Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A Menedzsment megbukott

Lezárult a BKV Figyelő szavazása, melyet 2007. december 27-én indítottunk azért, hogy felmérjük, az utasok látnak-e már eredményeket a vezetőség leváltása óta. A szavazás egy hónapig volt elérhető, és közel 10,5 Combinónyi ember (3744-en) fejezték ki ilyen formában a véleményüket.

Eredmény:

-Már a szavazás legelején igen kimagasló volt az elégtelenre szavazók tábora, a szavazás végére is ők maradtak többségben 2606-en, ez a szavazók 69%-a.

-683 ember már pozitívabban látta a helyzetet, gondolom ők azért adtak kettest –elégségest- a menedzsmentnek. (18%)

-278-an érzik úgy, hogy valami elindult. Olyas valami melyet jobban csinálnak, mint az előző vezetés. Ez volt a hármas –közepes-. (7%)

-179-en voltak azok is, akik négyest vagy ötöst adtak a vezetőségnek. Ők azok, akik úgy gondolják, hogy a BKV jelenleg jó irányba halad, csak így tovább! (4-es: 79 szavazat, 2%);(5-ös: 100 szavazat, 2%)
Ha átlagot vonunk, körülbelül 1,5-ös osztályzat jön ki, amire sajnos nem lehet megadni a kettest.

A szavazás természetesen nem reprezentatív, a BKV Figyelő belső felhasználásra készítette. A poll-r rendszere lefelé kerekít, így a maximális elérhető százalék nem 100 hanem 98.

Természetesen a BKV elmondhatja véleményét a végeredményről, melyet ugyan úgy közzéteszünk, mint a többi beérkezett levelet. 2008. decemberében ugyan ezzel a címmel új szavazás indul, meglátjuk, 1 év alatt mi változik.
37 Tovább

Indulj el időben

Tisztelt BKV figyelő!

Én egy 8-os fiú vagyok és most írom meg először önöknek levelet.Én előkészítőre járok szombatonként, és a múltkor egy furcsa eset történt velem. Reggel 8.27-kor sétálok az utcán, pár lépés múlva a sarkon túl megpillanthattam volna a buszmegállót, amikor is elment a busz.Csak néztem bambán, mivel az 51-esnek menetrend szerint 8.32-kor kellett volna elhagynia a megállót. Mondom magamban nem baj, ráérek, végülis a következő busszal is beérek 10 perccel kezdés előtt.(Épp emiatt megyek előbb.)

Leülök az egyik kerítés szélére nagy nehezen(mivel máshova nem lehet 4-5 megálló távolságban), és várom a buszt. Ránézek az órámra, és észreveszem, hogy már a következő busznak is el kellett volna mennie. Közben megettem két szendvicset, mikor ránézek az órámra. Te jó ég, már 8.54 van, 6 perc múlva kezdődik az órám! Ebben a pillanatban észreveszem, hogy a lámpánál lassít az 51-es busz.(Megjegyzésképpen Volvo, inkább mentem volna a régi Ikarus-szal, mert azt nem kímélik annyira, s gyorsabban mennek vele.) Megáll a megállóban, felszállok, látom a férfi nagyon ráér.Szépen lassan becsukja az ajtókat, indul. Nem sietne az égvilágon sehova sem. Szépen lassan megáll abban a megállóban, ahol le szeretnék szállni, lassan kinyílnak az ajtók, és futás 3 utcán keresztül, hogy beérjek. Rápillantok közben az órámra, és észreveszem, hogy már semmi esély. Öt perccel múlt kilenc. Azon kezdek gondolkodni, hogy mit mondjak a tanárnak. Itt az iskolaajtó, belököm bevágtatok az osztályterembe, észreveszem, hogy még nincs bennt a tanár. Mekkora szerencse. Lehet, hogy ő is ezzel jött, mivel két perccel később, kabátban nyit be a terembe, és enyhén feldúltan. Mekkora szerencse!:)
73 Tovább

Utastájékoztatás? Az minek?

Ma (I. 24) reggel igyekeztem volna dolgomra a 61-es villamossal a Moszkváról', de valami feltűnt: túl sok ember áll a megállóban, és sem a megállóban, sem a vágány végén nem volt egy szál villamos se'. Nagyszerű, Superbrand, az van -, villamos meg sehol. Nézek a Déli felé, a 61 / 56,18,59-as elágazásánál váltókon egy villamos áll - befele semmi mozgás. Gyanús volt - gondoltam megnézem, mi történt. Kisiklott a villamos, egyetlen utat hagyva szabadon, a 18,56,59-es villamosok Déli felé menő irányát.

Az emberek továbbra is vártak, semmi utastájékoztatás - had' várjon a nép. Ha nem gondolom azt, hogy el kell mennem a 18-as villamossal, mert az még éppen jár egy ideig - ameddig el nem fogynak abból az irányból a villamosok - akkor lemaradok. Semmiféle információ - mivel, merre lehet menni, esetleg pótlóbusz (napersze…) honnan indul… semmi. Mindegy…. 18-assal el a Móriczig', ahol benéztem a villányi úti, a 61-es villamos megállójába, ahol éppen csak annyi ember állt, amennyi felfér a járdára. Mindenki várt szépen a villamosára - mert senki nem mondta Neki, hogy: ne várd, mert kisiklott.

A vicces (vagy felháborító?) dologban, hogy mindkét helyen (Moszkva tér, Móricz Zsigmond körtér) van BKV-s központ, vagy mittoménmi',  mindenütt van hangosítás - ha nem működik, legalább egy ember kimehetett volna, és tájékoztathatta volna az utasokat, hogy nem megy a villamos - de az utasok tájékoztatására nagyívben…



Eszembe jutott a BKV honlapon olvasott dolog, ahol roppantul kibüszkültek' a Superbrand címükre: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Az utastájékoztatást elégségesen, azt várnánk el. Utasok… Fogyasztók… hol játszanak a BKV-nak?
Ez a cikk crashblogjáról szedtük, a szerző engedélyével. Köszönjük!
14 Tovább

Az utastájékoztatásról, már ezredszer

A 99-es busz vonalán egy kicsivel jobb a helyzet. Itt nem a busz hátulján lévő koszra írják a viszonylatszámot, hanem A4-es papírra. Mondjuk jobb mint a semmi.
Kedves BKV figyelő!
 
A mellékelt képet ma reggel lőttem a 99-es busz mögött haladva. Mivel magam is gyakran utazom rajta, ezért először csak az A4-es lapra nyomtatott számok tűntek föl, aztán a végállomások megnevezése is (ez utóbbiak sajnos nem láthatóak tisztán a képen - bár mivel a 99-es a Népszínház utcától - Pesterzsébetig közlekedik, az éppen kivehető Dél-Pest és Csepel felirat is azt jelzik, hogy valami nincs rendben).

Mindenképpen dícséretes, hogy valamilyen módon szeretnék feltüntetni a járatszámot, de a kivitelezés hagy némi kívánnivalót maga után.
 
Szép napot!
 
Szilárd
44 Tovább

Ne állj a fülke elé

T. BKV Figyelő!

Szeretnék egy új témát elöhozni, mivel mindig csak a szabálytalankodó BKV dolgozók a téma.
Szerintem a BKV-hoz hozzá tartózik az utas is. (Aki mindennél többet tud pl: vezetésröl stb)
Lehet olvasni, hogy ezt csinálta a villamosvezetö, nem idöbe jött a busz stb. De olyan témát nagyon keveset olvastam ami az utazási feltételekröl szólna. Mielött mindenki a másikat fotoza, feljelenti mert nem szabályos ahogy azt csinálja. Saját magát is megkellene nézni, hogy szabályosan használja-e a szolgáltatást.
 
1.  Inditásjelzö megszólalása után balesetveszélyes a le ill. a felszállas!
2.  Ne álljon a vezetöfülke elé, mert a vezetö nem lát semmit!

Szerintem ezek a legbalesetveszélyesek. Ezen kivül még van egy pár szabály amit nem tartanak be az utasok. De hát mindenki tudja mit szokott rosszul csinálni amikor tömegközlekedik.
 
Üdv: Andris
64 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek