Az országos médiavisszhangot kiváltó „villamosos” eset jó példa volt. Végre megmutattuk, hogy egy éves munkánk nem volt felesleges. Felépítettünk egy olyan közösséget, amely összetart, segít a másikon, és teljes erejével azon dolgozik, hogy a budapesti tömegközlekedés még élhetőbb, még használhatóbb legyen, még akkor is, ha a BKV ezt a közösséget semmibe veszi. Sajnos örömünket beárnyékolja, hogy a blog indítása óta a BKV sajtóosztálya csak is egyszer keresett fel minket. Akkor válaszoltam nekik, de azóta sem tudtunk egy jó kommunikációs csatornát kialakítani, úgy vélem, nem a mi hibánkból. De hagyjuk is ezt.

Hogyan tovább? A kérdésre a válasz egyszerű. Folytatjuk azt az utat, amit elkezdünk. Úgy gondolom, jó úton haladunk, megmutattuk az országnak, hogy egy ilyen összetartó csapat sok mindenre képes. Holnaptól újra nagy figyelmet fordítunk az utasészrevételekre, bízva abban, hogy a levelekben megfogalmazott problémákra egyszer megoldás születik. Ismételten meg kell köszönnöm minden olvasónak a segítséget és a támogatást, valamint az Index szerkesztőinek is a szakadatlan bizalmat, amit a blog indulása óta kapok. Köszi mindenkinek:)

Továbbra is várjuk az észrevételeket, képeket és videókat a bkvfigyelo@index.hu címre.