Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Zónás bérletrendszer Budapesten?

Olvasónk szerint a BKV jelenlegi helyzetében egyedül a zónás rendszer megvalósítható. Lentebb, a levélben természetesen nem egy szakmai javaslat, csak egy ötlet olvasható. Arra kérünk titeket, ha van hasonló javaslatotok, észrevételetek, akkor a kommentek között írjátok le, vitassátok meg azokat.

Kedves BKV-figyelő!

Jó ideje olvasgatom a blogodat, és sokszor bosszankodok az itt olvasható -olykor már majdnem hihetetlen- történeteken, utasbeszámolókon. Én is nap mint nap használom a BKV-t -főleg télen-, nyári időszakban igyekszem a biciklit választani olcsó alternatívaként.

Sokan írtak mostanában az idő alapú jegyrendszerről, a beléptetőkapukról és az elektronikus jegy/bérletrendszerről. Minden alkalommal leírják, hogy mennyire hasznos és jó volna, és minden alkalommal oda jutunk, hogy vagy pénz, vagy akarat nincs annak megvalósításához.

185 Tovább

Veszélyben a menetrend: nincs megállapodás a BKV és a szakszervezetek között

A hétfői egyeztetésen sem született megállapodás a BKV vezetősége és a szakszervezetek között a kollektív szerződésről. Ha nem sikerül megállapodni, januárban borulhat a menetrend.

Az érdekképviseletek és a BKV a múlt héten is tárgyaltak, de nem sikerült megállapodniuk. A VTDSZSZ (Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetsége) akkor újabb tárgyalási fordulót kért annak ellenére, hogy a BKV korábban azt közölte: ebben az évben már nincs lehetőség az új kollektív szerződésről (ksz) való megállapodásra.

38 Tovább

Lefagyott buszok: A denaturált szesz a megoldás?

Nyugdíjazott mozdonyvezető olvasónk szerint igen. Alább leírja, hogy ők hogyan csinálták végig a hideg teleket a 70-es években fagyás nélkül:

Tisztelt BKV-figyelő!

Olvasom, hallom a híreket a buszok elfagyásáról. Nem értem, mert ezt meg lehet viszonylag olcsó módszerrel előzni. Annak idején mozdonyvezetőként a 70-es években mi végig csináltuk a telet elfagyás nélkül, amikor még beosztott mozdonyaink voltak.

49 Tovább

Miért állnak biztonsági őrök a metrónál, ha úgyis mindenkit leengednek?

Ha jó dumás vagy, akár ingyen is utazhatsz a metrón, ezt állapította meg olvasónk. Tapasztalata szerint, ha valaki egy kicsit agresszívebb, vagy rámenősebb, akkor simán utazhat jegy, bérlet nélkül is. Ez azért rossz, mert a biztonsági őrök feladata pont az lenne, hogy a agresszív, bliccelő utasokat a megfelelő eszközökkel visszatartsák.

Kedves BKV-figyelő!

Egy eléggé idegesítő dolgot láttam néhány hete az Árpád hídi metrónál. Az biztonsági őrök ugyebár befelé kérik a jegyeket, bérleteket. Felmutatod, és mész tovább. Olyat már láttam, hogy egy agresszívabb embert meg akartak állítani, de nem sikerült, volt kiabálás is meg minden, de - ahogy már megszoktuk sajnos - nem történt semmi: a jegy nélküli ember felszállt a metróra.

57 Tovább

Rossz volt a lyukasztó, 25 euróra büntették a turistát

"Magyarországon még mindig kommunizmus van!" -kiabált a megbüntetett turisták után egy ellenőr a Deák téren. Olvasónk egy kisebb csoporttal érkezett az országba. A Földalattin szerettek volna utazni, de felszállásnál nem tudták érvényesíteni a jegyüket, mert nem működött a lyukasztó. Mégis felszálltak, mivel semmilyen segítséget nem kaptak. A Deákon 25 eurót vett el tőlük az ellenőr, pedig az utasok nem tehettek arról, hogy rossz volt a lyukasztó. Ráadásul van egy szabály (levél végén megtalálod), hogy a turista nem büntethető, ha van jegye, de azt nem tudta kezelni (mert rossz a lyukasztó, vagy mert nem tudta, hogy kell):

Kedves BKV-figyelő!

Valamikor december 11-e után már írtam egy levelet erre a címre, panaszkodva, hogy külföldi vendégeimmel meglepetten tapasztaltuk, hogy nem működnek a metró vonalak előterében jegykezelő szerkezetek, hogy hosszú ideig tart, amíg az ember lekezel pl. 6 jegyet. Írtam akkor arról is, h az Astoriánál kedvesek voltak az ellenőrök segítettek. Nekik sem ment könnyen a jegykezelés... másutt viszont csak bámulták, hogy mit szenved a szerencsétlen (a helyi viszonyokat nem ismerő) utas.

78 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek