Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Sosem létező bírságról hazudott az ügyvéd

Olvasónknak Kováts Sebestyén a BKV megbízott ügyvédje egy levelet küldött, miszerint bliccelt, és azonnal fizessen. Nem fizetett, inkább levelet írt a BKV-nak, akik hivatalos tájékoztatást küldtek arról, hogy az utasnak semmi tartozása nincs. Ha a BKV háta mögött intézkedik az ügyvéd, miért nem rúgják tökön végre?

Kedves BKV-figyelő!

Alább egy levelezés: A hivatkozott dokumentumot nem csatolom, arról szól, hogy "2008. ápr. 7. napjáig" a dr. Kováts által fizetésre felszólított (a bírósági eljárás előtti utolsó figyelmeztetés) ügyfélnek "a BKV. Zrt-vel szemben tartozása nem áll fenn". Tudom, hogy nem egyedi eset, nem is extra, de tanulságos. Talán félévente mindenki kérjen egy "nullás igazolást" a BKV pótdíj-osztályán, elkerülendő az olykor meglepően opcionálisan érkező "Kováts-levelek" okozta kellemetlen utánajárást.

42 Tovább

BKV: Önnek jár!

A címben szereplő rövid szöveg lesz a BKV új szlogenje, melyet pályázat útján választottak ki, legalábbis az Index információi szerint. A BKV a nyertesnek a szlogenért félmillió forintot adott a Protest PR & Marketing Kft-nek. A Kft-t a cégjegyzék szerint 2008. novemberében jegyezték be, a jegyzett tőkéje félmillió forint. Székhelyük egy XIII. kerületi panelház VII. emeletén található. Biztos egy nagy szakmai háttérrel rendelkező jelentős referenciákat felmutató cég lehet...

A BKV-figyelő szerint a BKV: Mert megérdemled! szlogen még őszintébb lett volna, mert az tényleg mindent elmondott volna az utas és a cég kapcsolatáról.

Az új szlogen is őszinte, és sokmindent elmond arról, hogy a cégvezetés mennyire tesz az utasokra. Kedves utasok, Önöknek ennyi pénzért ennyi jár:

Ha nem jelennek meg a képek, kattints ide!

41 Tovább

Lángolt egy BKV-busz

Az Örs vezér téri végállomáson gyulladt ki a 67-es motortere. Nem sérült meg senki.

Tűz ütött ki egy BKV-buszon az Örs vezér terén, személyi sérülés nem történt, de a járművet garázsba kellett vontatni .

A X. kerületi végállomás területén kedden délután, négy óra körül csaptak fel a lángok egy 67-es járatszámú autóbusz motorterében. A tűzoltók hamar úrrá lettek a lángokon.

Az IK 412-es típusú, alacsonypadlós járművet azonban garázsba kellett vontatni.

(HavariaPress/Hírszerző)

33 Tovább

Elgázosítják az Ikarus utasterét

Sokszor utaztam már olyan csuklós Ikaruson, aminek az utasterébe olyan mennyiségű kipufogógáz áramlott vissza, hogy szédelegni kezdtem. Sajnos a régebbi buszok karbantartására -mint azt már ezerszer leírtam- nem igazán költ pénzt a BKV, és az elrepedt, eltört kipufogókból kiáramló gáz az elszakadt csuklón keresztül visszaáramlik az utastérbe. Ez a gáz rendkívül káros az egészségre, és nagy adagban, mint már írtam, szédülni is lehet tőle, ezért a lent olvasható panaszt egyből továbbítottam az ÁNTSZ-nek, bízva abban, hogy lépnek végre valamit. Ha ti is hasonlót tapasztaltok, írjatok bátran:

Kedves Figyelő!

Gyakran olvasom a BKV-Figyelőt, de eddig még nem szántam rá magam, hogy billentyűzetet ragadjak. (Mint gyakorló BKV-zó csatlakozhatnék akár a bunkó / rosszindulatú / vicces / segítőkész / profi sofőrökről vagy ellenőrökről - időnként utasokról - szóló történeteket mesélők táborához, de ezekről már sokan írtak.)

Sokan, sokszor írtak már a buszok áldatlan műszaki állapotáról is. Ez gyakran indirekt módon veszélyezteti az utasokat. Az itt leírt eset azonban nem csak indirekt, hanem elég közvetlen módon árt az utasoknak.

62 Tovább

Budaörsre élmény BKV-val menni?

Utasunk szerint Budaörs közlekedése jó is és rossz is. Néhány busz ritkán, van amelyik sűrűn jár, ám a menetrendet mégsem mindig tartják a buszvezetők, mert nincsenek arról tájékoztatva, mikor kell indulniuk. Olvasónk arról ír, hogy a járatok ésszerű átalakításával még takarékosabb, és jobb lenne a közlekedés:

Tisztelt BKV figyelő!

Budaörsi vagyok, minden nap utazok a fővárosba. Reggel és délután a 188E buszt veszem igénybe, egyébiránt hétköznap a 240E, hétvégén a 240 jelzésű buszokkal utazom. Utóbbival semmi problémám, kifejezetten pozitív a véleményem róla, mindig pontosan indulnak, a menetidőt tartják és a 6-7 perces menetrendi követési idő mindig be van tartva, minden környéki településnek hasonló hétvégi kiszolgálást kívánok. Ellenben az első kettővel problémáim vannak.

A 188E Budaörs külső részének (ahol én is lakom) átszállás nélküli kapcsolata. Fél óránként jár. Itt a vonalvezetéssel és követéssel szintén nincs gond, de néha belegondolok, hogy mennyivel jobban tudnék ennek örülni, ha meg is állna a busz ott, ahol fel akarok szállni. (Kétségtelen, hogy szerintem a megálló nehéz megközelítése miatt én vagyok az egyetlen egész nap, aki felszáll, nyilván a vezető sem hisz a szemének.) Többször előfordult már, hogy nem tudtam felszállni, vagy leszállni, mert a busz a jelzés ellenére sem állt meg. Ez csak az egyik probléma a vonallal. A busz a 40E-vel közösen ad "expressz" kiszolgálást városunknak, ami működik is, elkerülik az összes dugót, de a 2 vonalra 4 buszt állítanak be minden nap, és úgy van kidolgozva a menetrend, hogy minden budapesti indulásnál táblát kell váltani.

33 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek