Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Műszerfalnak támaszkodva kényeztette a buszvezetőt

Olvasónk nem mindennapi eseménynek volt szemtanúja a 33-as buszon. A busz fiatal vezetője bezárkózott a vezetőfülkébe egy csinos, fiatal nővel, aki a műszerfalon támaszkodott, és időnként simogatta a sofőrt különféle testrészein. Gondolom a férfi olvasóink lettek volna a buszvezető, női olvasóink pedig a csinos hölgy helyében. De abban remélem mindenki egyetért, hogy ennek nem a fülkében van a helye.

Kedves BKV-figyelő!

2009. augusztus 9-én délután a BPI 171 frsz. 33-as jelű autóbuszon, amely 15:05-kor indult a nagytétényi végállomásról, a következőt tapasztaltam jó néhány utastársammal együtt:

58 Tovább

30 perccel a baleset után jött a mentő

Ugye a BKV buszaiba eddig azért nem kellett elsősegély nyújtó felszerelés, mert a BKV járműveihez hamar kiér a mentő, illetve a BKV gyorsreagálású egységei is pillanatok alatt ott vannak a balesetnél. Olvasónk szemtanúja volt egy 74-es troli és egy részeg találkozásának. Lenti levelében leírja, milyen gyorsan ért ki a mentő és a gyorsreagálású egység a balesethez, persze nem az Ő hibájukból, csupán elfelejtettek szólni nekik. Levél végén található egy idézet az Nemzeti Közlekedési Hatóság leveléből.

Kedves BKV-figyelő!

Olvasom a blogot és mindig csak bólogatok h igen, igen, velem is megesett, láttam már ilyet stb. az elmúlt héten viszont 2 nagyon durva esettel is találkoztam. HIHETETLEN! Kedden olyan fél 7 fele este egy matt részeg férfi az Almásy térnél úgy döntött h kiveti magát a 74-ess troli elé, persze nem direkt, csak nem tudott járni. Troli oldalról kicsit elkapta, (folyt egy kis vér, horzsolások stb. de mint mindig a részeg ebből semmit sem fogott föl papírja persze nincs, miért is lenne nála)

82 Tovább

Rossz tájékoztatás, szétszórt milliárdok

Olvasónk 12 pontban foglalta össze a panaszát és észrevételeit a céggel kapcsolatban. Megemlíti a rossz utatájékoztatást, a szétszórt milliárdokat és külföldi példákat ír, hogy lehet ezt másképp is csinálni. Ha a BKV a tanácsadásokra és a végkielégítésekre költött milliárdokat az utasokra (étrsd: takarításra, karbantartásra) fordítaná, messze nem lenne ennyi probléma a BKV-val. Mindenki döntse el, egyetért-e vele.

Tisztelt BKV-figyelő!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam blogjára, ahol a BKV-val kapcsolatos észrevételeket gyűjti, hiszen számtalan bejelentéssel éltem az ügyfélszolgálat felé, amire mindig kaptam érdemtelen válaszokat.

Észrevételeim az alábbiak:

1/ A buszok vezetői nincsenek tisztában a kettős megállók jelentésével. Az a korábban érkező busz véletlenül sem várja be a közvetlenül mögötte érkezőt, hogy lehetőséget adjon az utasoknak az átszállásra, hanem azonnal húz ki a megállóból, az utasa csak várakozzék. Pld. Bah csomópont 8,112,40-es buszok, valamint a Sasadi úti megálló minden érintett buszjárata.

61 Tovább

13+1 dolog amit imádunk a BKV-ban

Olvasónk 14 pontban szedte össze, hogy miért imádja a BKV-t. Gábor ír a drága bérletről, az ingyen utazó hajléktalanokról, a KRESZ-re tojó buszvezetőkről, és a hátrányos helyzetben lévőkről is. Többit pontokba szedve itt találod:

1. Imádom, hogy a nem minimálbérem adójából kapott pénzzel és havonta az adózott pénzemből vett bérlettel hozzájárulhatok a felsővezetők végkielégítéséhez, akik az irodában töltött idő alatt sem keresnek keveset. Ha ez kevésnek bizonyul, tőke injekciót kérnek az államtól.

2. Imádom, hogy az utazást intenzív testszaggal kedvezményesen, esetleg ingyen lehet igénybe venni.

3. Tetszik, hogy a BKV-nál teljesen szabályos, hogy a bérlet árát tollal áthúzzák és emelés esetén azt átírják.

4. Imádom, hogy bevezették a nem légkondicionált járműveken is, hogy csak azokat az ajtókat nyitják ki ahol jeleztek, még 30 fok felett is. Így gátolva a szellőzést a megállóban és abszolválva, a finn szauna hőmérsékletét egyes járatokon.

51 Tovább

Rohadó buszokat vett a BKV?

A darabonként 20 millió forintért vásárolt belga buszoknak lapunk információi szerint törött az alvázuk és rohad az aljuk. A jelenlegi járműparknál is vannak hasonló hibák, amelyek a buszvezetők szerint életveszélyesek. A BKV szerint a most vásárolt buszok állapota megfelelő.

Június utolsó hetében a BKV Cinkotai autóbuszgarázsába begördült az első használt Van Hool autóbusz. A közlekedési társaság 30 használt, maximum 10 éves csuklós buszra írt ki pályázatot. A tendert a belga autóbuszgyártó, a Van Hool nyerte, amely összesen 32 darab, teljesen alacsony padlós EURO 3-as motorral felszerelt buszt szállít le idén nyáron a BKV-nak. A járművek darabjáért a cég 20 millió forintot fizet.

Vagy felújítják őket, vagy mehetnek a bontóba

Lapunkat egy autóbuszvezető arról tájékoztatta, hogy a BKV garázsába érkezett buszok között több váztörött jármű is található. (A váztörés azt jelenti, hogy a hegesztési pontoknál a varrat megreped, eltörik.) De nem csak ez az egyetlen hiba.

„A buszok alja rohad, az utasteret és az ajtókat figyelő kamerának és a hozzá tartozó tv-knek csak a nyomát találták a kollégáim. A buszok 8 évesek, most jött el az ideje a nagyfelújításnak, ami körülbelül 20 millió forintba kerülne járművenként. Ha a BKV ebben az állapotban állítja forgalomba a Van Hool buszokat, elképzelhető, hogy csak néhány hétig lesznek a pesti utakon” – véli a buszos.


Cikkem a FigyelőNeten folytatódik. Erre tovább! >>>

40 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek