A járművek légrendszere fagyott le. A közlekedési társaság szabadnapos karbantartókat is behívott, hogy el tudják végezni a javításokat. A BKV hétköznap reggelente 1100 buszt indít.
Este negyed nyolcig összesen 420 BKV-busszal volt valamilyen probléma csütörtökön, a járművek egy részét csak a garázsban, többségüket azonban már a helyszínen meg tudták javítani, mondta Héri József, a BKV műszaki üzemeltetési igazgatója Délelőtt 10 óráig 243 járművel volt probléma,a legtöbb gondot a fűtés- és légrendszerek okozzák, utóbbival együtt autóműködési hibák is felléptek.
Több mint négyszáz BKV-busz romlott el csütörtökön
A hajléktalanokat nem, de a kisgyermekes anyukát leszállította a buszvezető
Három év körüli gyermekével és egy kézipoggyász méretével valószínűleg megegyező kisbiciklivel szállt fel egy anyuka a 36-os buszra. A buszvezető azonnal leszállásra szólította fel, még a motort is leállította hogy megmutassa, ő nem viccel. Olvasónk szerint ez azért érdekes, mert a buszvezetők a rendbontókra és a hajléktalanokra sosem szólnak rá, csak a gyengébbekkel mernek kikezdeni.
Tisztelt BKV-figyelő!
Gyakran olvasom a BKV-figyelő írásait, és sajnos nekem is van egy felháborító tapasztalatom, amit közzé szeretnék tenni. Az eset még novemberben történt, és elfoglaltságaim miatt még nem tudtam megírni. A 36-os buszon utaztam, és Pesterzsébet Baross utcánál felszállt egy fiatal hölgy, 3-4 évesforma kisgyermekével, és egy kisméretű gyermekbiciklivel. A megállóban álltunk, mire a sofőr beszólt a mikrofonba, letegezve a nőt: "Légyszíves, szálljál le a biciklivel"!
Utasok személyes adataival játszik a BKV
A regisztrált utasok nevét, telefonszámát, e-mail címét és jelszavát is megtudhatjuk, ha egy kicsit is értünk az ilyesmihez, derül ki a Buhera blog tegnapi posztjából. A blog egy szemfüles olvasója tesztelte a nálunk már bemutatott majdnem végleges weblapot, amit Fuzik Zsolt (volt?) IT igazgató már publiklálsra szánt. A tesztelő meglepődött, amikor a regisztrált utasok személyes adataival találkozott, de ennél nagyobb hibát is talált.
Az egésszel az a probléma, hogy 5 felhasználó közül 4-nek mindenhol ugyan az a jelszava. Elég egy rosszindulatú ember, aki az ott lévő telefonszámokat, teljes neveket, e-mailcímeket és jelszavakat felhasználva visszaél a személyes adatokkal.
Akit érdekelnek a részletek, ide kattintva tudhat meg többet.
Az ügyfélszolgálat az egyetlen, ami még működik a BKV-nál?
Olvasónk pár napja a 8-as busz Zólyomi úti megállójában várakozott. Fél órát várt -az egyébként 8 percenként járó- buszra, majd felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, hogy megérdeklődje, merre jár a 8-as. Meglepetésére kapott tájékoztatást, majd megjelent két busz:
Kedves BKV-figyelő!
A cég körüli - egyébként felháborító - botránysorozat mellett hadd szolgáljak egy a BKV működésére összességében nem jellemző történettel. Pár napja 19 óra körül érkeztem a 8-as busz Zólyomi úti megállójába, ahol 19.30-ig semmi nem történt: egyetlen busz sem érkezett. Tárcsáztam a megállóban, a menetrenden feltüntetett telefonszámot, majd a diszpécser hölgynek ezt az egyszerű kérdést tettem fel: miért nem jár a 8-as? Először is elnézést kért, majd egy kis türelmet, utánanéz: visszahívást ígért.
Nem adják át az ülőhelyet a várandós kismamáknak
Tényleg ilyen bunkók lennénk? Tettem fel a kérdést magamnak, miközben a lenti levelet olvastam. Olvasónk 27 éves dolgozó, 6 hónapos terhes kismama. Naponta tömegközlekedik, és hiába láthatóan nagy a pocakja, senki sem adja át neki a helyét:
Kedves BKV-figyelő!
Régóta vagyok lelkes olvasója és kommentelője az oldalnak, ahol rengeteg meglepő, és elképesztő sztorival találkoztam már. Hát az enyém szerintem senkit nem fog meglepni (sajnos), sőt, igazából nem is sztori, csak szomorú tapasztalat a BKV járművein utazókkal kapcsolatban, amit szeretnék veletek megosztani.
Utolsó kommentek