Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A Volán és a MÁV dolgozói nem tudnak a bérletkompenzációról?

A Budapest-bérletet az utasok egy része nem csak a BKV, hanem a Volán és a MÁV elővárosi járatain is használják. Bár a Budapesti Közlekedési Szövetség (BKSZ) tájékoztatta a két társaságot a sztrájk miatti kompenzációról, olvasóink szerint sok buszvezető és kalauz még mindig nem tud róla.

Többen azzal a kérdéssel fordultak hozzánk, hogy vajon a sztrájk miatti bérletkompenzáció a Volán és a MÁV járataira is érvényes-e. Telefonon kerestük fel a BKSZ-t, akik elmondták, hogy a három nap hosszabbítás mindhárom társaságra, így a MÁV-ra és a Volánra is érvényes, bár ezt nem kommunikálták megfelelően. Ebben olvasóinkkal együtt egyetértünk:

Sziasztok! Reggel mentem vonattal Kispestről. A BKV bérletem 2 napja lejárt, a kalauz meg akart büntetni. Mondtam neki, hogy még holnap is érvényes a sztrájk miatt. Csak vakarta a fejét és elment, nem tudott mit tenni.

49 Tovább

A nap hülyéje: Oroszlán a mozgólépcsőn


Nem indul a videó? Kattints ide!

14 Tovább

A beázó tetejű és a csuklóhibás buszt is kihozzák a garázsból

Mégsem javult meg minden autóbusz a sztrájk alatt, ez derül ki az alább található levelekből, melyekben olvasóink csuklóhibás, és beázó buszokról is írnak. Ezek alapján kijelenthetjük, hogy a sztrájk előtti akció nem folytatódik, most, hogy a buszvezetők megkapták a havi 6 ezer forintjukat és az év végi pulykapénzt, tovább vezetik a guruló koporsókat. Ha hasonló katasztrofális műszaki állapotú buszokkal utazol, írd meg történeted a bkvfigyelo@gmail.com címre. Ha képet is mellékelsz, azt külön megköszönjük!

Első levelünk írója Tamás, aki múlthét kedden az Árpád hídnál találkozott egy széthullás szélén lévő Ikarussal. A busz a csuklójánál nyekergett, csörömpölt, a gumiharmonikát az úton húzta:

Tisztelt BKV Zrt!

Mai napon (2010.01.19.) 15 órakor a Róbert Károly krt-nál Buda irányából előttem fordult be az "Árpád híd" végállomásra a BPI-852 frsz-ú 106-os IK 280-as autóbusz. Az autóbusz nyekeregve vette a kanyart - tele utassal. A busz csuklója hangos csörömpöléssel verdeste az úttestet. Harmonikarésze középen le volt szakadva. Véleményem szerint a járműnek nem lett volna szabad ilyen állapotban forgalomban lennie.

106 Tovább

Így ömlik ki a pénz a BKV székház ablakán

Elek nevű olvasónk ma az Akácfa utcai BKV-székház előtt járt. Az épület előtt sétálva arra lett figyelmes, hogy az ablakokon új "Szalainés" húsz- és "Hagyós" ötezresek folynak ki. A következőket írta nekünk:

Kedves BKV-figyelő!

Az Akácfa utcai BKV épület előtt jöttem el ma, és azt láttam, hogy valakik egy csomó pénzt ragasztottak az ablakhoz, mintha onnan folyna ki. A pénzeken BKV-s gázos arcok vannak, meg cuccok, gondolom amikre költötték a pénzt. Remélem még holnap ott lesz, és az öltönyös urak is láthatják:)

Üdv és további jó blogolást! Elek

A remekmű megalkotója a Magyar Kétfarkú Kutya Párt. Weblapjukról letölthetők az új bankók. Nyomtassátok ki őket, és fizessetek velük a BKV jegypénztáraiban!

33 Tovább

4-es metró: Tényleg szükség lesz a Bocskai úti állomásra?

A 4-es metró budai állomásai közel száz százalékban szerkezetkészek, a metróalagutat kipucolták és előkészítették a vágányok beépítéséhez. Nagy munka a Szent Gellért tér alatt folyik, ahol az építők nekiláttak annak az átkötőalagútnak, ami miatt korábban majdnem felbontották a metrószerződést.

A fenti videón is jól látható, hogy a Bocskai úti és a Móricz Zsigmond körtéri állomás szinte egymás mellett van, 300 méter távolság van köztük. Molnár György, műszaki ellenőr szerint szükség volt a Bocskai úti állomásra, mert ide szárnyvonalat terveznek. Már csak az a kérdés, miért nem oda épül állomás, ahol már most szükség lenne rá (például Kosztolányi Dezső tér). Molnár úr a Móricz Zsigmond körtéren (a videó harmadik percénél) azt magyarázza, miért volt szükség az állomáson két mozgólépcsőre. Egyik a térre vezet majd, másik pedig a Bocskai úti piachoz. Igen, szerintük közelebb van a Bocskai úti állomásnál lévő piac a Móricz Zsigmond körtérhez.

176 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek