Tisztelt BKV!
Tekintettel arra, hogy a korábban feltett kérdéseimre érkezett semmitmondó válaszukat követően a 35-ös, 135-ös busz vonalán tapasztalható kaotikus állapotok semmit sem változtak, az alábbiakban ismételten feltenném a kérdéseimet.
1. Miért van az oka, hogy a Ferihegy vasútállomásról 17.19-kor induló 35-ös rendszeresen 8-10 perces késéssel érkeznek a végállomásra? Nem tartanák e logikusabbnak, hogy a menetidőhöz módosítsák a menetrendet?
2. Mi az oka, hogy az érintett járatokon továbbra is csak és kizárólag az autóbusz szélvédőjének a felső részén van feltűntetve a járatszám, gyakran ott is rosszul és ezáltal (feltézelezem mostmár, hogy szándékosan) félretájékoztatják az utasokat? Amennyiben a járatok megfelelő jelzésszámmal való ellátása meghaladja a BKV szűkös anyagi lehetőségeit úgy engedjék meg, hogy felajánljak az Önök részére egy csomag A/4-es (igény szerint lehet A/3-as) méretű fénymásolópapírt illetve járművenként egy-egy darab vastag filctollat.
Várom mielőbbi, (a semmitmondó sablonszöveg helyett ezúttal konkrét) válaszukat!
Továbbá kérem, hogy amennyiben felajánlott pappírt és filctollat elfogadják, úgy jelezzék, hogy azokat milyen módon tudom eljuttatni az Önök részére.
Üdvözlettel: Frederic Hanry
Utolsó kommentek