Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mit csinált 4 hónapig a BKV és a BRFK?

Tavaly decemberben megjelent a BKV-figyelőn egy videós bejegyzés, amiben S. Pétert mutattuk be. A fiatalember a 2-es metró vonalán a vonat ütközőjén állva, kapaszkodás nélkül utazott. Az eset még aznap bekerült a hírekbe, másnap a Blikk is írt róla egy összefoglalót.

A BKV ígéretet tett arra, hogy a közlekedés biztonságának veszélyeztetése miatt a srác ellen feljelentést tesz, ezért én minden nálam lévő információt átadtam nekik. (Név, cím, videók, kitöltött adatlap). Erről a Blikk is beszámolt.

Tegnap az alábbi hír jelent meg az egyik internetes oldalon:

A lakosság segítségét kérve keresi a rendőrség azt a fiatal fiút, aki még tavaly decemberben a kocsik között kapaszkodva utazott az egyik budapesti metróvonalon, súlyosan veszélyeztetve saját életét és a közlekedés biztonságát is.

A Budapesti Rendőr-főkapitányságon azt követően indult nyomozás az ügyben, hogy 2008. december 15-én egy blogoldalon (BKV-figyelő szerk.), illetve egy ismert videómegosztó weboldalon is megjelent két videófelvétel egy, a kocsik közt metrózó fiúról. A felvételek alapján azonban a rendőrök nem tudták azonosítani az ismeretlen fiatalt, csak annyit tudtak róla megállapítani, hogy a ,,SPI" fantázianevet használja. A rendőrség ezért kéri, hogy aki bármit tud az illető fiúról, hollétéről, vagy egyéb lényeges információval rendelkezik a történtekkel kapcsolatban, jelentkezzék a BRFK Közlekedésrendészeti Főosztályán, vagy hívja az ismert segélyhívó telefonszámok bármelyikét.

Valaki magyarázza már el nekem, mert én nem értem: mit csinált a BRFK az elmúlt 4 hónapban? A BKV-nak minden adatot átadtam, többek között a fiú nevét is, és fénylépet is mutattam róla (amik az újságban is megjelentek). Hová lettek ezek az adatok? Ha a BKV feljelentette a srácot, akkor a rendőrség miért töketlenkedik még mindig?

Kapcsolódó bejegyzések:
-Életveszélyes utazás a metrón
-Feljelenti a BKV a metrón tujázó fiatalt

53 Tovább

Felmondott a BKV a Nógrád Volánnak

A BKV felmondta a Nógrád Volánnal kötött szerződését, mely a 20E vonalon közlekedő csuklós autóbuszok alvállalkozói üzemére vonatkozott. A buszok gyakran lerobbantak, mégis magas üzemeltetési díjat kért értük az alvállalkozó.

Az Index információi szerint a Nógrád Volán kilométerenként 578 forintért üzemeltette a csuklós Volvo buszokat, amelyekkel, mint az Index beszámolt róla, már korábban is sok probléma volt a 47-es 49-es villamospótló vonalán (decemberben mentek át a buszok a 20E vonalra). Nemrég a cég 600 forint fölé akarta emelni az üzemeltetési díjat, amit a BKV már nem vállalt. Egy átlagos buszt kilométerenként 450-500 forintért üzemeltetnek a BKV-nál.

57 Tovább

A csuklónál szétszakadt a busz teteje

Rendszeres olvasóink már meg sem lepődnek a lenti képen, és utasunk sorain. Olvasónk a 7E vonalon olyan busszal utazott, aminek teteje a csukló gumirészénél kettészakadt:

Szia BKV-figyelő!

A mai napon (2009.04.27) tapasztaltam azt, amit a képen is láthatsz. A busz a piros 7-esen volt, ami a Városközponttól, a Keleti felé haladt.

Konkrétan elkezdett széthasadni a busz teteje az illesztésnél nagyon durva, és amíg utaztam vele egyre nagyobbá vált a rés…

A busz rendszáma: BPO-466 volt.

Üdv.: dromedár

29 Tovább

"Válság van" -mondták a bliccelő utasok

Olvasónk feldühödött azon, amikor látta, hogy a villamoson rajta kívül nem sok utasnak volt jegye vagy bérlete. Az 1-es villamosra ellenőrök szálltak fel. Ezt meglátva az utasok több, mint fele felállt, és a következő megállónál leszállt. Két nő röhögcsélve megjegyezte: "Válság van" utalva ezzel arra, miért nincs bérletük. Az ellenőr vette a poént, és ezen jól szórakoztak mindketten:

Szia!

Ma reggel az 1-es villamoson a BKV ellenőrök és az utasok közösen meggyőztek róla, hogy ez az ország tényleg egy nagy Állatfarm. "Minden állat egyenlő, kezdte Süvi, de vannak olyanok, akik a egyenlőbbek a többinél. Napóleon elvtárs kénytelen igen sok emberrel találkozni, mert a megtermelt árút el kell adni, ezért ruhába kell öltöznie."

Ez az Orwelltől származó (Állatfarm) idézet jutott eszembe arról ami történt., röviden mesélem el, mert nincs kedvem a drága időmet ostoba, primitív emberek elemezgetésével tölteni...

160 Tovább

Mire költik a BKV tízmilliárdos támogatását?

A fővárosi kabinet hétfői ülésén tárgyalt a költségvetés tervezetében szereplő 10 milliárd forintos közösségi közlekedési támogatásról, amelyet az önkormányzat a BKV-nak nyújt. Az előterjesztés az úgynevezett pénzeszközátadás-átvételi megállapodás tervezetét mutatja be és tartalmazza a támogatásból megvalósuló beruházások jegyzékét. A tervezet szerint 4,6 miliárd forintot járműfelújításra és korszerűsítésre fordít a BKV, 1 milliárdot metrószerelvények felújítására, további 2 milliárdot pedig infrastruktúra-fejlesztésre (pl. a budavári sikló rekonstrukciójára, kocsiszín-felújításra) fordítanak. Az előterjesztés szerint 500 millió forint jut mozgólépcső-felújításra, mintegy 600 millió pedig európai uniós projektek önrészére. A tervezet 1,2 milliárd forintot javasol villamos pálya-rekonstrukcióra, amelyből egyebek mellett a 17-es, 21-es, 37-es villamos pályáját újítják fel idén.

(Index)

21 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek