Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A nagy sporttáska nem, csak a viszonylattábla zavarja a kilátást

Emlékeztek a sztrájk előtti partizánakciót bemutató Index videóra? Bartha Pál szakszervezeti vezető a riporter azon kérdésére, hogy a rossz kijelzős buszok elejére miért nem tesznek táblát azt mondta, hogy nem lehet, tiltja a rendelet, tilos és balesetveszélyes, mert látótérben van. Vajon a lenti képen, Bartha úr szerint nincs látótérben az a nagy sporttáska? És vajon a mobiltelefonálásra mit mond a rendelet? Megvan a pénz, most már semmilyen szabály nem számít. Kép alatt olvasónk levele:

80 Tovább

Bérletérvényesség-hosszabbítás a Volán és MÁV járatokon is

Reggeli bérletkompenzációról szóló bejegyzésükre a BKV az alább olvasható közleményt adta ki. Ha a kompenzációval vagy a közleménnyel kapcsolatban észrevételed van kattints ide!

Mint ismeretes, a BKV Zrt. menedzsmentje a tulajdonossal egyeztetve úgy döntött, hogy a sztrájk okozta kényelmetlenségek ellensúlyozása érdekében kompenzálja utasait a megnehezült közlekedési lehetőségek miatt.

Ezért a BKV Zrt-nél használható kétheti, havi és negyedéves Budapest-bérletekre és a környéki helyi, valamint a környéki 5 km-es és 10 km-es bérletekre vonatkozóan a bérletszelvényen feltüntetett érvényesség 3 nappal automatikusan meghosszabbodott.

0 Tovább

Meddig szórakoznak még a Szentendrei HÉV kijelzőivel?

Olvasónk levelet írt a BKV-nak a Szentendrei HÉV vonalán lévő kijelzők miatt, amik rendszeresen meghibásodnak. A cégtől azt a választ kapta, hogy a kijelzők jelenleg próbaüzemben működnek, ezért hibásodnak meg rendszeresen. Az utas szerint elfogadhatatlan, hogy ennyi pénzért ilyen sokáig szórakoznak egy ennyire egyszerű rendszer kiépítésén. Magánvállalatoknál ugyanis fele ennyi idő alatt bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben.

Tisztelt Keresztes Attila Úr!

Kissé nevetséges lassan két év után azt állítani, hogy próbaüzemben (nem)működnek a szentendrei HÉV vonalán a kijelzők.

Fele ennyi idő alatt egy nagy cégnél bevezetnek egy teljes vállalatirányítási rendszert, éles üzemben!

Önök szokás szerint nyilván nem veszik figyelembe az utasok véleményeit, és nem nézik meg saját szemükkel az erdményeket. Semmi nem változtat azon a tényen, hogy a nem táblás, hanem kijelzős rendszer nappal, napos időben nem használható!! Az Ön helyében nem hivatkoznék az új metró szerelvényekre, hiszen azok alig közlekednek a föld felett, és ha igen, akkor is mindegy, mert csak egy járat jár arra, senki nem fogja nézni a külső kijelzőt!

Üdv: Magyar Éva

20 Tovább

Fejlődik az utastájékoztatás

Egy környezettudatos cég, mindig arra törekszik, hogy munkájával a lehető legkevesebbet ártson a Földnek. Így van ezzel a BKV is, aki úgy döntött, hogy az elektromos áram, és a biológiai úton soha le nem bomló kijelző helyett papírt és ceruzát fog, táblákat gyárt és így tájékoztatja az utasokat. Olvasónk egy ilyenről készített feltételt:

Lehet, hogy viccesen hangzik, de a papír és a ceruza a BKV-t tekintve igenis fejlődés, ugyanis a cég 2007-ben még ennyit sem foglalkozott a tájékoztatással:

25 Tovább

Utas indul a 3. vágányról

A BKV az utasok tájékoztatására, maximum egy elégségest kaphatna. Még mindig nincs minden állomáson elektromos tájékoztató tábla, hogy megtudja az utas, mégis mikor indul az a busz, villamos, amire ő át szeretne szállni. Ahol meg van, ott nem működik:


Kedves BKV-figyelő!

Egyik reggel munkába indulván, a következő kép tárult a szemem elé, miközben a kihelyezett utastájékoztatót néztem, számítván arra, most majd jól megtudom, beérek-e időben?

Imre, Szentendre

13 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek