Impresszum Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kiugrott a boltba sörért és ropiért

Olvasónk nem mindennapi eseményeknek volt szemtanúja 10-én este a 198-as járaton. A busz a Szent Kereszt térnél megállt, és a motorja is, mert a vezetője beugrott a téren lévő boltba. Ilyenkor nem fontos tartani a menetrendet, csak amikor a busz után futó utasok megvárásáról van szó? Kérdik jogosan az utasok.

Kedves BKV-figyelő,

egy számomra nem mindennapi eseményt osztanék meg Veled. Az eset ma (május 10.) éjjel 23:26-kor történt, a 198-as buszon (BPI-260) Rákoskeresztúr előtt nem sokkal.

Éppen hazafelé tartottam, és a Füstifecske utcánál vártam az említett buszra. 20 perc várakozás után 23:22-kor meg is érkezett, de olyan nagy tempóval, hogy a hátsó ajtaja épp a buszmegálló táblájánál állt meg. Ez még nem nagy gond, legalább gyorsan otthon leszek, gondoltam. Pár megállóval arrébb, a Szent Kereszt térnél is megállt a busz, majd a motorja is. Vezetőnk kiszállt (50-es szakállas fazon), majd le sem lakatolva a vezetőfülke ajtaját beugrott a pár méterrel arrébb álló éjjelnappaliba.

44 Tovább

Veszélyben a BKV bankképessége

A fővárosnak, az államnak és a BKV-nak is áldozatokat kell hoznia a fenntartható közösségi közlekedési rendszer kialakításáért, amelynek első lépéseként az állam és a főváros egy új, közös megrendelői szervezetet hozna létre, derült ki a fővárosi kabinet hétfői ülésén.

A főpolgármesteri kabinet tájékoztatást kapott az Európai Beruházási Bankkal (EIB) kötött hitelszerződés alapján készülő, hosszú távú közlekedési, működési és finanszírozási stratégia helyzetéről.

A Boston Consulting Group (BCG) szerint 10 év múlva, változatlan teljesítményszint mellett a BKV éves üzemi költségei 25 milliárd forinttal lesznek nagyobbak. Ezt nem ellensúlyozná az évi 5,5 milliárd forintra becsült reálköltség-csökkentés, ami három hatékonyságjavító intézkedésből származna.

10 Tovább

Sikerült megállítani az elszabadult buszt

Olvasónk a BKV BPI-365 frsz. autóbuszán utazott vasárnap délután. A busz menet közben meghibásodott, és teljes gázzal indult el a megállóból, pedig a buszvezető még csak a lábát sem rakta a pedálra. Szerencsére az elszabadult buszt sikerült megállítani:

Tisztelt BKV!
 
Köszönet a 240-es vezetőjének aki, 2009.05.10-én 13.20 körül Budaörsről induló (BPI-365) buszt sikerült megállítania ami magától elindult!

A vezér csöngetett, majd zárta az ajtókat, miközben a motor felbőgőtt, oldott a fék, és a busz teljes gázzal elindult! Mivel a buszon voltunk láttuk, hogy a vezér nem nyúlt a gázpedálhoz! Kézifékkel sikerült megállítani a buszt! Így az ijedségen kívül más bajunk nem lett!

Üdvözlettel: Farkas Péter

49 Tovább

Ellenőriztük a biztonsági őröket

Szilágyi Károllyal, a BKV szóvivőjével múlt pénteken több, mint 3 órán át jártuk 3-as metró állomásait, és ellenőriztük a mozgólépcső tetején beléptetést végző biztonsági őrök munkáját. Az ellenőrzésre azért volt szükség, mert a BKV-figyelőhöz az elmúlt hetekben egyre több panasz érkezett a biztonsági őrökkel és munkájukkal kapcsolatban. Volt aki a túlkapásokra panaszkodott, volt akinek a korlátot támasztó, nem dolgozó őrök szúrták a szemét.

A kék metró állomásaira meglepetésszerűen érkeztünk, tehát az ellenőrzést nem jelentettük be előre, éppen azért, hogy megfelelő képet kapjunk az őrök munkájáról. Először csak távolról figyeltük a dolgozó (vagy éppen beszélgető) őröket, majd később közelebb mentünk hozzájuk, beszélgettünk velük, és akik nem dolgoztak, azokat figyelmeztettük. A legtöbb állomáson hamar kiszúrták az őrök, hogy figyeljük őket. Ilyen volt a Ferenciek tere is, ahol az egyik őr a "Figyelnek" felkiáltással figyelmeztette kollégáit, akik egyből dolgozni kezdtek.

77 Tovább

Az ember, akinek a seggéhez nőtt az autó

Olvasónk az alábbi képeket még csütörtökön készítette a 15-ös busz vonalán, a Hegedűs Gyula utcánál. Egy -a busz elé parkoló- autó miatt akkora kocsisor alakult ki, hogy a körútig álltak az autók, ezzel több tucat buszon utazó, és autóban ülő embert várakoztatott meg. Kezd elegem lenni az olyan autósokból, akiknek a seggükhöz nőtt az autó, és ha nem találnak egyből parkolót, az út közepén hagyják a kocsijukat. A BKV a menetrendet nem csak a lerobbanó buszok miatt nem tartani, hanem az ilyen szabályokra magasról tojó autósok miatt sem. Az egészben a legbosszantóbb, hogy a kocsisort látva, még az autó vezetője szólt be a buszvezetőnek, hogy "Mi van, nem férsz el?"

Te hogyan büntetnéd meg a szabálytalankodó autósokat? A második kép alatt szavazz!

159 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek