A regisztrált utasok nevét, telefonszámát, e-mail címét és jelszavát is megtudhatjuk, ha egy kicsit is értünk az ilyesmihez, derül ki a Buhera blog tegnapi posztjából. A blog egy szemfüles olvasója tesztelte a nálunk már bemutatott majdnem végleges weblapot, amit Fuzik Zsolt (volt?) IT igazgató már publiklálsra szánt. A tesztelő meglepődött, amikor a regisztrált utasok személyes adataival találkozott, de ennél nagyobb hibát is talált.
Az egésszel az a probléma, hogy 5 felhasználó közül 4-nek mindenhol ugyan az a jelszava. Elég egy rosszindulatú ember, aki az ott lévő telefonszámokat, teljes neveket, e-mailcímeket és jelszavakat felhasználva visszaél a személyes adatokkal.
Akit érdekelnek a részletek, ide kattintva tudhat meg többet.
Utasok személyes adataival játszik a BKV
A Fővárosi Közgyűlés elfogadta a tarifaemelést
Közgyűlés szerdai ülésén második nekifutásra elfogadta a BKV jövő évi tarifaemelését. Február 1-jétől több mint 4 százalékkal nőnek a jegy- és bérletárak; a vonaljegy 320, a felnőtt havi bérlet 9800 forint lesz.
A testület három héttel ezelőtt már tárgyalta a BKV-tarifaemelést, ám akkor egyedül Ikvai-Szabó Imre (SZDSZ) főpolgármester szavazta meg az előterjesztést. A városvezető akkor az MTI-nek azt mondta, nem terjesztik be újra a testület elé a javaslatot.
A hónap képe: Kivéve BKV
"Azt a furfangos mindenit, ez mennyire frappáns. Csalogassunk egy kis mosolyt a felebarátaink arcára. Zseniális." -írja a kolléga, Subba Zsazsa.
Az ügyfélszolgálat az egyetlen, ami még működik a BKV-nál?
Olvasónk pár napja a 8-as busz Zólyomi úti megállójában várakozott. Fél órát várt -az egyébként 8 percenként járó- buszra, majd felhívta a BKV ügyfélszolgálatát, hogy megérdeklődje, merre jár a 8-as. Meglepetésére kapott tájékoztatást, majd megjelent két busz:
Kedves BKV-figyelő!
A cég körüli - egyébként felháborító - botránysorozat mellett hadd szolgáljak egy a BKV működésére összességében nem jellemző történettel. Pár napja 19 óra körül érkeztem a 8-as busz Zólyomi úti megállójába, ahol 19.30-ig semmi nem történt: egyetlen busz sem érkezett. Tárcsáztam a megállóban, a menetrenden feltüntetett telefonszámot, majd a diszpécser hölgynek ezt az egyszerű kérdést tettem fel: miért nem jár a 8-as? Először is elnézést kért, majd egy kis türelmet, utánanéz: visszahívást ígért.
Nem adják át az ülőhelyet a várandós kismamáknak
Tényleg ilyen bunkók lennénk? Tettem fel a kérdést magamnak, miközben a lenti levelet olvastam. Olvasónk 27 éves dolgozó, 6 hónapos terhes kismama. Naponta tömegközlekedik, és hiába láthatóan nagy a pocakja, senki sem adja át neki a helyét:
Kedves BKV-figyelő!
Régóta vagyok lelkes olvasója és kommentelője az oldalnak, ahol rengeteg meglepő, és elképesztő sztorival találkoztam már. Hát az enyém szerintem senkit nem fog meglepni (sajnos), sőt, igazából nem is sztori, csak szomorú tapasztalat a BKV járművein utazókkal kapcsolatban, amit szeretnék veletek megosztani.
Utolsó kommentek