Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mégsem takarították ki a 3-as metró alagútját?

A BKV-figyelő tavaly kiemelt figyelemmel foglalkozott a 3-as metró tűz- és balesetveszélyes alagútjaival. Akkor végül azzal a hírrel zártuk a témát, hogy a BKV 2010. december 31-ig teljes egészében kitakarítja a 3-as metró alagútjait megközelítőleg 22 millió forintért. Az összeget nem sokalltuk, hiszen a metróközlekedés biztonsága függött ettől a takarítástól, a dolgozók és az utasok élete pedig jóval többet ér, mint pár 10 millió forint.

Az utóbbi időkben több BKV-dolgozó is levelet írt a BKV-figyelőnek. Ők arról számoltak be, hogy tapasztalataik szerint a takarítás igencsak hagy kívánnivalót maga után, ugyanis az alagút, a programszőnyeg és a síneket rögzítő csavarok ugyan olyan olajsárosak, mint azelőtt, tehát semmivel sem biztonságosabb most a közlekedés, mint azelőtt. Ezt támasztják alá olvasónk, Takygyerek fényképi is, aki a Pöttyös utcai állomáson találkozott kosszal, porral és olajsárral. Ha vannak hasonló képeitek, küldjétek el bátran a bkvfigyelo@gmail.com címre!

35 Tovább

Hajléktalanszállót csináltak a 14-es villamosból

A BKV-figyelő az elmúlt hetekben több alkalommal is foglalkozott a 14-es villamosra telepedett hajléktalanokkal. A BKV a megszaporodott utaspanaszok miatt fokozott ellenőrzést rendelt el a járaton, csakhogy olvasónk szerint ebből semmi sem látszik. Amint Mátyás alább olvasható leveléből kiderül, a hajléktalanok száma napról napra nő, és egyre elviselhetetlenebbek:

Kedves BKV-figyelő!

Korábbi cikkekben ti is foglalkoztatok a 14-es villamoson elharapódzó hajléktalan-jelenséggel, ezért közhelynek tűnik levelem:

Az átlag olvasó azt gondolná, hogy biztos történt valami intézkedés. Sajnos nem. A helyzet egyre jobban romlik. Az elmúlt hónapokban egy ellenőrrel nem találkoztam, pedig naponta kétszer utazok a villamoson és szükség lenne rájuk.

55 Tovább

Blog szabályzat

A BKV-figyelő blog célja, hogy a BKV utasok észrevételeit a BKV vezetősége és a nyilvánosság elé tárja. Hiszünk abban, hogy a felvetett hibákat a BKV vezetése orvosolja, ezzel elősegítve a közösségi közlekedés fejlődését. A blogon a negatív és a pozitív észrevételek is megjelennek.
0 Tovább

Nyiss esernyőt, ha BKV buszra szállsz!

Kíváncsi lennék, hogy a Volánbusz és más közlekedési társaságok Ikarusai vajon miért nem áznak be? A BKV buszai katasztrofális állapotban vannak. A lámpákban áll a víz, a csukló beázik, a tető lyukas, az utas fejére folyik a víz. Vajon a Volánnál mit csinálnak, hogy csak minimális eső, hólé jut az utastérbe? Két utaspanasz:

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

2010. február 4-én este 6 óra körül utaztam a BPI-133-as rendszámú busszal. A busz gumi csuklórészén látszott, hogy megrogyott, 15-20 cm-re belógott az utastérbe és beázott.

13 Tovább

A kereszteződés közepén nyitott ajtót a türelmetlen buszvezető

Norbert a 23-as buszról a Soroksári úti Tesconál szállt le. Az M ("egybuszos") megállóban éppen egy 55-ös busz állt, emiatt a 23-as nem tudott a megállóba beállni. A busz vezetője nem várta meg, míg az előtte lévő jármű kiáll, a kereszteződés közepén nyitott ajtót:

Tisztelt BKV-figyelő!

A mai napon, 17:55 perckor történt, hogy a Boráros tér felé közlekedő 23 buszjárat a Tesco (Vágóhíd előtti) megállóhoz közeledett. A megállóban bent állt egy 55-ös busz, a 23-as sofőrje pedig nem óhajtotta megvárni míg kiáll, hanem mögötte, a kereszteződésben állva nyitotta ki a 3. ajtót az idejében tett jelzésemre.

16 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek