Néhány perce szálltam le a 41-es villamosról a Déli pályaudvarnál (kocsiszám: 1311), ahol 3 ellenőr dolgozott. Pontosabban 3 hölgy ellenőr. Ebben igazából semmi érdekes nincs, ami miatt említésre méltó, az az alábbi:
A hölgyek a Döbrentei térnél szálltak fel a villamosra, a Krisztina térig szinte mindenkit ellenőriztek. Egy ember volt a villamos közepén, aki akadékoskodott. Nem volt jegye, leszállni sem akart, és amikor az ellenőr beszélt hozzá, az ablakon kifelé bámult. Megszoktuk az ilyet. Az ellenőr egy kicsit vár majd továbbmegy. De most nem így történt. Az ellenőr előrekiabált, hogy "Kolléga, szóljon a villamosvezetőnek". Pont indult volna a villamos, záródtak az ajtók, amikor azok visszanyíltak, és tudata lett az utasokkal, hogy mi innen addig nem megyünk tovább, amíg az úr le nem száll vagy nem fizet.
Addig állt a villamos, míg le nem szállt a bliccelő
Nem érdekli a buszosokat az első ajtós rendszer
Hiába von be a BKV több járatot az első ajtós rendszerbe, ha azokon a vonalakon, ahol a rendszert már bevezették a buszvezetők magasról tojnak az egészbe. Tapasztalom, és az utasoktól is hallom, hogy amint lekerültek a biztonsági őrök a járművekről az alvállalkozós buszvezetők már nem foglalkoznak a jegyekkel és a bérletekkel, és a hajléktalanok is visszakerültek a buszokra.
Visszakerültek a bliccelők és a hajléktalanok a 141-es buszra, -írja egy olvasónk. Szerinte amíg 1 biztonsági őr volt a buszon addig a rendszer működött, most viszont, hogy csak a buszvezető ügyel a rendre nincs mi visszatartsa a bliccelőket és a hajléktalanokat az utazástól. Hiába állnak a fizető utasok az első ajtónál bérlettel a kezükben, ha a bliccelők a 2. ajtónál minden gond nélkül felszállhatnak.
A buszos, akire nem vonatkozik a Kresz
Olvasónk –Kamaras- a lent látható videót 25-én csürtökön 14 óra körül készítette a 7-es autóbusz vonalán az Erzsébet híd környékén. A videóhoz csupán ennyit fűzött: "Ez kb. ötvenedik eset, amit csak idén láttam, gondoltam, hátha érdekli a közvéleményt is."
Nem indul a videó? Bökj ide!
Kiszakadt a busz futóműve
Gyorsan eltüntette a BKV azt az autóbuszt aminek a Rómer Flóris utcánál a jobb első futóműve teljesen kiszakadt még szerdán. A BKV-figyelőt egy autóbuszvezető kereste meg, aki így írta le az eseményt:
Szia!
Ma reggel (06.24) a 91-es vonalán a szerpentin tetején az egyik 415-ös Ikarusnak /BPO-512/ beszakadt az első futóműve. Hihetetlen gyorsan felszámolták az esetet, emelve vontatás, stb., nehogy kiszivárogjon az ügy. Ebből előbb, vagy utóbb katasztrófa lesz.
Üdv, Autóbuszvezető
Megkerestük az üggyel kapcsolatban a BKV szóvivőjét is, aki elmondta, hogy az autóbusz futóművénél egy gumibak szakad el. Szilágyi Károly hozzátette, hogy a vonalműszakos kollégái naponta 200-300 hibát javítanak, és véleménye szerint elég jól értik ahhoz a dolgukat, hogy ne kelljen sokáig babrálniuk egy-egy hibás járművel. Szerinte a BKV nem azért vontatta el hamar az autóbuszt, hogy a baleset ne jusson el több utashoz, illetve a médiához, hanem azért, mert a karbantartók profik.
A buszvezető kezében maradt a vezetőfülke ajtaja
Olvasónk tegnap a 22-es busszal próbált meg utazni, amire a Táncsics Mihály utcai megállóban szállt fel. Csak az volt a probléma, hogy a busz nem ment sehova, mert amikor a vezető beszállt, kiesett a fülkének az ajtaja. Öröm az ürömben, hogy nem menet közben esett ki, így senkinek nem esett baja. A buszvezető elmondása szerint ez nem egyedi eset. Minden nap lerobban legalább 2-3 busz (csak ezen a vonalon), van amelyik annyira, hogy csak vontatóval lehet elvinni. Részletek az utas levelében:
Tisztelt BKV Figyelő!
Ma ( 2009. 06. 24) Budakeszi, Táncsics M. utca megállóból (ha valakinek nem lenne egyértelmű, ez a végállomás) szerettem volna hazamenni a 22-es busszal (rendszám ha jól tévedek BPO-726). A busz beállt, én felszálltam, leültem hátra, majd arra eszméltem, hogy a busz elejében pontosan velem szemben a megilletődött, de láthatóan kínos röhögőgörccsel küzdő buszvezető ott áll kezében a vezetőfülke ajtajával. Ami tudniillik kiszakadt a helyéről.
Utolsó kommentek