Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Rendőrök a buszon? Fehérváron megcsinálták!

Amióta a blogot csinálom azt hangoztatom, hogy a BKV ellenőrök mellé rendőröket kellene állítani, akik a 21-es, 24-es, 28-as villamosokon és a hasonló járatokon rendet tartanának, megszorongatnák a bliccelők tökét. Székesfehérváron megcsinálták:

Üdv,

igaz a sztori nem BKV vonatkozású, de azért megér egy misét ez is. Ugye gyakran lehet olvasni a blogon a kommentelők megjegyzéseit, hogy ne adjunk ki iratot a kezünkből, csak rendőrnek, az ellenőröknek nincs jogosultsága igazoltatni és társai. A székesfehérvári helyi járatokon elébe mentek ennek a kérdésnek. Néhány napja munkába indultam, és arra lettem figyelmes, hogy a buszt ellepik az egyenruhások! 2 ellenőr és 3 rendőr szállt fel és kezdett bőszen jegyeket- bérleteket ellenőrizni (mármint az ellenőrök nézték a bérleteket, a rendőrök csak néztek szigorú tekintettel). Erre úgy látszik, van erőforrás, ha másra nem is jut.

habba

79 Tovább

Rongálókat fogtak a BKV autóbuszon

A járművezető és az utasok hősiességének köszönhetően rendőrkézen a graffitiző banda tagjai

A tegnapi napon a Móricz Zsigmond körtér irányába közlekedő 33 E jelzésű autóbuszon, az Október huszonharmadika utcai megállónál egy szolgálaton kívüli rendőr arra lett figyelmes, hogy egy négy főből álló banda graffitizik. A rendőr azonnal figyelmeztette a járművezetőt, aki felszólította a fiatalokat, hogy fejezzék be a rongálást. Két fiatal ezt követően rátámadt a vezetőre, aki emiatt könnyű sérülést szenvedett, majd elmenekültek. A másik két fiatalt a busz utasai elfogták, a rendőrök helyszínre érkezéséig és az őrizetbe vételig feltartották. Az autóbuszban keletkezett anyagi kár 20.000 forintra tehető. Az autóbusz vezetőjét Dr. Kocsis István, a BKV Zrt. vezérigazgatója elismerésben részesíti.

162 Tovább

A BKV-figyelő javaslatára fejleszthet a BKV

Múlthét csütörtökön a BKV-nál jártam azért, hogy a beérkezett fontosabb kérdéseket átbeszéljem a szóvivővel. A főbb téma az elsőajtós felszállás, az utastájékoztatás és a bliccelés volt. Az elsőről részletesen majd jövő héten olvashattok, szavazással együtt. Az utóbbi kettőről pedig most. A többi kérdés is megvan, tehát nem írtatok hiába. Azok is sorra kerülnek, és ígérem, hogy a leírt problémákra keresünk valami megoldást.

Az elsőajtós témánál előkerült, hogy a BKV nem mindenhol árul jegyet, így az új felszállási rendszer emiatt sem bevezethető, hacsak a járművezetők nem kezdenek el jegyet árulni. Sajnos a rossz tájékoztatás miatt kevesen tudják, hogy lakóhelyükhöz közel -ha a BKV nem is- újságosoknál, trafikokban egyéb helyeken lehet jegyet kapni. Sajnos az ilyen üzletek listáját sehol nem lehet megtalálni, ezért sok utas nem tudja, hogy a pénztárakon kívül hol vehet még jegyet.

108 Tovább

Nem segített feltenni a babakocsit a buszra

Olvasónk ikrekkel tömegközlekedik. Mivel a gyerekek még kicsik, babakocsiban viszi őket. Tudatosan közlekednek, tehát előre kinézi a menetrendből, hogy egyes vonalakon mikor járnak alacsonypadlós buszok, és azokhoz megy ki a megállóba. Március 30-án is így tett, ám az ígért alacsonypadlós busz helyett magaspadlós Ikarus jött. Megkérte a buszvezetőt, segítsen neki feltenni az ikerkocsit a buszra A vezető beszólt az utasnak, becsukta a busz ajtaját és kiállt a megállóból, az utast pedig babakocsistól otthagyta. Részletek a levélben:

Tisztelt BKV-figyelő!

Márciusi tapasztaltomat szeretném megosztani önökkel:

Mozgáskorlátozottnak érzem magamat amióta az ikerfiaim megszülettek, már ami a tömegközlekedést illeti. Ja, bocs, ez már közösségi közlekedés. Azt most hagyjuk is, hogy a belváros nekünk a Stadionokat jelenti, mivel ott még fel lehet jönni a felszínre babakocsival is, hogy már az Örs vezér terén is a buszmegállóból csak a Sugár és az Árkád megjárásával lehetne átjutni a metróhoz. Ezekkel nem is próbálkozok.

A BKV menetrendjében közzéteszi, hogy melyik járata alacsonypadlós. Ez már óriási könnyebbséget jelent, mert hiába van az egyik legkönnyebb esernyőre csukható ikerkocsink, az is 12 kg, plusz a 4 hónapos srácok súlya még ugyanyennyi. Buszra felszállni már egyedül is tudok, a leszállás sikeressége attól függ, hogy a megálló padkája milyen magas, mennyire közel áll meg hozzá a busz, na meg hogy van-e mindehhez segítség.

240 Tovább

30 percet fagyoskodtak a megállóban

Bosszantó, mikor egy egyébként sűrűn járó busz megállójában fél órát kell várakozni a reggeli hidegben csak azért, mert a BKV garázsaiban egyre kevesebb működőképes busz van, egyre több jármű robban le a forgalomban. Olvasónk is erre panaszkodik:

Tisztelt BKV-figyelő!

Alábbiakban küldöm a szinte naponta ismétlődő bosszúságainkat - Csillaghegyről.

2009. április14., kedd, hajnali 5 óra 35 perc. Csillaghegy, Czetz János u., Huba utcai buszmegálló. Hőmérséklet: +4 fok, ennek megfelelő öltözet. Madárcsicsergés, tavaszi illatok, a kertekben virítanak a tulipánok és a virágba borult gyümölcsfák. Húsvét utáni kipihent, stresszmentes hangulatban irány a munkahely. A hét első munkanapja.

A 134-es busz 2009. április 1-től érvényes menetrend szerinti járata késik. Ezt ugye, már megszoktuk. Hála a tavasznak és a kora reggeli szürkületnek, már olvasással csaphatjuk agyon a várakozás unalmas perceit. Az újság 3 teljes oldalát betűről betűre kiolvastam. A 134-es busz sehol. Immár 5 óra 45 perc. A remény hal meg utoljára, olvasok tehát tovább. Bár kissé hűvösebbnek érzem az aszfaltot lábaim alatt, a megfelelő öltözék is mintha lassan lengének tűnne, de sebaj! Fel-alá sétálgatva olvasok tovább.

65 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek