Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Egy bliccelő miatt akarták fogva tartani az utasokat

Olvasónk tegnap délután az 5-ös buszon utazott, ahol ellenőrök dolgoztak. A buszon egy jegy nélkül utazó nőt elkaptak, és nem engedték, hogy leszálljon a buszról. A jármű félreállt, és a rendőrök kiérkezéséig a többi utast is fogva akarták tartani, de ennek többen nem örültek:

Tisztelt BKV-figyelő!

Szeretném megtudni, hogy a BKV ezen új megoldása hivatalos, vagy csak az ellenőrök adott pillanatban történő elmezavara volt-e:

Az 5-ös buszon ma (október 15.) 16:35-kor az ellenőrök elkaptak egy jegy nélkül utazó hölgyet nagyjából a Moszkva tér után. Szó szót követett, a hölgy nem akarta igazolni magát. A busz az Alagútnál félreállt, az ellenőrök előre mentek a sofőrhöz.

376 Tovább

Áznak-fáznak az utasok, a buszvezetők mégsem állnak be a megállókba

Beköszöntött a tél, lehűlt a levegő, esik az eső, fúj a szél. Ilyenkor senki sem szeret a megállókban várakozni, főleg akkor, ha nincs váró, ami védene minket. Ilyenkor a legjobb a szél és esővédett járművön várni az indulást.

Olvasónk a 16, 16A és a 116-os buszokkal kapcsolatban írt panaszt. Felhívja figyelmünket a rosszul összeállított menetrendre, a rossz állapotban lévő buszokra, és leír egy konkrét esetet is levele végén, amikor az egyik buszvezető a meleg buszon ülve mosolyogva nézte a megállóban ázó-fázó utasokat, akikkel még kiabált is, mikor kérdőre vonták:

Tisztelt BKV-figyelő!

Sokat utazom a Moszkva tér - Szentháromság tér között, a 16, 16A, 116 buszokkal.

A 116os busz nagyon ritkán jár, így javarészt 16, 16Aval szoktam utazni. A 16os busz követési ideje 6 perc, a 16A követési ideje 6 perc, vagyis mivel a Moszkva tér és a Szentháromság tér között a két busz azonos útvonalon halad, így 3 percenként kellene jönnie a buszoknak ezen a viszonylaton. A valóságban azonban gyakran megesik, hogy 10 percig nem jön busz, majd 3 busz jön egymás után vagy 1 busz jön csak, amin tömeg van és az utasok jó része nem tud felszállni rá.

73 Tovább

Egy busznyi embert szívatott meg a vezető

Olvasónk vasárnap utazott a 909-es éjszakai buszon. A jármű az Orczy téren éles kanyart vett, és minden tájékoztatás nélkül elindult visszafele. Az utasok a biztonsági őröktől szerettek volna információt kérni, de ők sem tudták merre megy a busz, a járművezető nekik sem mondott semmit. Később kiderült, az Astoriánál a busz otthagyott pár utast, ezért kellett visszamenni. Az utas szerint ezzel nincs is baj, de nem érti, miért kellett száguldozni, és miért nem tájékoztatták az utasokat?

Tisztelt BKV-figyelő!

Az alábbiakban szeretném megosztani Önökkel egy kellemesnek éppen nem mondható utazási élményemet.

Most vasárnap hajnalban 00.34-kor szálltam fel az éjszakai 909-es buszra (BPO-479-es frsz) a Baross úton. Az Orczy téren egy éles kanyart vett a járat és visszafordultunk anélkül, hogy a vezető bármit is szólt volna. Az utasok -a buszon tartózkodó 3(!) biztonsági emberrel együtt- csak tanácstalanul nézegették egymást, majd miután a vezető őrült tempóban haladt, megkérdeztük az egyik biztonsági embert, hogy mégis mi történik?

33 Tovább

Legyűrt 1,9 millió kilométert ez a busz

BUDAPEST - Meghazudtolja korát a legtöbb kilométert futott busz, ami nem kevesebb mint huszonegy éve zötykölődik az utakon. A külseje alapján inkább egy modern járgányra hasonlít, semmint egy olyan járműre, amelyikbe már egymillió-kilencszázezer kilométert pakoltak a sofőrök. Ez egyúttal azt is jelenti, hogy akár 47,5-szer megkerülhette volna a földet, jelenleg azonban 277-es számmal a budapesti Örs vezér tér és a Bosnyák tér között közlekedik.


Az Ikarus 1988-ban futott ki a gyárból


"A legelső szériából néhány busz még becenevet is kapott, ezek általában női nevek voltak, mint a Katalin vagy az Erzsébet. Ez a busz nincs elkeresztelve, csupán a rendszáma alapján szoktuk beazonosítani" - árulta el Kovács Gábor, a busz egyik vezetője.

89 Tovább

„Jól vigyázz kölök, a fiaimmal megtalálunk” –fenyegetőzött a buszvezető

Olvasónk szombaton békésen utazott a 27-es buszon, amikor a buszvezető kiabálni kezdett vele. Először csak azért, mert a leszállásjelzőnél mert támaszkodni (mert azt már többször ellopták), majd azért, mert rendezni szerette volna a dolgot. A vita odáig fajult, hogy a buszvezető megfenyegette az utast, hogy ha panaszt mer tenni a fiaival megvereti. Olvasónk telefonon és írásban is panaszt tett a BKV-nál:

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

Mai (10.10.) telefonos bejelentésemmel párhuzamosan - kolléganőjük tanácsát megfogadva - írok Önöknek mély felháborodással, a ma 15:30 körül a 27-es számú autóbuszon utazva ért incidenssel kapcsolatban.

A történet a következő:

Felszálltam a buszra a Sánc utcánál, majd leültem a sofőrkabinnal szemben. menetiránnyal ellenkező irányban elhelyezkedő ülésre. Mivel ketten tartózkodtunk a buszon, oldalt fordultam, hogy láthassam az utat, közben az ülés háttámlájára támaszkodtam, így valahol a jelzőgombbal egy magasságban, attól nem túl távol helyezkedett el a kézfejem. A sofőr nézett, majd vádlóan nézett, aztán rázta a fejét, én kérdően néztem, de megkérdezni már nem kellett, hogy mi a probléma, mivel ormótlan hangnemben rámszólt, hogy "Most jelezni akarok, vagy mi van?!". Én erre válaszoltam, hogy nem, csak támaszkodom, mire ugyanolyan hangnemben folytatta: "Akkor miért van ott a keze! Ne szórakozzon! Különben is, többször leszerelték már..."

45 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek