Sziasztok!
A szentendrei HÉV-vel közlekedünk. Mától megváltozott, ritkított sűrűséggel járnak a szerelvények (bár az eddigi is ritkább volt, mint amennyi utas kényelmesen utazhatott volna). 10 percenként indulnak, arra hivatkozva, hogy iskolai szünet van. Eredményeképpen nem lehetett 08:22-kor felszállni a HÉV-re! Tudtommal demogfáfiai hullámvölgyben vagyunk, kevés a gyerek. A dolgozó ember annál több. A járat ritkítással azt érték el, hogy hosszan kell várakozni a már kora reggel is forró, napsütötte megállóban (árnyék sehol!), és utána egymásra tapadva utazni a hőségben. Az elrendelt hőségriadót a BKV semmibe veheti? Jó lenne tudni, milyen rendelkezéseket tesznek az utasok utazási feltételének javítása érdekében.
Üdv: Éva
BKV szarik a hőségradóra?
Búcsú a Mikiegeres nyakkendőtől!
Te láttál már Mikiegeres nyakkenőben ellenőrt? Még nem? Akkor siess, mert 2008. elejétől új ruhába öltöznek a BKV dolgozói. (fotó: index)
Szavazni még lehet. Az indexes cikket ITT megtalálod! A BKV figyelőnek tetszik az új ruha, kíváncsian várjuk a beiktatásukat!
Rossz tábla a Boráros téren
Kedves figyelő!
A belvároból jövet, a Boráros téren szoktam leszállni a 6os villamosról onnan megyek tovább Erzsébétre a 23as busszal. Szemben, a lejáró fölött van egy kijelző, ami írná, hogy mennyi idő múlva indul a 23as a gyors23as és az 54es busz. Ez a tábla kb. 2hópja elromlott, és azóta, szinte minden nap lekésem a buszom. Régebben tudtam, hogyha 1 perc volt még, akkor már nem futottam, viszont 2-3perc esetén megéri futni, így jóval hamarabb hazaérek. Kérnélek titeket, hogy ez ügyben tegyetek valamit.
Köszönöm: Éva
Utas-figyelő
A BKV-figyelő több, mint négy éve alatt számtalan próbálkozás volt már BKV-dolgozók részéről úgynevezett „Utas-figyelő” blogok indítására. Ezek legtöbbször halva születtek, mert a szerkesztőjük vagy nem volt felkészült, vagy nem szánt elég időt a blog beindítására. (Persze az is lehet, hogy maga a blog nem érdekelt senkit.)
Most a BKV-figyelő indít útjára egy ilyet, bár ez nem blog lesz, hanem egy Utas-figyelő bejegyzést. A célunk nem más, mint hogy a blog olvasói sokkal tisztább képet kapjanak a közlekedési társaságról, a BKV-s dolgozók munkájáról, mindennapjairól. Talán ha megismerik a járművezetők, ellenőrök, pénztárosok (stb.) munkáját, megértőbbek lesznek, és máshogy néznek majd a munkavállalókra.
Ezen bejegyzés alá várjuk a BKV-s dolgozók beszámolóit, panaszait, észrevételeit hozzászólás formájában. Minden olyan kommentet szívesen veszünk, amik a BKV-val, a dolgozókkal és az utasokkal kapcsolatosak. Nyugodtan írjátok meg, ha hülye utassal találkoztok, erről is szívesen beszélgetünk! :)
(Természetesen a dolgozók észrevételeit továbbra is várom e-mailben, ha olyan a téma, akkor továbbra is közzéteszem, és megpróbálok segíteni.)
Utolsó kommentek