Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fejetlenség a BKV-nál

A buszvezetők már azt sem tudják, melyik buszt vezetik, és mikor kell indulniuk. Legalábbis olvasónk erre panaszkodik, aki szerint a BKV lezüllése egyre inkább tetten érhető. Előbb induló, rosszul „felcímkézett” buszok alant:

Sziasztok,

Bár - szerencsére - ritkán veszem igénybe a BKV szolgáltatásait, de a színvonal teljes lezüllése egyre inkább tetten érhető. Ma két alkalommal szerettem volna a 106-os busszal utazni.

Egyszer az Aquincumi megállóban vártam az Árpád híd felől érkező buszra (15 órakor), amikor a menetrendhez képest teljesen logikátlan időpontban érkezett egy busz, aminek az első fehér tábláján 34-es jelzés volt, az oldalsó kijelzőn pedig 106-os. Bent csak annyit volt kiírva, hogy Árpád-híd. Na most ez a busz vajon hova ment? (Segítek, 106-osként járt...)

Este az Árpád-híd végállomáson állt bent egy másik 106-os, ami nemes egyszerűséggel 20:48-kor elindult. Nagy kár, hogy a menetrendben semmiféle napon és üzemmódban nincs :48-as indulás, de 20 órakor végképp nem. (Van helyette 58-as...)

Azt gondolom, hogy nemes egyszerűséggel most kellene abbahagyni, megtartani a metrót és a villamost, az talán még megy, és ezt az egész buszos borzalmat odaadni egy magáncégnek, talán nekik sikerül.

Üdvözlettel, Ákos

52 Tovább

Életet mentett a buszvezető

Nem mindennapi e-mail landolt tegnap este a BKV-figyelő levelesládájában. Egy BKV utas keresett meg, aki leírta, hogy az egyik 33-as autóbusz vezetője hogyan mentette meg egy 4 éves kislány életét tegnap délután. Még este megkerestem a BKV-t, és a szóvivőt, akiknek továbbítottam az észrevételt, bízom benne, hogy a rendelkezésre álló adatok alapján megkeresik a járművezetőt, és legalább egy csókot nyomnak a homlokára amiért karácsonyi ajándékként életet ajándékozott egy fiatal utasuknak:
 

Kedves BKV-figyelő!
 
Ma délután (2008. december 21-én) 16:25 perckor érkezett az FJX-230 rendszámú 33-as autóbusz a Savoyai Jenő téri megállóhoz (a Móricz Zsigmond tér irányából). Amikor kinyílt az ajtó azt hallottuk, hogy egy apuka kétségbeesetten kiabál, hogy: "Nem kap levegőt, már nem kap levegőt! Meg fog fulladni!"

A karjában egy 4 év körüli kislányt rázogatott fejjel lefelé, hogy a félrenyelt cukrot valahogyan kirázza belőle. Egy szintén ott várakozó utas már a mentőket értesítette éppen, amikor a buszvezető kiugrott a fülkéből, elvette a gyermeket az apukától és kb. 5 másodperc múlva már kint is volt a cukor.

A kislány újra lélegzett, az apuka és az anyuka sírva köszönte meg a sofőrnek a segítséget. Az anyuka kérdezte tőle, hogy biztos már sokszor csinált ilyet, hogy ilyen gyorsan megmentette a gyereket.

A sofőr (akinek sajnos a nevét nem tudom, de az arca örökre bevésődött a lelkembe) nagyon szerényen és kedvesen csak annyit válaszolt, hogy: "Még sosem csinált ilyet, csak olvasta valahol, hogy így kell csinálni, ezt a "valamilyen fogást", nem is tudja a nevét."

Visszaszállt  a buszba és indultunk tovább, mintha mi sem történt volna, pedig ez a rendkívüli ember életet mentett ezen a délutánon!!
 
Gratulálok a sofőr az embersége, talpraesettsége, helytállása és a lélekjelenléte előtt.
 
Nagyon kellemes ünnepeket kívánok!
 
Üdvözlettel : F. Tímea

85 Tovább

Lyukassz, ha bírsz

Elvonja-e a mobiltelefonálás a villamosvezető figyelmét a munkájáról? Olvasónk szerint igen, ugyanis ezt a saját bőrén tapasztalta. Levele alant olvasható:

Kedves BKV-figyelő!

A minap utaztam a 3-as villamoson, ahol jegyet szerettem volna lyukasztani amit nem tudtam. Az összes lyukasztón „üzemen kívül” képecske fogadott, amit le is fényképeztem, csatoltam a levél mellé.

Nem lenne kerek a történet, ha nem lett volna más probléma is: Hiába nyomtam meg a leszállásjelzőt a középső rúdon (ami vissza is jelzett), a villamosvezető nem állt meg a megállóban, ahol le szerettem volna szállni. Vagyis megállt, de 3 mp várakozás után továbbment.


Amikor leszálltam a villamos eleje felé mentem, ahol jókedvűen beintegettem a villamosvezetőnek, aki sajnos nem tudott nekem visszaintegetni, mert egyik kezében a mobiltelefonja volt, másik kezével meg a gombokat piszkálta. Ez magyarázat is volt az összes hibára. Még hogy a telefonálás nem vonja el az emberek figyelmét?

Panaszt nem kívánok tenni, bízom benne, hogy olvassa a blogot, és magára ismer, és elgondolkodik a történteken.

46 Tovább

Egy elmebeteg vezette a buszt

Szerintetek, azaz ember, aki egy lassan leszálló idős hölgy miatt addig üti a vezetőfülbe belső tükrét, amíg el nem kezd vérezni a keze, az amennyire alkalmas buszvezetőnek? Hogy felelhet így naponta több száz ember életért? Olvasónk az alábbi panaszt küldte a BKV-nak:

Tisztelt Cím!

A mai (XI. 19) napon történteket szeretném megosztani önökkel:

Az esemény a 133-as busz járatán történt a mai napon. A lehel térre beérkező buszon műszakváltás volt 15 óra 25-kor. 3 sofőr állt az első ajtó és a vezetőfülke térségében. Egy idős hölgy, akinek láthatólag rosszul ment a járás, az első ajtónál akart felszállni és némi várakozás után szólt is a fiatalembereknek, hogy fekl szeretne szállni. Az egyik sofőr, (nem az, aki miatt a levelet írom) odavetette, hogy menjen a másik ajtóhoz, van még idő, hogy felszálljon. A néni nem reagált, hanem türelmesen megvárta, míg szabad lesz a hely, ezután felszállt és a Dráva utcai megállóban szállt le. Na innen kezdődik, amit sérelmezek:

1.) A sofőr nem állt be rendesen a megállóba, bár erre lett volna módja (ugyanis visszamentem és megnéztem a helyszínt, mert én is úgy véltem be tudott volna állni. Nos mind a 75-ös troli, mind a következő 133-as be tudott állni.); 2.) A néni, aki nagyon nehezen szállt le, megjegyezte, hogy díjjazta volna, ha a járdához áll. Hangsúlyozom, nem volt ingerült, csak megjegyezte; 3.) Ezután csapkodás hallatszott a vezetőfülkéből, meg valamit mondott is a sofőr, amit nem értettem.; 4.) Néhány utas megjegyezte, hogy be tudott volna állni; 5.) Újabb csapkodás, de ekkor már leszálltak az utasok és láttam, hogy a vezetőfülkében levő visszapillantótükröt csapkodja dühödten a sofőr.; 6.) Az első ajtónál szálltam le és láttam, hogy buszvezető keze vérzik

Nos ennyi a történet és merem remélni, elgondolkoznak azon, hogy ez az ember alkalmas-e arra, hogy buszt vezessen.

 
FZs

80 Tovább

Nincs pénze a BKV-nak

Mit reagálhat egy olyan levélre a BKV utas, amiben a BKV ügyfélszolgálat-vezetőjétől olyan sorokat olvas, hogy: "A viszonylatjelző táblák javíttatását (FOK-GYEM) a gazdálkodási keretek szűkössége miatt ideiglenesen felfüggesztettük". Hogy mit reagál? Meglátjuk a hozzászólásokból! :)

Tisztelt BKV!

Közlöm hogy a BPO-573 rendszámú, 05-73-as járatszámú csuklós buszuk utastere javításra szorul. A jobb oldalon, a csukló utáni első széksor belső ülése törött. Mikor egyik utastársam ráült, majdnem leesett róla, mert megbillent alatta az ülés. Baj nem történt, mert nyilván fitt és fiatal, de mi lett volna ha egy idősebb hölggyel történik meg a dolog?

Azt már csak mellékesen jelzem, hogy a belső mátrixkijelzők egy része hibás, az idő még mindig a nyári időszámítást mutatja, a járatszám belülről nem olvasható, a leszállásjelző kapcsoló a 3., közvetlenül a csukó utáni ajtó felett pedig üresen lifeg, használhatatlan.

Kérem hogy a javítást az üléssel kezdjék, mivel ez közvetlen balesetveszélyt jelent.

Tisztelettel, XY,

094109-002-es számú bérlet tulajdonosa.

25 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek