Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Tízmilliós tanácsadások

Figyelmesnek kell ahhoz lenni, hogy a BKV weblapján megtaláljuk a jól elrejtett tanácsadói szerződéseket. Hetekkel ezelőtt tették közzé ezeket az adatokat, ám az utasok nagy része még mindig nincs tisztában azzal, hová is megy az a pénz, amit akár fejlesztésekre is költhetnének a cég vezetői. Én alább összegyűjtöttem a legjavát ezeknek a szerződéseknek. Ha téged az egész lista érdekel, akkor kattints ide!

Kocsis István szorgalmazta a BKV "holdingosítását", ami azt jelentette volna, hogy a BKV minden egysége külön cégként működött volna. A holdinggá szervezésről megoszlanak a vélemények. Sokak hülyeségnek tarják, másoknak tetszik az ötlet. A holdingosítást a városvezetés kiherélte, ezért valószínű, hogy az a több mint 10 millió forint, amit erre elköltöttek, a kukában végzi:

14 Tovább

Lyukasztott, mégis megbüntették az ellenőrök

Olvasónkat a 6-os villamoson azért büntette meg az ellenőr, mert a jegyét véletlenül a másik végén érvényesítette. Utasunk nem érti, hogy miért piszkálták őt az ellenőrök, hisz fizetett. Az is érthetetlen, hogy az ellenőr miért sétált el a bliccelő utasok, és a hajléktalanok mellett. Részletek a levélben:

Kedves BKV-figyelő!

2009. 03. 27-én, pénteken megbüntettek a 6-os villamoson, pedig jegyet érvényesítettem, csak figyelmetlen voltam. Székesfehérvárról érkeztem Budapestre. Utazásomhoz 2 jegyet vettem a Kelenföldi pályaudvaron. Egyiket a 7-es buszon másikat a 6-os villamoson érvényesítettem. Az utóbbit sajnos hibásan.

100 Tovább

Tilosban parkoló autóba ütött a BKV-s

Olvasónk autóval tilosban várakozott néhány percig egy buszmegálló előtt. Egy éppen akkor oda álló busz miatt előrébb kellett állniuk, hogy az minden gond nélkül elférjen. A busz beállt, a vezető kiszállt, és megfenyegette az autóst, hogy ha nem áll odébb, lefényképezi őket. Így is tett, majd az autós is lefényképezte a buszvezetőt, aki ezért a kocsiba ütött, ami behorpadt. Képek, szavazás, történet alant:

Szia BKV-figyelő!

Eddig csak olvastam a blogot, nem is lepődöm meg már semmin a BKV- val való közlekedéseim során, már csak megmosolygom a dolgokat, de most sikerült a BKV- nak (pontosabban egy dolgozójának) kivívnia a felháborodásomat. A sztori ott kezdődik, hogy az Újpest- Központban a 220- as és a 170- es busznak van egy végállomása, egy burkolóelemekből összeűllított sáv. Szóval édesapámmal bementünk a Központba, fel akartuk venni egy barátomat, aki a 220- assal jár, és ezért megálltunk a buszmegálló elejében, így előttünk kb. 4-5 busz fért el, ekkor egy busz állt a megállóban.

129 Tovább

Feltartotta a villamost, felpofozták

Húsz percig ácsorgott a 18-as villamos egy autó miatt, egy idős nő két pofonnal fogadta a sofőrt.

Megpofoztak egy fiatal nőt, amiért szabálytalanul parkoló autójával 20 percre feltartott egy 18-as villamost Budapesten. A villamossínekre lógó autó 3 szerelvényt tartott fel, a tulajdonos pedig csak 20 perc múlva került elő. Addigra egy idős hölgy annyira feldühödött, hogy megütötte az autóst. Két pofont adott neki, egyet a vállára, egyet a nyakára kapott.

86 Tovább

Később indulhat a 4-es metró próbaüzeme

Előreláthatólag 2012-ben indulhat a 4-es metró próbaüzeme, mondta Klados Gusztáv, a DBR Metró Projekt Igazgatóság projektigazgatója a Fővám téri állomás bejárásán csütörtökön Budapesten. Legutóbb még 2011 vége volt az átadási határidő.

Várhatóan 2011 végére megépítik az alagutakat és minden olyan műszaki berendezést, ami ahhoz kell, hogy a rendszer üzemeljen - közölte.

Hozzáfűzte, hogy az automatizált 4-es metró próbaüzemére a tervekben csak 3 hónapot hagytak, ami kevés, mivel a nemzetközi gyakorlat azt mutatja, hogy a próbaüzem 6 hónapig is eltarthat. A metró csak a sikeres tesztek után szállíthat utasokat.

Az elsődleges szempont az utasok biztonsága, ezért addig nem fog elindulni a 4-es metró, amíg nem győződnek meg arról, hogy a rendszer teljesen biztonságos - mondta.

24 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek