Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Miért pont Discrate Security?

Mint arról tegnap beszámoltunk, A BKV verőlegényei késsel fenyegettek, majd vertek meg hat fiatalt vasárnap éjszaka a 950-es buszon és annak Ecseri úti megállójában. Szerencsére a levél beküldője nem csak minket, hanem az RTL-t is megkereste, akik a ma esti híradóban be is számoltak az esetről.

Az RTL információ szerint a BKV az ügyben kiemelten jár el, vizsgálatot is kezdeményeztek, ám azt már most kijelentették, hogy a biztonsági szolgálat emberei egyenlő erőt alkalmaztak a dulakodás során. A biztonsági szolgálat vezetője azt nyilatkozta, hogy a kötekedést a fiatalok kezdték, ezért tették le őket a buszról.

A dolog érdekessége annyi, hogy a biztonsági szolgálat vezetőjének bármit mondanak a biztonságiak mert elhisz, még akkor is, ha ellentmondásba keveredik. (lásd. mai post) Az egyenlő erő alkalmazásával sem értek egyet, mert információm szerint a biztonságiaknak nem, hogy orrtörésük, de még zúzódásuk sem volt.

Kérdéseim:Vajon miért nem található semmilyen használható dokumentum az említett Discrate Securty-ről az interneten? Miért nem lehet megtudni, hogy milyen cégekkel állnak még kapcsolatban, illetve mikor alapultak? Miért pont rájuk esett a választás?

Kérném Hagyó Miklós urat, kezdeményezzen azonnali vizsgálatot a fent említett Discreet Discrate Security dolgozóinak rendszeres túlkapásai miatt, és a cég szerződéseit is vizsgáltassa meg. Amennyiben van rá lehetőség, azonnal bontsanak szerződést velük és szerződjenek egy másik, megbízhatóbb biztonsági szolgálattal. Elfogadhatatlan, hogy ma Budapesten bármikor, bárkit következmények nélkül megverjenek, megfenyegessenek a tömegközlekedési eszközökön.


115 Tovább

Nyílt levél Kiss Péternek

Péter nyílt levéllel fordult a kancelláriaminiszterhez, melyben vizsgálat kezdeményezését kéri. Reméljük, hogy a levél egyszer eljut a címzettnek, és tényleg kiderül, hová folynak a BKV milliárdjai. Lászlónak külön köszönet, hogy megtisztel a bizalmával, és nekünk is továbbította a levelet.
Tisztelt Kiss Péter kancelláriaminiszter!

Ami a BKV háza táján folyik, az több mint elszomorító. Sajnálattal vettem ma tudomásul, hogy a közlekedési cég ismét százmillió forintnál többet fizetett ki az AAM Zrt. számára, tanácsokra. Olyan tanácsokra, melyekre nem volt szükség és melyet utólag nem tudnak megmutatni. Még elszomorítóbb, hogy ezek után az államtól próbálnak meg pénzt kuncsorogni. Kérem semmilyen formában ne adjanak plusz pénzt a BKV-nak!

Arra szeretném megkérni Önt, hogy kezdjenek vizsgálatba. Vizsgálják meg, hogy a Nógrád Volán (melynek vezérigazgatója Antal Attila volt) milyen körülmények között lehetett a BKV alvállalkozója, hogyan vásárolhatott Ő több Localo t. autóbuszt az Alfabusztól, ahol, mint kiderült, akkor a fia dolgozott. Vizsgálják meg az összes alvállalkozót (többet között automatákat működtető és karbantartó Prokon Kft és az ellenőröket foglalkoztató céget is). Vizsgálják meg, hogy a BKV kivel gyártatja a jegyeket, az autóbuszok oldalán és a megállókban lévő BKV-t hirdető matricákat, mindent!

Biztos vagyok benne, hogy a vizsgálatokat követően meg fogják találni a hiányzó pénzeket.

Köszönöm, hogy levelemet elolvasta, jó egészséget kívánok Önnek!

Üdvözlettel: Horvatics László
53 Tovább

Őszinteséget javasolnak a BKV-nak

Kommunikációs stílusvtáltást, őszinte beismerést, és személycseréket javasol az a szakértői anyag, amely a BKV használt buszok beszerzésére kiírt, 3,5 milliárdos tenderének vizsgálatához készült. A jogi szakértők nem találtak törvénytelenséget a korrupció gyanúját felvető tenderben, amit kis híján az az Alfa Busz vitt el, akinek Antal Attila BKV-vezér fia is dolgozott. A jogi szakvélemények ugyanakkor a tender súlyos hiányosságaira felhívják a figyelmet.

Az Index birtokába került az az öt dokumentum, ami a BKV használtbusz-beszerzését vizsgáló felügyelőbizottság (fb) elé kerül pénteken. A BKV-t felügyelő szervezet 9 tagja ennek alapján dönt arról, a botrányosra sikeredett tenderért ki a felelős, milyen következtetéseket kell levonni a közlekedési cégnek.

Egy közbeszerzési eljárás halála

Antal Attila BKV-vezér fia annál az Alfa Busz Kft.-nél dolgozik, amely cég - a Volvo Hungáriával közösen - egyedüliként adott be ajánlatot a BKV 60-84 darab használt csuklós busz beszerzéséről szóló tenderére, írta a Heti Válasz február 6-ai száma. Ráadásul az Alfa Busz éppen tudott is 84 Volvót szállítani Genfből, sőt a tenderbontás előtt tartott afrikai Bamaco-túra a BKV-nak azért nem került semmibe, mert az Alfa Busz állta a cechet. A buszok árát is sokallták a szakértők.

A BKV részéről az ügyben napokig mégis csak a kommunikációért felelős Regőczi Miklós vezérigazgató-helyettes szólalt meg, aki perrel fenyegette meg az újságokat, és cáfolta, hogy az Antal-fiú alkalmazottja lenne az Alfának. Február 10-én megszólalt az apa, Antal Attila, és elismerte, a fia egy olyan cégnél dolgozott, amely az Alfa Buszszal szerződéses viszonyban áll. Ekkor az Alfa Busz-Volvo Hungária páros visszavonta ajánlatát, a BKV pedig lefújta a tendert.

A városvezetők azonnal vizsgálatot kezdeményeztek. A BKV kilenctagú felügyelőbizottságának a fővárosi közgyűlésnek kell jelentést adni, amihez öt - jogi, kommunikációs stb. - szakértői anyag áll rendelkezésre.


A cikk az Indexen folytatódik!

Tovább>>>

5 Tovább

Re: Feljelentette az ellenőrt

Az ellenőrt feljelentő postra megérkezett az első reakció.

Tisztelt XY Úr!

A 2008. január 22-i esettel kapcsolatos levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy szakszolgálatunk a rendőrségi feljelentést tudomásul vette.

Tájékoztatjuk, hogy kárigénye társaságunk biztosítása alapján abban az esetben érvényesíthető, amennyiben a rendőrségi határozat munkatársunkat elmarasztalja a történtek miatt.

A vizsgálat lezárása után, rendőrségi határozat birtokában, a kárügyben a kárfelvétellel megbízott INVEST Bróker International Kft-nél adnak tájékoztatást.

Címük:
1089 Budapest VIII., Orczy út 34.
Tel.: 461-65-00/24-460 mellék
Ügyfélfogadás: hétfőtől-csütörtökig: 08.00-16.00 óráig                                                pénteken: 08.00-12.00 óráig

Őszintén sajnáljuk a történteket és a jövőben balesetmentes közlekedést kívánunk.

Budapest, 2008. január 30.

Tisztelettel: XY osztályvezető
10 Tovább
1234
»

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek