Sajnos a BKV-figyelőhöz is befutnak néha olyan utaspanaszok, melyeket sem az olvasók, sem én nem érzek jogosnak. Vannak a BKV-nál hibák, hiányosságok nagy számban, véleményem szerint nem kell azokat feleslegesen csinálni. Olvasónk egy megállóban álló, indulni készülő busz után futott, és a záródó ajtók közé ugrott, majd meglepődve tapasztalta, hogy az ajtók között maradt. Ez még semmi, panaszt tett a buszvezető ellen, aki az utas hülyesége miatt prémiummegvonásra számíthat:
Tisztelt BKV Zrt!
Sajnálatos dolgot tapasztaltam. Ma miután a szakképzésről tartottam haza felé, igénybe szerettem volna venni az Önök szolgáltatását. Ma 17:52-kor a gyáli Rákóczi Ferenc utcai megállóban megállt a busz, mivel nem voltam a megállóban, ezért egy kicsit futottam. Mikor a busz ajtajához értem, akkor vettem észre, hogy a busz sofőr éppen akkor csukta be az ajtót. Már a lépcsőn voltam, amikor rám csukta az ajtót, mivel nem ugyanabban az időpontban csukódtak be az ajtók (1-2 másodperces eltérés) ezért felugortam a lépcsőre, de akkor már éreztem a nyomást.
Szerencsére az erős hátamnak, a vastag kabátomnak és az acélbetétes cipőnek köszönhetően megtartottam az ajtót, így nem nyomott össze. Pár másodperccel később fiatalok húztak ki (vagyis húztak be a busz belsejébe). Megköszöntem a segítségüket, a sofőrt pedig nem szidtam le, mert majd Önök megteszik.
Bár én szerencsés helyzetben voltam, de mi lett volna, ha egy öreg bácsika lettem volna? Akkor szerintem nem értem volna haza (szerencsés helyzetben korházba kerültem volna). Kérem, hogy tegyék meg a megfelelő lépéseket a sofőrrel szemben. Az incidens időpontja: 2008. február 20. 17:52 A busz rendszáma: BPI-830 Járatszám: 94E.
Természetesen a másolatát elküldöm a BKV-figyelő blog oldal szerkesztőjének is, hadd tanuljanak az oldal olvasói az esetből.
Tisztelettel: D. Tamás
Utolsó kommentek