A címben idézett üzenettel találkozhatnak azok az utasok, akik a képen látható busszal utaznak. A BKV műszakosai valószínűleg megelégelték a katasztrofális állapotokat, ezért írtak a napellenzőre olyan szövegeket, mint a „Trágya szar, mint a BKV Zrt”; „Van itt erő, csak ritkán jön elő”; „Kohóba való” stb. A képet köszönjük olvasónknak, Ilkának.
Kivonnak a forgalomból 43 metrókocsit
Negyvenhárom metrókocsit von ki hétfő reggelig a 2-es és 3-as metró forgalmából a főváros, mert azok potenciális balesetveszélyt jelenthetnek, közölte Tarlós István pénteken egy más témában tartott sajtótájékoztatón, -írja az Index.
A főpolgármester elmondta, a metrótűzesetek miatt megkeresték a metrókocsikat korábban gyártó orosz céget, ahonnan azt a tájékoztatást kapták, hogy a harminc év feletti kocsik közlekedtetése biztonsági kockázatot jelent.
Közlése szerint öt 43 éves, és harmincnyolc 41 éves kocsi közlekedik jelenleg a vonalakon; ezek kivonásáról döntöttek. Bejelentette azt is, hogy az intézkedés következtében a metrószerelvények ritkábban járnak majd. Tarlós István lelkiismeretlenségnek nevezte, hogy bár a korábbi városvezetés tisztában volt a helyzettel, mégsem tett lépéseket.
Saját országuk zászlaját sem ismerik a BKV matricagyártói
Az Ausztriából érkező turisták valószínűleg bambán néznek, amikor a BKV automatákra kihelyezett új tájékoztatókat olvassák, ugyanis ők sem értik majd, hogy mit keres a zászlajuk a magyar szöveg mellett. Komolyan elgondolkodom néha, hogy mit várunk egy olyan cégtől, ahol az ilyen apróságokba is tojnak bele? Annyira, de annyira fel tud bosszantani ez a nemtörődömség, hogy hihetetlen... Az angol, német fordításba már bele se mertem olvasni. Köszönjük a képet Zominak!
Babakocsival szinte lehetetlen felszállni a trolira a Radnóti Miklós utcai megállóban
A fent látható képet olvasónk, Dávid készítette a 75-ös és 76-os trolibusz Radnóti Miklós utcai megállójában. Már önmagában az is botrányos, hogy a trolibusz megállóját ilyen szerencsétlenül alakították ki, hiszen a babakocsival közlekedők csak nagy nehézségek árán tudnak felszállni a járművekre. Az ajtó elé helyezett rács tovább nehezíti a helyzetet. Dávid panasza hajtás után olvasható.
Használt, alacsonypadlós Van Hool autóbuszok érkeznek Budapestre
A budapesti közösségi közlekedésben szolgálatot teljesítő autóbuszok többsége már elérte, vagy meg is haladta a gyártáskor tervezett élettartamát. Az 1365 darabos autóbusz-állomány közel felét még a 30 évvel ezelőtti műszaki színvonalat képviselő Ikarus 200-as járműcsalád adja, amely az akadálymentesség követelményét sem teljesíti. Ahogy a Budapesti Közlekedési Központ és a BKV 2010-ben bejelentette: az öreg Ikarusok esedékes felújítása helyett - a buszpark nagy arányú új járművekre történő cseréjét célzó program megindításával párhuzamosan - használt járművek beszerzésére indít pályázatot.
A buszpark cseréjének beindításával sem lehet azonnal lecserélni az összes öreg járművet, felújításuknál azonban gazdaságosabb és környezetbarátabb az alacsonypadlós, fiatalabb használt járművek beszerzése, ráadásul az alacsonypadlós járművek a szolgáltatás színvonalát is növelik, olvasható a Budapesti Közlekedési Központ közleményében.
Utolsó kommentek