Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Megnevelte a 7-es busz utasait

Mit csinál a BKV-figyelőn nevelkedett BKV utas, ha a klímás Volvo busz összes ablaka nyitva van? Felhívja az utasok figyelmét, hogy megy a klíma, majd feltűnően becsukja az összes ablakot. Az utasok tanulnak, és nem merik többé kinyitna az ablakokat. Le a kalappal.

Szia BKV-figyelő!

Tegnap utaztam a 7-es busszal Albertfalva és az Astoria között. A buszra Albertfalván szálltam fel. A busz összes ablak nyitva volt 1-2 kivétellel, és annak ellenére, hogy ment a klíma, meleg volt. Becsukhattam volna az összes ablakot,de vártam, míg többen lesznek a buszon, gondoltam megnevelem őket egy kicsit:)

 

Illusztráció


A Bornemissza térnél elkezdtek gyűlni az utasok, majd megindultam a nyitott ablakok felé. Megpróbáltam a legfeltűnőbben bezárni őket, hogy mindenki figyeljen oda, és lássák, hogy az ablakoknak zárva kell lenniük, ha megy a klíma. (Sajnos egyszer sem mondta az automata, hogy ne nyissák ki az ablakokat).

A fogadtatás vegyes volt. Volt aki megköszönte, volt aki hőzöngött. Az Astoriáig azonban a busz belseje is lehűlt, és az egyetlen hőzöngő utastól megkérdeztem. „Így már jobb, nem?”. Bocsánatot is kért. Én érdekem is volt, hogy hűvösen utazzak:)

Este visszafelé ugyan ezzel a busszal utaztam (igen jellegzetes feje van a sofőrnek, megismertem:)) és örömmel láttam, hogy az összes ablak zárva van, úgy, ahogy én azt órákkal ezelőtt hagytam. Még azaz egy ablak is, ami rejtélyes módon kinyílt*

Így nevelem én a 7-es busz utasait…

H.T.

* A buszon az összes ablakot bezártam, a Bornemissza térnél még senki nem volt a busz hátsó felében, a motortérnél lévő nagy ülések mellett lévő ablak mégis kinyílt magától. Mitől lehet ez?

68 Tovább

Pestinek Hi-Tech: Nyitott ablaknál megy a klíma

A Combino villamoson valamivel kulturáltabb emberek utaznak. Az ablakokat szerencsére nem nyitogatják ki, ha megy a klíma, csak az ajtókat. Sajnos a Volvo buszokon egyre gyakrabban vannak nyitva az ablakok, hiába megy a klíma.

Hali Figyelő!

Gyakran sírnak az emberek a nagy melegtől a légkondi nélküli járatokon, közben meg a felszerelt járműveken folyton kinyitják az összes ablakot. Vajon a tudás hiányából fakad, vagy csak simán tahók? A képek különböző járatokon készültek és mindegyiken bekapcsolt állapotban volt a légkondi (lehetett érezni).

Szerinted mikor tanulják meg, hogy a nyitott ablakon kimegy a hűvös levegő?

Üdv: Rákenroldetektív!

62 Tovább

Az ÁNTSZ-nél jelentettem be a BKV-t

Tisztelt BKV!

Fel szeretném hívni a figyelmüket, hogy a FJX-220-as frsz. Volvo busznak a hátsó ülésein vizeletfolyás található. Sajnos ez nem egyedi eset. Tegnap két Volvo buszt néztem át szúrópróbaszerűen, és azt kell mondanom, hogy a csukló utáni második kocsiszekrények olyan rossz állapotban vannak, hogy a régebbi Ikarus buszok jobban néznek ki. Sajnos az összes Volvo busznak a hátsó ülése koszos, az ülések az elmúlt két évben (buszok beszerzése óta) biztos, hogy nem voltak cserélve.

Levelemet továbbítom az Állami Népegészségügyi és Tisztiorvosi Szolgálatnak (ÁNTSZ) és a médiát is megkeresem a képeimmel. Szerintem nem normális, hogy vizelettel szennyezett, takarítatlan buszokon kel utaznunk. Levelem mellé képeket is csatoltam.

Köszönöm, hogy elolvasták levelem, várom megkeresésüket!

BKV-figyelő szerk.

181 Tovább

Penetráns húgyszagot áraszt a Volvo

Tisztelt BKV ügyfélszolgálat!

Ma több íziglen is szerencsém volt a maguk szolgáltatását igénybe venni. A 86-os busszal utaztam a Batthyány tértől a Bogdáni útig és vissza.

Kezdjük azzal, ami jó: Viszonylag gyorsan jött a busz, az új megálló előrejelzése kitűnően működött.

Folytassuk azzal, ami nagyon nem jó: a; A busz iszonyatosan koszos, minden bizonnyal a megvásárlás óta nem tisztították. Ez főleg azért vicces, mert az utolsó három helyet folyamatosan hajléktalanok foglalják el és ennek eredményeképp a busznak az a része már penetráns húgyszagot is áraszt. Itt mellékesen megkérdezném, hogy mikor óhajtják megoldani, hogy NE szállhassanak fel csövesek?

b; Természetesen a végére hagytam az okot, amiért a levél elkészült. A vadonatúj, „világvárostépítünk” Volvo buszuk beázott!



Na, nem most először, egy fél éve is volt szerencsém a hibával találkozni, de akkor még reménykedtem abban, hogy maguktól is észreveszik azt. Emlékeznek ugye, hogy a busz története azzal kezdődött, hogy kiírták az ajtók fölé, hogy „kérjük az utasokat, hogy vigyázzanak a buszra, hogy sokáig kulturált környezetbe tudjunk utazni!”? Nos, ezt mi betartottuk. Nincsenek összefirkálva, vigyázunk rá. Maguk viszont még nem mosták le őket ezalatt a pár év alatt, továbbá szerkezetileg is leamortizálták, úgyhogy ezúton szeretném megkérni önöket, hogy vegyék maguk is komolyan a kötelezettségeiket és teremtsenek kulturált utazási lehetőséget!

Amennyiben Önnek, tisztelt ügyfélszolgálati asszisztens sikerült idáig elolvasni a levelemet és már ki is választotta a megfelelő sablon választ, kérem még nem zárja be az ablakot, ugyanis volna egy-két személyes hozzáfűzésem az ügyfélszolgálatuk minőségéhez.

Rendszeres olvasója vagyok a bkvfigyelo.blog.hu című internetes oldalnak, amit ha feleannyira komolyan vennének, mint amennyire kéne, már kulturáltabb lenne mindannyiunk élete.

Itt rendszeresen találkozom azzal a problémával, hogy önök sosem ismerik el a cégük, illetve alkalmazottaik felelősségét, továbbá elhárítják a beérkező panaszokat. Példának felhoznám azt az esetet, amikor panasz érkezett önökhöz, hogy az egyik biztonsági őrük nem engedte le az egyik utast egy zárt pezsgős üveggel a kezében a metróba, „mert csak”. Erre a maguk válasza az volt, hogy megkérdezték a biztonsági őrt, akinek a szava szent, nem történt ilyesmi és az utas amúgy is részeg volt.

Tájékoztatnám önöket, hogy ez nem ügyfélszolgálat, ez az ügyfél komolyan nem vétele.

Ezt azért jegyeztem meg, mert amennyiben nem egy olyan típusú választ kapok, hogy: „átvizsgáltuk az összes Volvo autóbuszt és amelyeknél az említett hiba fenn állt, azonnal kijavítottuk, elnézést kérünk, a kényelmetlenség miatt”, a főnökéhez fogok fordulni, utána az ő főnökéhez és amennyiben az egész cégük, hasonlóan az államigazgatásunkhoz helyesnek látja a két bekezdéssel feljebb vázolt mentalitást, úgy különböző médiumokban, lehetőségeimhez mérten minden erőmmel azon fogok dolgozni, hogy országos botrány legyen a maguk viselkedéséből!

Köszönöm figyelmét, remélem, hogy levelemet nem érzi Ön ellen irányuló merényletnek és azt is, hogy Önökön keresztül kulturáltabbá válhat mindennapi életünk.

Dávid Zoltán

U.I.: Levelemet természetesen a BKV-figyelő blognak másolatban megküldtem, a jelenséggel kapcsolatos hihetetlenül gyenge minőségű mobilkamerás képeimet mellékeltem. A hiba pontos helye a csukló utáni üléseknél van.
123 Tovább

Halláskárosodás a Volvo buszon

A karbantartás hiányából adódó meghibásodások nem csak a BKV-nál, hanem az alvállalkozónál, a Nógrád Volánnál is egyre sűrűbben megmutatják magukat. Hétvégén volt szerencsém utazni a 47-49V vonalon, egy Volvo 5000-es buszon. Arra nem térek ki, hogy a busz több helyen hullott darabjaira, mint ahány helyen csavar még tartotta. Ennél bosszantóbb volt a hátsó kocsiszekrényben dolgozó traktormotor, mely nem csak hangos, büdös is volt. Ha a szagot nem is, a hangot remélem a videó tovább tudja adni:

Ha nem indulna el a videó, kattints ide!
45 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek