Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Kurtítják a jegypénztárak nyitva tartását

Sokat gyalogolhat az, aki HÉV-vel, vagy a 3-as metróval akar közlekedni, de a zsebében nem lapul bérlet, vagy jóval előbb megvásárolt jegy. Az Infórádió szerint ugyanis egy hónapban mindössze tíz napig szolgáltat a BKV tizenöt jegypénztára. A legtöbb harmadolt nyitva tartású elárusító hely pedig az említett két vonalon található. A közlekedési társaság takarékossági szempontokkal indokol.

Tizenöt gyér forgalmú pénztárának nyitva tartását korlátozza a BKV, tudta meg az Infórádió. (Legtöbbjük a HÉV, illetve a 3-as metró vonalain szolgáltat.) Takarékossági szempontokból ezek a pénztárak csak a csúcsforgalmi időszakban árulnak jegyet és bérletet, azaz csak minden hónap 2. napjától 10. napjáig üzemelnek. Így akinek nincs bérlete, vagy jó előre megvásárolt jegye, az kénytelen a legközelebbi pénztárig, vagy viszonteladó helyig gyalogolni.

A BKV szerint ugyanis hiába vezette be az új, bármikor kiváltható havibérletet a cég, a legtöbben még mindig a hónap elején állnak sorba a pénztáraknál, a fennmaradó időszakban pedig pang az üzletmenet. a kieső pénztárakat viszont kompenzálná szükség esetén a BKV, ahol igény van rá, ott viszonteladókat állítanak majd munkába, akiktől bármikor lehet jegyet szerezni.

Sőt a közlekedési társaság azt is ígéri, hogyha valaki a zárva tartó pénztárak miatt maradna jegy nélkül, akkor a HÉV-kalauzok akceptálják ezt az érvet, s nem büntetnek. Az Infórádió szerint BKV elismerte, hogy az intézkedés hátrányosan érinthet kisebb csoportokat, de mindenki vigasztalódhat azzal, hogy az így megspórolt pénzt a szolgáltatás fejlesztésére fordítják.

Forrás: Index
17 Tovább

Deák téri automaták és ellenőrök

Többször számoltunk már be mi is, a Deák téri automatákról, melyek 10 esetből 1-szer ha működnek. Norbert barátnője sem tudott jegyet venni, ebből lett később a balhé.

Tisztelt BKV, Kedves Homár és BKVfigyelő!

Tudom, sok ember kezdi így e-mailjét, de őszintén nem hittem volna, hogy egyszer én is beállok a sorba, és kénytelen leszek a BKV jegyellenőreinek viselkedése miatt panaszt tenni.

A mai napom, 2008 március 21-én, este 11-kor a barátnőmmel próbáltunk felszállni a 2-es metróra, a Deák Ferenc téren. Miután nekem van bérletem de a barátnőmnek nincs - mint minden jogtisztelő magyar állampolgár - mi is megpróbáltunk jegyet venni az automatából (Jegykiadó automata 1 - Deák Ferenc téri metró aluljáró, ha a kisföldalatti múzeum felöl megy le az ember, a mozgólépcsőn leérve, jobbra az első). Ez az automata az általam kipróbált kb. 500 forintnyi apróból semmit sem fogadott el. Mea culpa, a mellette levő automatát nem próbáltam ki, gondoltam, ha szükséges lesz, majd az ellenőrtől veszek jegyet. Itt szeretném megjegyezni, hogy ekkor még terveimben szerepelt, hogy a 11:30-as HÉV-et elérem a Batthyány téren (Ezen tervem hamarosan szertefoszlott). Tehát le a mozgólépcsőn, ahol - várakozásaimnak megfelelően két ellenőr várt minket. Szintén itt szeretném megjegyezni, hogy "bliccelni" nem állt szándékomban, hisz a Deák Ferenc téren a metróra jegy nélkül felszállni ugyan olyan nehéz, mint fing-hajtásos rakétával a Holdra eljutni. A jegyellenőr hölgyeknek teljesen normálisan - eurokon
- A "Jegykiadó automata 1" semmilyen pénzt nem fogad el,
- A "Jegykiadó automata 2" elfogad pénzt, de jegyet nem ad.

Az Ő válaszuk erre az volt (a nagyon jól begyakorolt "6.000 Ft pótdíj" szövegen túl), hogy az én hibám, hogy automatába dobálom a pénzem, amikor ott van a forgalmi ügyelet. Ennél a pontnál a barátnőm megpróbálta az egyik jegyellenőr hölgy kabátjára kitűzött igazolvány megfordítani (mely úgy volt kitűzve, hogy a fehér, üres oldalát lehetett csak látni), melynek következménye őrült üvöltés lett a jegyellenőr részéről - miszerint Őt bántalmazzák.

60 Tovább

Pontgyűjtés

Sziasztok!

Tegnap vettem új bérletet, és megkérezte a pénzárban ülő hölgy, hogy érdekel-e a pontgyűjtő akció. Mondtam persze, mi az?



Elmesélte nekem, hogy van egy olyna, hogy ha minden hónapban 15-25-e között veszem meg a bérletet akkor kapok érte pontocskát egy kis füzetkébe, ha összejön öt akkor kapok egy múzeumi belépőt (azt nem mondta melyikbe, de igazából mindegy) ami 2 felnőtt és 3 gyerek múzeumi látogatására szól, ha megvan 10 akkor megint kapok valami ajándékot plusz részt veszek egy sorsoláson ahol éves bérleteket sorsolnak ki.

Nekem tetszik ez a kezdeményezés, egy baj van csak vele, hogy mostantól 15-25-e között fog állni a sor.:) De így legalább az az illúzióm lesz, hogy nem csak az utazás miatt éri meg megvenni a bérletet, hanem meg is jutalmaznak érte, hogy megveszem minden hónapban. Mivel még nem láttam a blogon erről bejegyzést, gondoltam elküldöm nektek. Szerintem ez pozitívum.

Szép tavaszt mindenkinek!

Rabyn

(A pontgyűjtő akcióról bővebben itt!)
A levél pont idevágó:
Tisztelt BKV!

Kérem Önöket, hozzák nyilvánosságra, hogy a BKV új havibérletének bevezetése mennyi plusz kiadást eredményezett a társaságnak. Hány forintot költöttek el, az utasok által befizetett pénzből pecsétekre, nyomtatókra, reklámozásra, pénztárak hosszabb nyitva tartására és mennyibe került a viszonteladók bevonása az értékesítésbe? Minden olyan kiadásról számoljanak be, mely összefüggésbe hozható az új bérlet bevezetésével.

Válaszukat előre is köszönöm!
17 Tovább

Táblázat szőke pénztárosoknak

Úgy tűnik, komolyan foglalkozott a bérletproblémával a BKV. Többször is írtunk már arról, hogy néhány pénztáros az adott kezdőnapból nem tud kivonni egy napot, és hibásan tölti ki a bérletet, néha a BKV, néha az utas kárára. A BKV minden pénztárosnak egy táblázattal nyújt segítséget, hogy azt az egy napot mindenki pontosan ki tudja vonni a kezdőnapból, és megkapja a bérlet érvényességének végét. Na de mi van akkor, ha elnéz egy sort?:)

50 Tovább

Kutyának nem kell a BKV nyugtája

71 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek