16,8 évre adódik. A koncepció a jelenlegi buszpark felújítását és az operatív lízing (tartós bérlet) lehetőségeit hasonlítja össze.

116 Tovább

Mózesnek tervez útvonalat a BKV

A XXI. században egy ekkora tömegközlekedési cégtől, mint a BKV elvárná az ember, hogy legyen egy normális weblapja, és egy használható útvonaltervezője, amivel segíti az emberek tájékozódását, és megbízható. Nem tudom, hogy a BKV jelenleg mennyit fizet a Topolisz Kft.-nek ezért a kalap sz@rért, amit útvonaltervezeőnek hívnak, de egy fillért sem ér meg, az biztos.


A BKV útvonaltervezője azt hitte, hogy olvasónk meg szeretne mártózni a néhány fokos Dunában, akárcsak Schirilla György, ezért úszást javasolt neki Budafok és Csepel között a tömegközlekedés helyett. Bár, ha Mózes kapna hasonló útvonalat, bizonyára könnyen megbirkózna vele:

Nagyításhoz klikkelj a képre!

86 Tovább

Fővárosi komédia: mégsem lesz járatritkítás

Felfüggesztette a BKV járatritkításokat tartalmazó paraméterkönyvének tárgyalásait a fővárosi önkormányzat közlekedéspolitikai tanácsosa.

Dancs Gábor az InfoRádiónak elmondta, hogy a hétfő délelőtti válságtanácskozáson Hagyó Miklós városüzemeltetési főpolgármester-helyettes rábízta az ügyet, majd a helyzetet átvizsgálva úgy döntött, hogy határozatlan ideig felfüggeszti a módosítások egyeztetését.

Hozzátette: ilyen horderejű ügyben nem lehet a kerületek ellenében, és sztrájkfenyegetés árnyékában dönteni, úgy, hogy a döntés pénzügyi hatásai is csak vázlatosan ismertek.

Forrás: InfoRádió
31 Tovább

BKV útvonal tervező

Kaptunk már sok panaszt és észrevételt a BKV útvonal tervezőjével kapcsolatban. A panaszok között volt hosszú várakozási idő, rosszul megtervezett útvonal, sőt az esti időpontban sűrűn ajánlja a program az akkor már nem közlekedő gyors járatokat, illetve a még nem aktuális éjszakai buszokat.

Az első útvonalunk a Gazdagréti lakótelep és a Boráros tér között volt. A program felajánlotta a 908-as autóbuszt, melyre a Regös köz megállóban szállhatunk fel 4 óra 3 perc várakozás után! Ha türelmesen kivártuk ezt az időt, akkor utazhatunk 24 megállót 25 perc alatt (?). A Blaha Lujza téren átszállási lehetőséget kapunk a 4-es villamosra, mellyel 7 perc alatt a Mester utcánál vagyunk. Innen gyalog mehetünk a Boráros térre. Arról, hogy miért nem mehetünk odáig a 4-es villamossal, az rejtély marad.

A második megtervezett útvonal a Pillangó utcától az Etele térig tartott. Az előző útvonalhoz képest itt egy kicsit kevesebbet, 3 óra 42 percet kell várakoznunk mire a Pillangó utcába megérkezik a 956-os éjszakai járat. Innen mindössze 12 megálló az Erzsébet híd budai hídfő. Itt átszállási lehetőséget kapunk a 19-es villamosra, mellyel 12 perc utazás után a végállomáson (Etele tér) szállunk le.

A programot egy esti időpontban (23 óra) próbáltuk ki

 

27 Tovább
12
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek