Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem érdekelte az őröket sem a jegy, sem a rossz lyukasztó

Olvasónk a Deákon a mozgólépcsőnél lévő jegykezelőnél szerette volna jegyét érvényesíteni, de állítása szerint egyik sem működött. Jelezte a hibát a biztonsági őröknek, akik sem az utasra, sem a kezeletlen jegyére nem figyeltek, ezért tovább ment. A Moszkván természetesen ellenőrök dolgoztak, akik megértették az utas problémáját, ezért szerencsére nem büntették meg.

Vajon miért állnak a lépcsőnél biztonsági őrök, ha sem az utasra, sem a jegyére nem figyelnek? Ezért fizetik őket?

Tisztelt BKV!

Napi rendszerességgel utazom a 2-es Metrón a Moszkva tér - Deák tér távolságon! Bizonyos feltételek miatt nem veszek bérletet, hanem vonaljegyet használok! Rendszeresen tapasztalom, hogy a két Metró állomáson nem működik egy-egy jegykezelő készülék! Ez általában kisebb kellemetlenséget okoz, plusz időveszteséget!

Tegnap 2009.04.23-án 16.50-kor a Deák téren az Erzsébet téri bejárónál (nem tudom, hogy hívják hivatalosan) egyetlen egy jegykezelő sem működött! Próbáltam segítséget kérni az ott álló biztonsági emberektől, de azok mintha nem is vettek volna észre rám se néztek, hozzám se szóltak! Mivel segítséget nem kaptam, jegyemet kezelni nem tudtam, és időm se volt ezzel szórakozni, a jegykezelése nélkül megkezdtem az utazást. A Moszkva téren természetesen voltak ellenőrök, ami komoly kellemetlenséget okozott nekem, szerencsére egy megértő ellenőrrel sikerült találkoznom, aki eltépte a jegyemet (mivel megtudtam mutatni visszamenőleg két heti érvényesített jegyemet), és tovább engedett!

38 Tovább

Ordibált, anyázott és lökdöste az utast a biztonsági őr

Olvasónk néhány hete panaszával fordult a BKV-hoz. A BKV az esetet kivizsgálta az esetet, és felhívták az őrök figyelmét a szabályos, kulturált, udvarias munkavégzésre és arra -idézem-, hogy tevékenységüket a jegyellenőrzésre vonatkozó előírásoknak megfelelően és a BKV Zrt. Viselkedési és Etikai Kódexében megfogalmazottak szerint végezzék.

A figyelmeztetés látszólag semmit sem ért. Utasunkat az előzőhöz hasonlóan ismét lökdöste egy biztonsági őr, aki anyázott és ordibált is. Részletek a levélben:

Tisztelt Balkáni Rablóbanda!

A mai tapasztalataim azt mutatják, hogy tévedtem.

Ismételten panasszal szeretnék élni a nyugati téri metrómegállónál (tér felöli oldal) "dolgozó" rohamosztagosaikkal kapcsolatban. Az már nem is meglepő, hogy csúcsidőszakban változatlanul csak egy mozgólépcső működik, vagy munkatársaik láthatólag egy ostromra készülnek a barikádjaikkal, de a szidalmazást, lökdösést változatlanul nem vagyok hajlandó tolerálni.

Ma, 2009.04.23-án, reggel 08:45 körül a felszólításra bemutattam érvényes bérletemet, majd folytatni szerettem volna az utamat lefelé a tömegben. Egy rohamosztagosuk (középkorú, enyhén elhízott, bajszos férfi) azonban a jelek szerint vakságban szenved, mert "Nem láttam, kurvaanyád" felkiáltással nekem rohant. Szó szerint. Szerencsére van annyi egyensúlyérzékem, hogy nem estem el.

90 Tovább

BKV: Sokan visszaélnek a kedvezményes igazolványokkal

A blogon hétfőn megjelent egy bejegyzés "Fogyatékkal élő lánnyal szívóztak a biztonsági őrök" címmel. Az esetről ma a Blikk is beszámolt. A cikkük végén található a BKV közleményének egy részlete, amiből számomra az derül ki, hogy az őrök helyesen jártak el:

50 Tovább

Vita az elsőajtós rendszerről

Tisztelt Fizető Utasok!

Elérkezett az ideje annak, hogy elmondjátok véleményeteket az elsőajtós rendszerről. A BKV-nak egy ilyen rendszer bevezetése előtt mindenképp szüksége van az utasok visszajelzéseire.

Az elsőajtós rendszert több vidéki, és több európai városban (többek között Londonban) használják már. A rendszer lényege, hogy a BKV járművein csak olyan utasok tartózkodnak, akik megfizették a viteldíjat, vagy felmutatták utazási igazolásukat. Minden fizető utasnak érdeke, hogy a járműveken kulturált körülmények között utazhasson, hogy utazását ne zavarják hajléktalanok, részegek és más olyan utasok, akik az utazási feltételeket megszegik. Ha mi kifizetjük a viteldíjat, akkor ezt mindenkitől elvárjuk, aki a járműveken utazik. Éppen ezért bízom abban, hogy a fizető utasok kiállnak majd a rendszer mellett, még akkor is, ha a rendszer bevezetésekor egy kicsit meg is nő a menetidő. (Ez az idő természetesen csökkenni fog, ha az utasok megszokják a rendszert.)

292 Tovább

Minden megállóban kézzel kellett becsukni az ajtót

Itt a BKV-figyelőn sok műszaki hibás buszról olvashattatok már. Egyiknek a gázpedálja ragadt be, másiknak a kormánya romlott el, de volt olyan is, aminek 10 centinél nagyobb lyuk volt a padlóján. Ez a lista most bővül:

Hello Kedves Figyelő!

Ma (04.21) reggel volt szerencsém látni egy rossz állapotban lévő BKV-s buszt.

Solymáron lakom és minden hétköznap reggel igénybe veszem a BKV 164-es (Hűvösvölgy - PEMÜ) járatot. Ma reggel a busz első ajtaja egyszerűen nem akart becsukódni. A vezetőnek majdnem minden megállónál kézzel tette a helyére tenni az ajtókat, ami jócskán késéssel járt. (Szerencsére nem késtem el sehonnan) Sok felszálló utas nem értette, hogy a sofőr miért nem nyitja ki az első ajtót.

A busz rendszáma BPO-330. Remélhetőleg kijavítják a hibát, mert a sofőr a solymári végállomáson letessékelt minden utast a járműről és véleményem szerint hívott egy vontatót.  Azt szeretném hozzátenni, hogy a sofőr  egész jól megőrizte a nyugalmát, nem kiabált az utasokkal, csak néha átkozta az ajtót.

Üdv: V.R.

23 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek