Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Utas, és a gyorsan záródó ajtó

Zsoca kedvéért itt egy új ajtós sztori, ahol természetesen –mint mindig- az utas volt a hibás, és a hülye, mert megpróbált busszal utazni.

Kedves BKV Figyelő!

A mai napon történteket szeretném megosztani sorstársaimmal. Kispest Hunyadi utcai megállóban vártam a 99-es buszra 6 óra 30 perckor jött is a BPI 647 rendszámú .

Miközben fékezett,már kinyitotta a hátsó ajtót,én már közeledtem a 2.ajtó felé. Mikor megállt már én is ott álltam,

Vártam a vezető kegyeire,hogy kinyissa az ajtót. Ő,ezt nem tette meg. Pár másodperc döbbenet után,elindultam a hátsó ajtó felé,mire ő ,a nagyhatalmú becsukta az orrom előtt és sietve távozott. Itt üzenem neki,ha esetleg ide tévedne,hogy nem érem be ennyivel,hogy most ezt megírom, mert rendkívüli módon feldühített. Egyre inkább az a tapasztalatom,tisztelet a kivételnek,hogy igyekeznek az utasokkal kiszúrni,mintha nem belőlünk élnének. Az ilyen emberek akarnak béremelést? A munkáját mindenkinek becsülettel,tiszta szívvel kellene végeznie ,még a BKV dolgozóinak is.

Üdvözlettel:TK

71 Tovább

Olcsó játék nagyon hülye gyerekeknek

Tegnap adatlappal együtt csatolva kaptam ezt a képet /BKV-figyelő szív MyVIP :)/. Mivel nyilvánosan elérhető, a képről nem felismerhető senki, így megmutatom nektek is. Van akinek már a tujázás nem elég, és nagyban csinálja. Kérdés csak annyi: Miért nem csapja őket nyakon senki?

Vigyázzatok mit írtok, mert a kívánságotok hamar teljesül. Tényleg, van akinek ennyi szabadideje van?

90 Tovább

Mi van veled 1-es villamos?

Üdvözlet BKV-figyelő!

Gondoltam én is írok pár sort, mert kíváncsi lennék a többi BKV-n utazó emberke észrevételeire. Reggelente egy kisebb utat kell megtennem az Örs vezértől a Népligetig, onnan indul ugyanis a Céges busz, ami behoz az isten háta mögé dolgozni. A busz időben megy legkésőbb 7:55kor. A stadionoktól az 1,1a villamoson utazok ki a népligetig. Általában a villamosig mindig rohanok, hogy nehogy azon múljon a késés, mivel a melóhelyre BKV-val kijönni nagyon durva dolog (Budaörs). Nos a lényeg a várakozás. Várok 5percet, várok 10 percet, a tömeg gyűlik mindenki tiszta ideg már, a villamos nem jön. Elzúz mellettünk a másik irányba 1-2 villamos, nekünk nem jön. Ez egyszer előfordul, oké, ez van. De amikor már sokadjára van ugyanez, akkor kissé ideg tudok lenni. Tegnap is lekéstem a buszt, maradtam a villamoson és éppen elértem még a lágymányosi hídi megállóban. Mázlim volt.

A kérdésem az, hogy aki szintén ezen a vonalon jár a villamossal, az is észleli ezt többször is? Hallottam itt olyanokat, hogy "bújtatott járatritkítás", stb. Villamosnak túl sok forgalmi dugója nem lehet, mert az autósok nem mehetnek a síneken, ha pedig bármi baj van amiért fennakadnak a járatok, akkor miért nem fordítanak megy egy villamost a másik oldalról? Mivel a stadionoknál erre van lehetőség. Csak azt látom, hogy nem jön a villamos, a telefonomat nézem 2percenként, hogy mindjárt elkések, és mint látom a többi ember is értetlenkedve áll és hajlong kifele, hogy most mi van...

Amúgy, hogy valami pozitívumot is mondjak:

Minden egyes nap van ellenőr a stadionoknál, mindig mutatom a bérletemet, az ellenőrök pedig mindig megköszönik nem bunkóznak, mondjuk igaz, hosszú hajú feketében járó emberke vagyok, valszeg jobban rákapnak a "sebezhetőbb" kinézetű emberkékre.

Na hát be is fejezem, köszi a figyelmet.

Denton

A postban szereplő kép illusztráció.

94 Tovább

Hatalmas pofon a HÉV ajtótól

Sziasztok Figyelők!

Ma reggel hatalmas pofont kaptam a BKV-tól.

7:22-kor a Pesterzsébet felső állomáson a Közvágó híd felé tartó soroksári HÉV utolsó kocsijába szálltam fel (vonatvezető kocsiszáma: 877). A vezető a felszállásjelzővel azonos időben zárta be az ajtót, egy másodperces csúszást sem hagyva a két esemény között. Hiába kezdtem meg a felszállást időben, az ajtó teljesen telibe talált: megütöttem a fejem, a bal arccsontom, a fél éve vásárolt szemüvegem leesett, és mind a keret, mind a lencsék megsérültek (a peronra esett). Látótávolságban lehettem, hiszen az ütközést követően a vezető azonnal kinyitotta az ajtót - kérdés, hogy előtte miért nem figyelt? (Ha nem állt volna meg, elvitte volna magával a peronon levő szemüvegemet.). Mivel én magam állásinterjúra, az utasok pedig munkába rohantak, nem állt módomban jegyzőkönyvet felvetetni, de felháborítónak tartom, hogy szétvert arccal kellett állásinterjúra mennem - a szemüveges káromat pedig ki fogja megtéríteni?! (Volt már, hogy a combomra csapták az ajtót - akkor csak egy harisnya bánta.)

Amúgy is kiakasztó a Pesterzsébet Felső Hév-állomás nevű megálló helyzete. Érthetetlen, hogy itt miért nem áll meg a piros 23-as, hiszen ez egy csomópont: két lakótelep is itt találkozik, itt lehet átszállni a 66-os buszra, Volán-járatokra és a HÉV-re. Azért is érthetetlen, mert a HÉV nem visz el a körútig, hanem előtte két megálló erejéig így is - úgy is a 23-asra kell felszállni, vagyis ez a lepukkant járat teljesen kikerülhetetlen. A valóság az, hogy gyakran marad ki a 23-as, napszaktól függetlenül tömegnyomor van rajta, az esővíz beesik fentről, az ablakok és ajtók mellett gyerekökölnyi rés, mocsok és bűz mindenütt. Ezen felül baromi ritkán is jár. (Este 15-20 percenként.) Emiatt régen írtam panaszlevelet a BKV-nak. Tudjátok, mi állt a válaszban? Egy menetrend.

replika

64 Tovább

Hol vegyen az utas jegyet?

Na de tényleg, hol? Hol vegyen azaz utas jegyet, aki csak időnként BKV-zik? Buszon nincs automata, a megállókban sincs, és még a buszvezető sem árul. Ha nem tudsz jegyet venni, 100%, hogy akkor jön ellenőr.

Tisztelt BKV Zrt!
 
2008. június 24-én délután utaztam a Jászberényi úton egy 61-es jelzésű autóbuszon. Mivel igyekszem minél többet autóval utazni, nincs bérletem. Mikor felszálltam azt hittem, hogy van az első és a második ajtó között jegyautomata, mert már láttam ilyet az Önök buszain. Mikor meggyőződtem róla, hogy nincs, jeleztem a sofőrnek, hogy szeretnék jegyet venni, gondoltam, működik ez a régi rendszer, de nála nem volt jegy, azt mondta, már nem lehet a buszon venni. Nem egészen értettem, miért szünteti meg a lehetőséget a BKV, hogy a magamfajta ritkán buszozók jegyhez jussanak. Mindenesetre leültem. Természetesen – ahogy ilyenkor lenni szokott – fel is szálltak a következőnél az ellenőrök, és egyikük kérte a jegyemet. Itt kell jeleznem, hogy az ellenőr, bár határozottan lépett fel velem szemben és követelte rajtam a jegyet, kulturáltan viselkedett, semmi panaszom nem lehet a stílusára, ami egy kifejezetten jó tapasztalat. Mindenesetre az úr tájékoztatott arról, hogy a vállalat álláspontja szerint nem szükséges jegyvásárlási lehetőséget biztosítani a megállóban, vagy a buszon, az utasnak kell előre gondolnia arra, hogy buszozni fog, és beszerezni egy jegyet. Ő ezt az álláspontot – mint alkalmazott – képviselte is, én azonban vitatkoztam. Szerintem ez egyszerűen nem így megy, azt gondolom, nem kell kizárni az utazásból azokat, akik – mint akkor én – hirtelen kényszerülnek buszozásra. Miközben vitatkoztunk kérdeztem az urat, hogy ő tud-e nekem jegyet adni. Azt mondta ő ellenőr nála nincs jegy, és mindenképpen meg akart büntetni. Később odajött a kollégája, aki viszont felajánlotta, hogy ad nekem egy jegyet, ezzel éltem is.
 
A fenti esettel kapcsolatban tehát nem az ellenőrök munkájával, hanem a BKV hozzáállásával kapcsolatban volnának kifogásaim. Úgy érzem az ellenőrzés és a büntetés megy, a jegyértékesítés nem fontos.

Kérem, a következő kérdésekre szíveskedjenek választ adni:
 
1.Miért nincsenek a megállókban jegyautomaták? 2.Miért nincs a buszvezetőnél jegy? Miért kellett egy logikus rendszert eltörölni? 3.Miért nincs egy új buszon (Volvo) elhelyezve jegyautomata, ha más buszokon van? 4.Önök szerint hol kellett volna jegyet vennem, ha hirtelen kényszerütem buszozni, és nem volt tartalék jegyem, a környéken pedig nem tudok jegypénztárról, mert nem vagyok ismerős a megálló környékén? 5.Vagy a 4. kérdésben leírt esetben én nem utazhatok? 6.Az első ellenőrnél miért nem volt jegy, vagy a másodiknál miért volt? Melyik a normális? (Megjegyzem szerintem az, hogy volt)
 
+1. A BKV milliárdos adósságait folyton a mi adónkból rendezik. Továbbá a mi pénzünkből kapnak fizetést azok a dolgozók, akiket nem bocsátottak el a sztrájkokkal meghiúsított létszámleépítés során. Mindezt együtt fizetjük, függetlenül attól, hogy ki mennyit használja a vállalat szolgáltatásait. Nem gondolják, hogy ezekért kissé lehetne odaadóbba cég az utasaival szemben, ha már erre monopol helyzete miatt nem kényszeríti a piac? (Ez utóbbi persze költői kérdés volt, nyilván nem a levelet olvasó ügyfélszolgálati asszisztens feladata ezt megválaszolni – a többit viszont igen!).
 
Várom válaszukat!
Tisztelettel:
 
L. Tamás
Budapesti lakos

44 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek