Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Itt a meleg, fűtenek a buszokon

Amire télen azt mondja a BKV, hogy nem működik, az most izzik. Itt a tavasz, a napi maximum hőmérséklet 25 fok körül jár, és a buszokon a fűtés is beindult. A jelenséget több olvasónk is jelezte, alább olvashatjátok az egyik levelet. A szakemberek a nyári fűtést a túlhevült motorral magyarázzák, ugyanis a felforrt hűtővizet így hűtik. Már csak az a kérdés, hogy télen hidegek-e a motorok, hisz akkor sosincs fűtés.

Tisztelt BKV-figyelő!

Nincs kedvem ez ügyben a BKV-nak írni, de kíváncsian várom, hogy mikor jönnek rá az illetékesek, hogy a 412-es Ikarusok nem bírják a hegymenetet. Olykor-olykor utazom a 155-ös (megboldogult 28-as) busz vonalán, ahová az alacsonypadlósítási kényszer miatt sorolták ezeket a buszokat a fejesek. Már a múlt héten az első kissé melegebb napon láttam, hogy a sofőrök a zugligeti végállomáson műanyagflaskákból hideg vizet zúdítanak a mélyen alultervezett hűtés miatt túlhevült motorokra, most ne térjünk ki rá, hogy ez mennyire "jót" tesz mondjuk egyes alkatrészeknek, részletkérdés.

64 Tovább

Munkavédelmi maszkban vezette a buszt

Már nem csak az utasokat, a buszvezetőket is zavarja a jármű utasterébe visszaáramló kipufogógáz. Olvasónk a 103-as vonalon egy olyan buszvezetővel találkozott, aki munkavédelmi maszkban vezetett, így védekezett az egészségkárosodás ellen. Sajnos már itt tartunk.

Tisztelt BKV Zrt.!

Ma reggel (03.30.), negyed kilenc után szálltam fel a BPI-763 rendszámú 103 járatukra a Népligetnél. A buszon átható, fullasztó kipufogógáz-szag érződött, amin a szellőztetés sem segített, mivel a kipufogógáz közvetlenül az utastérbe áramlott. A sofőr úgy próbált védekezni a gázok ellen, hogy munkavédelmi maszkban vezetett.

Az esetről a véleményemet illendőségből megtartom magamnak, azt azonban nyomatékosan kérem Önöktől, hogy a buszt haladéktalanul vonják ki a forgalomból, és ne közlekedtesség mindaddig, amíg meg nem javították.

Ismét csalódtam Önökben

Fülöp József

53 Tovább

Kulturált utastér és ülés

A VT-Transman Kft. a BKV egyik alvállakozója, aki budai és pesti vonalakon MAN és Volvo buszokkal van jelen. Buszvezetőik általában a BKV-tól és a Volántól kirúgott buszvezetők. Sok kritikát kapnak a buszaikkal és a járművezetőikkel kapcsolatosan is. Előbbit azért kritizálják az utasok, mert a "VT-s" buszok még annyira sincsenek takarítva, mint a BKV buszai. A karbantartással is igen nagy bajok vannak, az utastér csinosítgatására sem költenek sokat. A buszokba olyan gyenge minőségű üléseket tettek, amik már attól is rongálódnak, ha valaki leül rájuk. Ez olvasónk képein is látható:

58 Tovább

Miért dohányoznak a biztonsági őrök a HÉV-állomáson?

Gábort, mint nem dohányzó embert zavarja, hogy a BKV biztonsági emberei a Batthyány téren a HÉV állomáson dohányoznak. Eddig három alkalommal kereste meg a céget, de érdemi lépés egyik esetben sem történt. Ígérgetés és mellébeszélés annál több volt. Az utas levele alatt a BKV egyik régebbi válaszát találod. A bejegyzés végén szavazát találsz!

Mélyen Tisztelt BKV!

Tegnap (03.18.) és ma reggel újfent a Batthyány téri HÉV állomáson dohányoztak a biztonsági szolgálat őrei, HÉV-es matricával a vállukon.

A HÉV induló állomás és a metró lejáró közötti folyosón szívják cigarettájukat, láthatóan nagyon magabiztosan és elégedetten, azonban ezzel az arra járó népesség egészségét károsítják.

Jómagam nem dohányzok, és még az arra haladó emberek jó része sem dohányzik, miért engedik meg a biztonsági embereknek, hogy ott dohányozzanak, ahol az önök fizető vendégeit ez zavarja?

Sajnos nem merem elkérni a sorszámukat, ugyanis fülbevalós (férfiakról van szó!), ápolatlan kinézetűek ezek a fontos feladat ellátására odavezényelt emberek, ráadásul nagy darabok is és a nem verbális gesztusaik alapján, nem biztos, hogy udvariasak lennének velem szemben, ha elkérném jelvényszámukat. Ráadásul, ha ahhoz veszik a bátorságot, hogy egy írott vagy íratlan szabályt áthágjanak (miszerint nem dohányzunk ott ahol ez a nemdohányzókat zavarja), akkor mi tartaná őket vissza más szabályok áthágásától?

72 Tovább

Miért tűri a bliccelést és a rongálást a BKV?

A BKV tudja, hogy egyes vonalain nagyon sok a bliccelő, és rengeteg a rongáló, mégsem tesz semmit. A 21-es, 24-es és 28-as villamosokon szinte mindenki bliccel, senki nem vesz jegyet. A BKV mégsem küld oda több ellenőrt, biztonsági őrt vagy rendőrt, inkább tűrik, hogy szétlopják a céget, és az utasok balhézzanak a villamoson.

Olvasónk az 50-es villamossal utazik, ahol elmondása szerint egyre rosszabb állapotú villamosok járnak. Az ablakokat rögzítő gumik szét vannak vágva, az ablaktáblák össze vannak karcolva, a villamos más részeit tag borítja. Ilyenkor hol vannak az őrök?

Tisztelt BKV ZRt.!

Érvényes bérlettel rendelkező, az 50-es villamos (Kispest, Határ út-Béke tér) járatot rendszeresen igénybe vevő utasuk vagyok.

Egy ideje az 50-es viszonylaton közlekedő járművek rendszeresen és könyörtelenül teljes mértékben vandalizálva közlekednek. Értem ez alatt például:

112 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek