Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Hangos reklámokkal idegesít a BKV

Mint arról már beszámoltunk, a BKV az összes járatán, az összes jármű hangos tájékoztató rendszeréből (ahol ilyen van) kivette az átszállási kapcsolatokat, azaz a női hang nem mondja el, hogy melyik megállóban melyik járatra lehet átszállni. Kivétel a metró és a HÉV vonalak, mert azokat mindenhol bemondják.

A BKV szóvivője, Kiricsi Karola azt nyilatkozta, hogy erre a lépésre azért volt szükség, mert az utasokat zavarta a hosszú felsorolás, és Európa más országaiban ez megszokott.

Zavarta az utasokat

Sokan naivak voltunk és elhittük, hogy ezt mi akartuk, és örültünk is, hogy most nekünk akkor jobb lett. Reggelente már-már láttam, hogy mindenki mosolyogva száll fel a villamosra, buszra, s mindenki élvezi a csendet. Végre a BKV utasai idehozták Európát. Kijelenthetjük, Európa csendje ez, barátaim.

Néhány napja azonban szomorú arcokra lettem figyelmes. Itt nagy baj van láttam. Hová tűnt Európa?

Kibújt a szög a zsákból. Az utasok rádöbbenhettek, hogy az utastájékoztatás megnyirbálásával nem nekünk lett jobb, és ez az „Európa itt van” duma is kamu volt. Ismét valakinek a zsebe lett tele, ugyanis a Combino villamosokon a Margitsziget környékén audioreklámokat sugároz a BKV. Olyan reklám ez, akit mindenki megkap. Látni sem kell hozzá, elég, ha nincs bedugva a fülünk. Csalogat minket a Margitszigetre.

Nem elég, hogy az új villamosokat már teleragasztgatták hirdetésekkel, most már a jármű belsejében is reklámot kell hallgatnunk. Utastájékoztatás helyett reklámot kapnak az utasok.

BKV-figyelő
35 Tovább

Megint értelmetlenül támad a VEKE?

Tisztelt BKV-figyelő!

A harag rossz tanácsadó. Nekem mindig ezt mondták. Haraggal, és sértődöttségből nem szabad levelet írni, mert magamat járatom le vele. Ezt is mondták. A VEKE vezetői és tagjai sajnos ezzel nincsenek tisztában, és ismét írtak egy nevetséges levelet, mely talán még a BKV kommunikációnál is szánalmasabb. Sajnos szóról szóra nem tudom idézni, mert az oldaluk jelenleg nem elérhető, de a lényege az volt, hogy az előző –szintén támadó hangvételű közleményükre- a BKV hisztisen reagált. (Bár ők ezt egy kicsit erősebben, kemény szavakkal fogalmazták meg).

Írhat ilyet egy civil szervezet? Eddig valamelyest támogattam őket, de így, hogy még az élő fába is belekötnek, igen szánalmasak lettek. Miért nem foglalkoznak a valós problémákkal? Miért izgatja fel Őket ennyire a meleg? Szerintem sokkal nagyobb probléma a verekedő biztonsági őr banda és a mérhetetlen kosz a járműveken, mint az, hogy 2-3 Volvo buszon nem ment a klíma, és fingassuk meg emiatt a BKV-t.

Tényleg, ahogy Ti is írtátok, az értelmetlen politikai támadások helyett jó volna végre a valós problémákkal foglalkozni, és haladni előre.

Köszönöm a figyelmet!
Egy rendszeres olvasótok, és támogatótok.
119 Tovább

Hiába nyomta a vészjelzőt, továbbment a metró

Metrón még nem, de buszon annál többször nyomtam már meg vészjelzőt. A Localo buszokon mindig visszanyílik az ajtó, és így próbálom jelezni a buszvezetőnek, hogy álljon meg, vagy zárja be, mert baj lesz. Az eddigi 5-6 alkalomból egyszer sem vette észre a vezető a vészjelzőt, hiába nyomtam meg kétszer is. Mondanom sem kell, hogy amikor véletlenül dőltem neki, akkor egyből kipattant a fülkéből és elkezdett anyázni. A levél alatt metróvezetők véleménye olvasható (természetesen ezek nem a BKV hivatalos válaszai, arra mi nem tudunk most éveket várni)
Tisztelt BKV!

A mai napon 2008. 06.06.-án a Keleti pályaudvar felől a Stadionok metró állomásra kb. 12.05-kor beérkező metrószerelvény leghátsó, 219 számú kocsijának ajtajai egyáltalán nem nyíltak ki! A kocsiból 20-30 fő ezért nem tudott leszállni, természetesen ebbe a kocsiba felszállni sem tudtak.

Mindezt sem a metróvezető(k) sem a forgalmi ügyeletes nem vette észre! A kocsiban megnyomtuk a vészjelzőt amire a vezető nem reagált, hanem elindult mintha minden rendben ment volna, majd amikor a szerelvény a Pillangó utcai megállóban megállt, akkor kérdezte csak meg a hangosbemondón keresztül, hogy mi történt.  Egyébként ekkor tudtunk csak leszállni, ezen az állomáson ugyanis a menetirány szerinti jobb oldali ajtók nyílnak. Az eseményt a forgalmi ügyeleten jelentettük, ahol azt mondta a szolgálatot teljesítő kollégája, hogy telefonál az Örs vezér terére, jegyzőkönyvet nem vett fel.

Kérem önöket , haladéktalanul végezzék el az 219. számú metrókocsi és az adott szerelvény műszaki felülvizsgálatát!

Kérdéseim az esettel kapcsolatban:

A metróvezető(k), hogyhogy nem veszik észre, ha egy kocsinak az ajtajai egyáltalán nem nyílnak ki? A forgalmi ügyeletes*, hogyhogy nem veszi észre, ha egy kocsinak az ajtajai egyáltalán nem nyílnak ki? Hogy veheti semmibe a vészjelző jelzését a metró vezetője (illetve vezetői mert általában ketten-hárman is vannak a vezetőfülkében)?!

Miért indul el a szerelvénnyel a vezető, ha  hallja a vészjelzőt!? (Mi egyébként azt gondoltuk, hogy a vészjelző sem működik, de mint később kiderült a vezető mégis hallotta.)

*Ha  az állomáson levő  kameráik rögzítenék a felvételeket, akkor önök most vissza tudnák nézni az eseményeket.

Török József
Metróvezetői észrevételek:
A vésztelefonra rá van írva, hogy "A gomb folyamatos nyomása mellett tájékoztassa a vezetőt", tehát beszélni kellett volna és nem csak megnyomni. Ennek ellenére hiba volt a járművezető részéről, hogy kiindult az állomásról. Ennek szubjektív oka, valószínűleg az, hogy sokszor indokolatlanul nyomkodják a vésztelefont. Ez akkor is hiba volt!
Az utolsó kocsi ajtó nyílását, ami a kelet-nyugaton 80-100 méterre van, elég nehéz észrevenni, nem ismerem ennek a kocsinak a külső fehérlámpa visszajelzését, de kétesélyes a láthatósága és a visszajelzése.

A forgalmi ügyeletesnek millió egy dolga van észak-délen, nem tudom, hogy kelet-nyugaton hogy van, de a jegyárusítás, utastájékoztatás, telefonok, stb, stb, sok energiát elvon a forgalmistától.

A vészjelzőt az előbb kitárgyaltuk, az eseményrögzítőn esetleg vissza lehet nézni a vészjelzést.

Pro és kontra, sajnos bármi történhetett!
46 Tovább

Megtámadta az utast majd kilépett a BKV-tól

Szeretjük, mikor a BKV az utasokat ért testi és lelki támadásokat egy levéllel elintézi. Bár ez még a jobbik eset, mert nem kenik rád az egészet és válaszolnak. Sajnos ebben az esetben többet tényleg nem tehettek, ugyanis az utas felé rugdosó vezető a „balhé” után kilépett a cégtől. Egy utolsó balhénak szánta, vagy csak véletlen?
Kedves BKV-figyelő!

Még április végén történt velem, hogy egy 956-os sofőr megtámadott, akkor poszt is lett belőle, sok kommenttel. A BKV villámsebességgel, most reagált, az alábbi levéllel. Szabvány "sorry" levél, a sofőr állítólag már nincs a cégnél, pár nappal az eset után kilépett.

üdv:
Rigó Áron
BKV válasza:
Tisztelt Rigó Áron!
 
Köszönjük, hogy észrevételével megtisztelte Társaságunkat.  Sajnáljuk, hogy kellemetlenséget okoztunk utazása alkalmával, melyért ezúton is szíves elnézését kérjük.

Az érintett járművezetőt felelősségre vonni nem tudjuk, mivel már nem dolgozik a Vállalatnál. 2008. május 5.-ével kilépett.

Az okozott kellemetlenségért ismételten szíves elnézését kérjük.
Köszönjük, hogy időt és energiát fordított arra, hogy írjon nekünk, Társaságunk járművein kellemes utazást kívánunk Önnek.

Budapest, 2008. június 5.

Üdvözlettel: Szüts Katalin ügyfélszolgálat-vezető
35 Tovább

Európa „legjobb” buszmegállója

Rendkívül okos ember lehetett az, aki kitalálta, hogy a 2-es villamospótló busz középső ajtaja a Zsíl utcánál egy földdel (esős időben sárral) töltött beton négyzet mellett álljon meg. Aki ott száll le, vigyázzon!



65 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek