Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kisorsoltuk

 

2008 januárjában nyereményakciót hirdettünk. Mindenkinek esélye volt egy HAVI bérlet megnyerésére aki cikket küldött nekünk, illetve egy 10 darabos gyűjtőjegyre aki bármelyik témához hozzászólt.

 

-A HAVI bérletet „Egy utas” nevű olvasónk nyerte, az „Egy őszinte ember” c. cikkével.


-A 10 darabos gyűjtőjegyet „Labzo” nevű hozzászólónk nyerte  Az utastájékoztatásról, már ezredszer” c. cikkhez küldött hozzászólásával (2008.01.24. 14:15).

 

Kérjük a nyerteseket, hogy a blog e-mail címén keressenek meg minket, hogy megbeszélhessük, hogy hol és mikor veszik át a nyereményt.


A Havi bérlet nyertese a bérlet érvényességének kezdőnapját szabadon választhatja meg.


A nagy sikerre való tekintettel hamarosan új akciót indítunk!

Gratulálunk a nyerteseknek!

 

11 Tovább

Re: Feljelentette az ellenőrt

Az ellenőrt feljelentő postra megérkezett az első reakció.

Tisztelt XY Úr!

A 2008. január 22-i esettel kapcsolatos levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy szakszolgálatunk a rendőrségi feljelentést tudomásul vette.

Tájékoztatjuk, hogy kárigénye társaságunk biztosítása alapján abban az esetben érvényesíthető, amennyiben a rendőrségi határozat munkatársunkat elmarasztalja a történtek miatt.

A vizsgálat lezárása után, rendőrségi határozat birtokában, a kárügyben a kárfelvétellel megbízott INVEST Bróker International Kft-nél adnak tájékoztatást.

Címük:
1089 Budapest VIII., Orczy út 34.
Tel.: 461-65-00/24-460 mellék
Ügyfélfogadás: hétfőtől-csütörtökig: 08.00-16.00 óráig                                                pénteken: 08.00-12.00 óráig

Őszintén sajnáljuk a történteket és a jövőben balesetmentes közlekedést kívánunk.

Budapest, 2008. január 30.

Tisztelettel: XY osztályvezető
10 Tovább

A trolivezető kommunikál

Valószínűleg az ilyen esetek elkerülése végett nem kopog be senki, ha dohányzó, vagy SMS-t író járművezetővel találkozik. Lehet itt szidni mindenkit azért, amiért fényképez, és panaszt tesz, de amíg a járművezetők egy része kommunikálni nem tud rendesen, ne beszéljünk itt ilyenről.
Kedves Figyelők,

Kb. 20 perce, (azaz 2008. 01. 29-én 14:05-kor) történt velem az alábbi "felemelő" eset:

A 79-es trolin utaztam (sajnos rendszámot nem találtam, csak egy 3 jegyű számot láttam a trolin 257, talán ez valamiféle azonosító, nem tudom), érvényes bérlettel, 1 megállót, a Nefelejcs utcától a Dózsa Gy. útig. A vezető fülke mellett álltam, az első ajtónál. A fülkéből áradt ki a dohányszag mivel a sofőr dohányzott (a masszív szagokból arra következtettem h az illető erős dohányos), ez a tény igazából az esetemet nem befolyásolja, viszont ennek kapcsán felmerült bennem a kérdés: Ha én, mint utas nem gyújthatok rá a BKV járművein, érthető okok miatt, akkor a sofőr miért teheti meg mégis mindezt?

Szóval utaztam azt az egy megállót, meg is álltunk, de az ajtó nem nyílt ki. Jeleztem újra, de akkor sem nyílt. mivel a sofőr mellett álltam bekopogtam hozzá, és a párbeszédet szó szerint idézném:

- Elnézést, kinyitná az ajtót? (kérdezem én.)
- Időben kéne jelezni, nem tudsz olvasni bazd meg? (ordítja ő, és nem nyitotta ki az ajtót.)


Rohantam a másik ajtóhoz, ami nyitva volt, és még pont le tudtam szállni. Kedves Figyelő, maguk szerint ez normális reakció egy férfitől, még akkor is ha én voltam a hibás és megállás után nyomtam meg a jelző gombot?

Üdvözlettel: Poocs Anna
123 Tovább

Helyreigazítás

A BKV Figyelő blogon 2008.01.02 15:05-kor megjelent cikkben a kisorsolásra kerülő nyereményt hibásan 30-napos bérletnek neveztük, mely 2008. január 1-jétől megszűnt. A nyeremény egy havi bérlet lesz, melyet kezdőnapját a nyertes választja ki. Az esetleges félreértésekért, elnézést kérünk!
Tisztelt BKV-figyelő!

Ezúton felhívjuk a figyelmüket, hogy a http://bkvfigyelo.blog.hu/ honlapon található nyereményjátékukban felajánlott nyereménnyel megtévesztik olvasóikat, az utazóközönséget. 30 napos bérlettípus a Fővárosi Közgyűlés 2007. december 20-ai döntése nyomán 2008. január 1-jétől már nem létezik a BKV Zrt-nél. Az új havi bérlet tetszőleges kezdőnappal vásárolható meg és érvényessége mindig az adott hónap hosszúságától függ (tehát nem minden esetben 30 nap!).

Kérjük, hogy a hibát haladéktalanul korrigálják. Valamint ismételten felhívjuk a figyelmüket arra, hogy a BKV Zrt-t érintő információikkal kapcsolatban minden esetben keressék meg a társaság sajtóirodáját, hogy a tényeknek nem megfelelő, téves tájékoztatás kiküszöbölhető legyen!

BKV Zrt., Sajtóiroda
44 Tovább

Szorítsuk ki nyugdíjasokat

Tisztelt BKV!

Ezúton szeretnék gratulálni Önöknek, hisz ahogy azt a 2008. jan. 23.-án, 17:50 perckor a Moszva térről induló 61-es villamosjáraton is tapasztaltam, az Önök által alkalmazott sofőr példamutatóan betartja a pontos indulási időt. Teszi ezt annak ellenére, hogy egy idős, mozgásában korlátozott hölgy megátalkodottan lassítja az elindulás folyamatát, ráadásul egy renitens utas még a felszállásban is segít neki. Empatikus, udvarias "Szakaggyá' má' le a zajtóró'!" közleményben sejteti az utazóközönséggel a másodpercekig tartó várakozás okát, majd nagy lendülettel elindul. A többi fizető utas nevében is köszönöm, hogy inkább a többség érdekét tartotta szem előtt. Csak így tovább, még több kötelességtudó, elkötelezett villamosvezetőt, szorítsuk ki az ingyenélő, a fizető utasok elől helyet elfoglaló nyugdíjasokat a városi tömegközlekedési eszközökről!

Maradok tiszteletteljes hívük, Gy.E.
85 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek