Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Ordibált, anyázott és lökdöste az utast a biztonsági őr

Olvasónk néhány hete panaszával fordult a BKV-hoz. A BKV az esetet kivizsgálta az esetet, és felhívták az őrök figyelmét a szabályos, kulturált, udvarias munkavégzésre és arra -idézem-, hogy tevékenységüket a jegyellenőrzésre vonatkozó előírásoknak megfelelően és a BKV Zrt. Viselkedési és Etikai Kódexében megfogalmazottak szerint végezzék.

A figyelmeztetés látszólag semmit sem ért. Utasunkat az előzőhöz hasonlóan ismét lökdöste egy biztonsági őr, aki anyázott és ordibált is. Részletek a levélben:

Tisztelt Balkáni Rablóbanda!

A mai tapasztalataim azt mutatják, hogy tévedtem.

Ismételten panasszal szeretnék élni a nyugati téri metrómegállónál (tér felöli oldal) "dolgozó" rohamosztagosaikkal kapcsolatban. Az már nem is meglepő, hogy csúcsidőszakban változatlanul csak egy mozgólépcső működik, vagy munkatársaik láthatólag egy ostromra készülnek a barikádjaikkal, de a szidalmazást, lökdösést változatlanul nem vagyok hajlandó tolerálni.

Ma, 2009.04.23-án, reggel 08:45 körül a felszólításra bemutattam érvényes bérletemet, majd folytatni szerettem volna az utamat lefelé a tömegben. Egy rohamosztagosuk (középkorú, enyhén elhízott, bajszos férfi) azonban a jelek szerint vakságban szenved, mert "Nem láttam, kurvaanyád" felkiáltással nekem rohant. Szó szerint. Szerencsére van annyi egyensúlyérzékem, hogy nem estem el.

90 Tovább

BKV: Sokan visszaélnek a kedvezményes igazolványokkal

A blogon hétfőn megjelent egy bejegyzés "Fogyatékkal élő lánnyal szívóztak a biztonsági őrök" címmel. Az esetről ma a Blikk is beszámolt. A cikkük végén található a BKV közleményének egy részlete, amiből számomra az derül ki, hogy az őrök helyesen jártak el:

50 Tovább

Vita az elsőajtós rendszerről

Tisztelt Fizető Utasok!

Elérkezett az ideje annak, hogy elmondjátok véleményeteket az elsőajtós rendszerről. A BKV-nak egy ilyen rendszer bevezetése előtt mindenképp szüksége van az utasok visszajelzéseire.

Az elsőajtós rendszert több vidéki, és több európai városban (többek között Londonban) használják már. A rendszer lényege, hogy a BKV járművein csak olyan utasok tartózkodnak, akik megfizették a viteldíjat, vagy felmutatták utazási igazolásukat. Minden fizető utasnak érdeke, hogy a járműveken kulturált körülmények között utazhasson, hogy utazását ne zavarják hajléktalanok, részegek és más olyan utasok, akik az utazási feltételeket megszegik. Ha mi kifizetjük a viteldíjat, akkor ezt mindenkitől elvárjuk, aki a járműveken utazik. Éppen ezért bízom abban, hogy a fizető utasok kiállnak majd a rendszer mellett, még akkor is, ha a rendszer bevezetésekor egy kicsit meg is nő a menetidő. (Ez az idő természetesen csökkenni fog, ha az utasok megszokják a rendszert.)

292 Tovább

Minden megállóban kézzel kellett becsukni az ajtót

Itt a BKV-figyelőn sok műszaki hibás buszról olvashattatok már. Egyiknek a gázpedálja ragadt be, másiknak a kormánya romlott el, de volt olyan is, aminek 10 centinél nagyobb lyuk volt a padlóján. Ez a lista most bővül:

Hello Kedves Figyelő!

Ma (04.21) reggel volt szerencsém látni egy rossz állapotban lévő BKV-s buszt.

Solymáron lakom és minden hétköznap reggel igénybe veszem a BKV 164-es (Hűvösvölgy - PEMÜ) járatot. Ma reggel a busz első ajtaja egyszerűen nem akart becsukódni. A vezetőnek majdnem minden megállónál kézzel tette a helyére tenni az ajtókat, ami jócskán késéssel járt. (Szerencsére nem késtem el sehonnan) Sok felszálló utas nem értette, hogy a sofőr miért nem nyitja ki az első ajtót.

A busz rendszáma BPO-330. Remélhetőleg kijavítják a hibát, mert a sofőr a solymári végállomáson letessékelt minden utast a járműről és véleményem szerint hívott egy vontatót.  Azt szeretném hozzátenni, hogy a sofőr  egész jól megőrizte a nyugalmát, nem kiabált az utasokkal, csak néha átkozta az ajtót.

Üdv: V.R.

23 Tovább

Mi legyen a 4-es metró sorsa? Szavazz!

Biztos tudod, hogy a metróalagutat fúró Bamco a szerződésben foglaltaknál jóval több pénzt követel. Ezt azért tudják megtenni, mert a 4-es metró szerződései igen szellősek, nem lettek jól megkötve. Mivel ezt a pénzt valószínűleg nem fizetik ki nekik szinte biztos, hogy kiszállnak a metróépítésből és a fúrópajzsokat is hazaviszik. Három lehetséges forgatókönyv van. Ezek közül kellene nektek választani.

1,) A Bamconak kifizetik azt a pénzt amit követelnek, folytatódik a metróépítés, és 2012 körül megindulhat a próbaüzem. Jelige: „Pályázaton ígérj alá a többieknek, utólag követelj”

2,) A Bamco nem kapja meg a pénzét, a metróépítést a BKV fejezi be. (Itt jöhetnek még jól a donornak használt Ikarusok, amiből a cég garázsaiban dolgozó szakemberek tökéletes fúrópajzsot építhetnek majd)

3,) Abbahagyják a metróépítést. A meglévő alagutakat felhasználják másra, a már elkészült állomásokat mélygarázzsá alakítják át.

60 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek