Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

„Menjetek le jegy nélkül, ilyenkor nincs ellenőr”

-Mondta olvasónknak az egyik mozgólépcsőnél álló biztonsági őr. Az utas jegyet akart venni, de nem tudott, ezért a jegyeket és bérleteket ellenőrző őr azt tanácsolta nekik, hogy blicceljenek nyugodtan. Olvasónk nem érti, hogy miért állnak őrök a metrónál, ha leengedik a bliccelőket, miért nem árulnak inkább jegyet?

Sziasztok!

Egy ma (09.08.05.) reggeli esetet szeretnék veletek megosztani. 5.25-kor lementünk a Kálvin téri metróhoz. Akartunk jegyet venni, hogy eljussunk a Népligetig metróval. A pénztár zárva volt, sebaj, ott az automata! Igen ám, csak hogy a már 2 hónapja használatban lévő 200 Ft-os érmét nem fogadja el, sem a papírpénzt...

49 Tovább

Enni lehetett volna a padlóról

Olvasónk a Szentendrei HÉV vonalán olyan tiszta szerelvényre szállt fel, hogy egy pillanatra Európában érezte magát. Az egész vonat kosz és pormentes volt, egyedül az ablakok voltak összekaristolva, amivel a takarító sajnos nem tudott mit kezdeni. A padló olyan tiszta volt, hogy az utas lábnyoma is meglátszott. Tessék, lehet ezt így is:

30 Tovább

Fényes márványra telik, mozgólépcsőre nem

Avagy a babakocsisok, mozgássérültek, öregek maradjanak otthon! Szép-szép, hogy a pesti aluljárókat végre gatyába rázzák, de a festegetés és a márványozás mellett nem lehetne őket modernizálni is? Átszállók tízezreinek az életét könnyítené meg a mozgólépcső az Örs vezér téri aluljáróban:

Tisztelt érintettek!

Megkezdődött a budapesti aluljárók felújítása.

Ennek természetesen mindenki nagyon örül, hiszen némelyik aluljáróban harmadik világbeli állapotok uralkodnak. Az Örs vezér téren keresztül közlekedek nap mint nap, így pontosan tudom milyen látványt nyújtanak a hajléktalanok, akik komplett bolhapiacot működtetnek, mérhetetlen szemetet, ürüléket és ezzel együtt bűzt hagyva maguk után. Vagy az alkalmi árusok, akik cigaretta csikkeket és szemetet dobálnak el. Ez a Főváros, a XIV. és X. kerület vezetésének és a rendőrségnek együttes felelőssége és szégyene.

Visszatérve a felújításra; az Örs vezér téri aluljáró felújításának teljes költsége sajtóból származó információk alapján 70 millió forint körül van. Ezért kapunk világos bézs színű járólapot, amit az ember a lakásában sem szívesen rak le, mert tudja, hamar koszolódik, nem praktikus. Érdemes megnézni már jelen félkész állapotában, igénytelen, foltos valami, nem szívesen néz rá az ember. A falakra részben új márvány kerül, részben az eddigi felületet tisztítják meg. Ami néhány napig szép is lehet, de a tervezett térfigyelő rendszer ellenére néhány héten belül úgyis telefirkálják a graffitisek.

86 Tovább

Szalainé csak kétmillióval keresett kevesebbet, mint az amerikai elnök

A neten napok óta kering egy levél, aminek írója összehasonlította, hogy mennyit keresnek a különböző állami vállalatok vezetői, és a nemzeti bankok elnökei nálunk és az államokban. Ebből kiderül, hogy a magyar, rosszabbul dolgozó vezetők többet kapnak, mint amerikai kollégáik, és azt is megtudhatjuk, hogy Obama alig 40 százalékkal keres többet, mint egyes vezetők a közlekedési vállalatnál. (Ha összehasonlítjuk a két munkát, azt is mondhatnánk, hogy kevesebbet keres).

Az, hogy a Magyar Nemzeti Bank elnöke háromszor többet keres, mint a Federal Reserve elnöke, az Magyarországon teljesen normális dolognak számit. De, hogy a BKV menedzsmentjének egyik tagja 100 millió Ft végkielégitést kapjon, az azért már túlzás. Nem kicsit, nagyon! Egyébként a kalkuláció alapja az a havi 4 azaz négy millió forintos jövedelem volt, ami a fizetésből és más juttatásokból jött össze.

Gondoltam egy merészet és utána néztem, vajon Amerikában mennyit keresnek az állami vállalatok menedzserei, ezen belül is a személyzeti osztály (Human Resources) vezetői, különös tekintettel a közlekedési vállalatokra.( Public Transportation). Itt most mindenki vegyen egy mély levegőt, mert később nem fog kapni, az biztos!

118 Tovább

Majdnem kiesett a busz ablaka

Nem meglepő olvasónk levele. A BKV-figyelő 2 éve alatt volt itt már minden: utasok fejére eső lámpa, lyukas padlójú, darabokra hulló busz, de a kiesni készülő ablak sem ismeretlen az olvasók számára. Ilyen panaszból jön most még egy. A kép olvasónk illusztrációja.

Szia Figyelő!

Azt hiszem ma (08. 06.) találkoztam idáig az egyik legveszélyesebb busszal. Egy olyan Ikarus 412-n volt szerencsém utazni, amelyiknek az egyik üléseknél lévő ablaka majdnem kiesett. Az alábbi ábrán pirossal jelöltem azt a részt, ahol az üveg nem volt az alvázhoz rögzítve és a rázkódásnál az üveg teteje annyira kilengett, hogy akár a hüvelykujjam is befért volna, talán egy erősebb nyomásra (valaki nekidől) ki is esik onnan az egész.. Narancssárgával azt a részt jelöltem, ahol nem láttam, hogy rögzítve van-e. Természetesen szóltam a vezetőnek, aki annyira nem volt rajta meglepődve és azt mondta, hogy majd a végállomáson megnézi. Reméljük nem történik baleset!

77 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek