Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kivonnak a forgalomból 43 metrókocsit

Negyvenhárom metrókocsit von ki hétfő reggelig a 2-es és 3-as metró forgalmából a főváros, mert azok potenciális balesetveszélyt jelenthetnek, közölte Tarlós István pénteken egy más témában tartott sajtótájékoztatón, -írja az Index.

A főpolgármester elmondta, a metrótűzesetek miatt megkeresték a metrókocsikat korábban gyártó orosz céget, ahonnan azt a tájékoztatást kapták, hogy a harminc év feletti kocsik közlekedtetése biztonsági kockázatot jelent.

Közlése szerint öt 43 éves, és harmincnyolc 41 éves kocsi közlekedik jelenleg a vonalakon; ezek kivonásáról döntöttek. Bejelentette azt is, hogy az intézkedés következtében a metrószerelvények ritkábban járnak majd. Tarlós István lelkiismeretlenségnek nevezte, hogy bár a korábbi városvezetés tisztában volt a helyzettel, mégsem tett lépéseket.

54 Tovább

Kiszámíthatatlan a villamosközlekedés a vágánykivetődések miatt

Az elmúlt két napban olvasóink két vágánykivetődést is jelentettek az 1-es villamos vonaláról. Tegnap délután a Népliget felé tartó oldalon a Honvéd kórház megálló után közvetlenül púposodott fel a sín, ma délután pedig a Lágymányosi híd felé tartó oldalon a Kacsóh Pongrác úti felüljárónál okozott fennakadást a kivetődött vágány.

Sajnos az utóbbi években nem igazán volt olyan tavasz, hogy naponta le ne állt volna a villamosközlekedés valamelyik "nagypanelos" vonalon. Lassan már minden budapesti megtanulja, hogy ezekben a 20 fokos kánikulákban egyes vonalakon teljesen kiszámíthatatlan a villamosközlekedés.

Ha utazásotok során bárhol hasonlót tapasztaltok, akkor írjátok meg bátran a BKV-figyelő Facebook oldalára, hogy a többiek elkerülhessék ezeket a helyeket.

További képek a tegnapi púposodásról:

14 Tovább

Egy levél megérhetett volna a BKV-nak félmilliárdot

Félmilliárd forintot költ a BKV Zrt. a 3-as metró saját különálló URH rádiórendszerének kiépítésére, pedig a cégvezetés egyetlen kérő levél megírásával beléptethetné az áprilisban tűzesetet is produkáló metróvonalat a tűzoltóság által is használt országos készenléti rádióhálózatba, az ugyanis már évek óta működik a Kőbánya-Kispest és Újpest közötti alagútban. A vonalon történt április 19-i szerelvénytüzet ráadásul éppen egy URH-készülék túlmelegedése okozta, -írja az Index.

A lap több mint három hete hiába várja a BKV Zrt. válaszát arra, hogy a cég miért épít ki ismét különálló kommunikációs rendszert a 3-as metró vonalán. A sajtóosztály szerint a cég több vezetőjének is engedélyeznie kell az URH-rádiók beszerzésével kapcsolatos információkat kiadásuk előtt, ezért húzódik az április 15-e óta a válaszadás.

27 Tovább

A rendőrség vagy a BKV feladata a járműveken való rendfenntartás?

Olvasónk az alább olvasható levele egy nagyon fontos kérdést vet fel, méghozzá azt, hogy a BKV járatain való rendfenntartás kinek a feladata. A rendőrségé? A BKV dolgozóké? Ki az a személy, aki a történetben szereplő utasokkal szemben felléphet?

Kedves BKV-figyelő!

Naponta olvasom a BKV-blogot, és úgy döntöttem, hogy én is írok, hiszen nekem is vannak "élményeim", tapasztalataim, panaszaim ezzel kapcsolatban. Tudnék mesélni. De most egy konkrét esetet szeretnék megosztani, ami miatt igenis panaszolok:

Nem velem történt, hanem konkrétan a párom unokaöccsével, hogy egyik nap jött hazafelé munkából a 22-es busszal, ami a Moszkva térről megy Budakeszi felé, és a busz Dénes utcai megállójánál (ez még Buda) van egy árvaház, vagy nem tudom minek hívják, (nemrég óta lehet ott) és rengeteg fiatal gyerek szokott emiatt ezen a járaton közlekedni, lányok, fiúk, romák, nem romák, tök mindegy, nem is ez a lényeg, és ott szoktak leszállni.

59 Tovább

Vitézy: újabb nonstop villamosjáratok jöhetnek

Műszakilag nem megoldható, hogy a metró éjjel-nappal járjon, de péntek-szombat éjjel esetleg lesz erre lehetőség - mondta a BKK igazgatója a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában.

Műszakilag nem megoldható, hogy éjjel-nappal járjon a metró, de elképzelhető, hogy később esetleg péntek és szombat éjjel erre lesz lehetőség - nyilatkozta a Kossuth Rádió reggeli műsorában a Budapesti Közlekedési Központ igazgatója. Vitézy Dávid a BKV-menetrend vasárnap életbe lépett módosításáról azt mondta: egyértelmű siker, hogy mostantól a hatos villamosok éjszaka is, egyes buszjáratok pedig sűrűbben közlekednek. A tapasztalatokat a következő hónapokban kiértékelik, és ez után döntenek arról, hogy kiterjesszék-e a nonstop üzemmódot más villamosvonalakra is.

17 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek