Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Nem fizethette be a büntetését

Olvasónkat megbüntették a minap, mert lejárt a bérlete. Nem akadékoskodott, átadta az iratait az ellenőrnek, majd bement a BKV központba, hogy rendezze a dolgot. A BKV kollégája szerint több régi büntetései is van, amiről az utas nem tudott, ezért a büntetést nem fizethette be csak akkor, ha a régi tartozásait is rendezi. Olvasónk állítása szerint a régi büntetések fiktívek. Mit tanácsoltok neki?

Sziasztok!

Szeretném elmesélni, hogy jártam.

2009.03.20-án megbüntettek a 97E buszon, mert a bérletem lejárt. És az új bérletemet otthon hagytam.

Úgy döntöttem, hogy nem akarok tartozni feléjük inkább befizetem. 2009.03.26án 18 és 18:30 között mentem be az Akácfa utca 22 szám alá, hogy a tartozásomat kifizessem. Odaadtam a személyigazolványomat, a 3000ft-ot és a csekket. A hölgy akinél szerettem volna kiegyenlíteni a tartozásomat közölte, hogy nem fizethetem be a 2009-es tartozásomat, mert visszamenőleg van hátralékom. Felsorolta, hogy 2006 augusztusában, 2006 decemberében, 2007 januárjában és 2007 júliusában megbüntettek.

Mondtam a hölgynek, hogy én ezekről nem tudok semmit, illetve megkérdeztem, hogy miért nem kaptam értesítést, hogy hátralékom van. Közölte a hölgy, hogy azért mert nincs értesítési címem, illetve kiküldték a felszólító levelet ami tértivevényes volt, és hogy én átvettem a leveleket.

49 Tovább

Menet közben romlott el a busz kormánya

Olvasónk 3 napon belül két olyan busszal utazott, aminek elromlott a kormánya. A buszvezető hiába tekergette a busz kormányát, az meg sem mozdult. Éppen csak addig működött, míg félre tudott vele állni. Minkét esetben forgalomban történt a hiba, és a buszról leszállították az utasokat. Részletek a levélben:

Udvozletem,

Eloljaroban elnezest szeretnek kerni az ekezetes betuk es a tragar kifejezesek hianyaert, elobbirol az tehet, hogy ilyen a billentyuzetem es az IT vilagban az ekezetes betuk lete csak egy extra nyug. Az utobbirol pedig az, hogy egy anyazos levelet nehezebb komolyan venni.

Mult het penteken (2009.04.03.) estefele hazafele tartottam a 168E jelzesu BKV busszal, mikoris a jarmu megallt az ut szelen a sofor kiszalt, egy par pillanatig nezte az elso kerekeket majd behangosbemondta a tenyallast, miszerint a busz kormanya nem mukodik. Elol alltam, igy volt szerencsem latni, hogy valoban nem mukodott, probalta tekerni, de nem ment. Itt most hatasszunetet tartanek. ... Atgondoltuk? Nem mukodik a kormany. Egy buszon, ami ugye tomegkozlekedesre hasznalt eszkoz. Persze ha a fek nem mukodne, az pocsekabb lenne. Szerencsere az ut egyenes volt es nem is mentunk gyorsan. Tobbszor atgondoltam, de nem hiszti ha azt mondom: neminemu veszelyben voltunk.

49 Tovább

Reakció: Társadalmi összefogást kér a BKV

Megérkezett a BKV reakciója a tegnap délelőtti bejegyzésemre. A BKV válaszából kiderül, hogy a rongálók évente 15 új busznyi kárt okoznak a cégnek, és arra is választ adnak, miként lépnek fel a bliccelők és a vandálok ellen. A cég szerint összefogásra van szükszég:

Tisztelt Gál Mihály!

Köszönjük a bejelentést! A Miért tűri a bliccelést és a rongálást a BKV? című bejegyzésében felvetett problémák nem ismeretlenek Társaságunk előtt. Célunk természetesen a bliccelés és a járműrongálás visszaszorítása; ebben azonban társadalmi összefogásra van szükség. A vandalizmus, a rongálások évente 1 milliárd forintnál is több kárt okoznak a BKV Zrt.-nek. A rongálók palettája színes: a karcolásokon, ülésfeltépésen túl arra is akadt több példa, hogy egy villamos ablak-, ajtóüvegeit rúgták ki, kapcsolószekrényeit rongálták meg. Az általuk okozott kárból Társaságunk évente 15 új buszt is vehetne. A BKV a lakossággal és a rendőrséggel szoros együttműködésben határozottan próbál fellépni a Társaságot megkárosító személyek ellen; az elmúlt időszakban több eredménye is volt a felhívásoknak és az összefogásnak, például a kábel- és színesfémlopások megelőzésében, illetve a rongálók tettenérésében. Szintén a rongálások, a kábellopások megelőzése céljából a BKV üzemidőn kívül változó menetrendű kémvillamosokat is közlekedtet. Emellett - lehetőségeinkhez mérten - a biztonsági őrök számát is növeljük, illetve sűrítjük jelenlétüket a BKV teljes vonalhálózatán. Mindemellett egyes villamosok kísérleti jelleggel karcolást gátló ablaküveget kaptak, amelyeken ráadásul a festék, graffiti sem marad meg, illetve könnyebben letisztítható róluk a szennyeződés.

49 Tovább

Nincs végkielégítés - elbocsátották a BKV két főtanácsadóját

Elbocsátotta két kiemelt főtanácsadóját Kocsis István, a BKV vezérigazgatója - írta az Index szerda délután. A portál információi szerint Molnár László műszaki-gazdasági főtanácsadónak és Futó Sándor elnöki főtanácsadónak kell távoznia a cégtől.

Az Index szerint mindkét főtanácsadó alapbére havi bruttó 1 millió 424 ezer forint. Felmondás esetén a munkavállalót 12 havi átlagkereset illeti meg, amely meghaladhatja a 40 millió forintot is.

"A BKV vezérigazgatója tavaly szeptemberi hivatalba lépése óta következetesen csökkentette a vállalatnál a tanácsadási költségeket. Ennek keretében most megkezdte a szervezeti egységekhez (igazgatóságokhoz, főosztályokhoz) nem tartozó, közvetlen vezetői tanácsadói munkaszerződések számának csökkentését" - reagált a BKV sajtóosztálya.

"E terv részeként a vezérigazgató úr megköszönte Molnár László főtanácsadónak és Futó Sándor koordinációs főtanácsosnak az eddigi munkájukat, együttműködésüket, és jelezte, hogy a jövőben nem tart igényt a tevékenységükre" - olvasható lapunkhoz eljuttatott közleményükben.

A vezérigazgató úgy döntött, hogy a BKV nem fizet végkielégítést, és a tanácsadói szerződések megszüntetése tovább folytatódik. Kocsis István elmondta, hogy "a több mint egymilliárdos tanácsadói szerződéseket máris nagyságrendekkel csökkentette hivatalba lépése óta, és - amint ez a sajtóban is megjelent -, a most említett tanácsadók távozása is lényegesen mérsékli ezt a költséget".

(Hírszerző - MTI)

42 Tovább

Itt a meleg, fűtenek a buszokon

Amire télen azt mondja a BKV, hogy nem működik, az most izzik. Itt a tavasz, a napi maximum hőmérséklet 25 fok körül jár, és a buszokon a fűtés is beindult. A jelenséget több olvasónk is jelezte, alább olvashatjátok az egyik levelet. A szakemberek a nyári fűtést a túlhevült motorral magyarázzák, ugyanis a felforrt hűtővizet így hűtik. Már csak az a kérdés, hogy télen hidegek-e a motorok, hisz akkor sosincs fűtés.

Tisztelt BKV-figyelő!

Nincs kedvem ez ügyben a BKV-nak írni, de kíváncsian várom, hogy mikor jönnek rá az illetékesek, hogy a 412-es Ikarusok nem bírják a hegymenetet. Olykor-olykor utazom a 155-ös (megboldogult 28-as) busz vonalán, ahová az alacsonypadlósítási kényszer miatt sorolták ezeket a buszokat a fejesek. Már a múlt héten az első kissé melegebb napon láttam, hogy a sofőrök a zugligeti végállomáson műanyagflaskákból hideg vizet zúdítanak a mélyen alultervezett hűtés miatt túlhevült motorokra, most ne térjünk ki rá, hogy ez mennyire "jót" tesz mondjuk egyes alkatrészeknek, részletkérdés.

64 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek