Kíváncsi lennék, hogy a Volánbusz és más közlekedési társaságok Ikarusai vajon miért nem áznak be? A BKV buszai katasztrofális állapotban vannak. A lámpákban áll a víz, a csukló beázik, a tető lyukas, az utas fejére folyik a víz. Vajon a Volánnál mit csinálnak, hogy csak minimális eső, hólé jut az utastérbe? Két utaspanasz:

Tisztelt BKV Ügyfélszolgálat!

2010. február 4-én  este 6 óra körül utaztam a BPI-133-as rendszámú busszal. A busz gumi csuklórészén látszott, hogy megrogyott, 15-20 cm-re belógott az utastérbe és beázott.

Szemmel láthatólag nem egy nap alatt került ilyen állapotba. Szeretném ha nem csak a kijavításról gondoskodnának, de felelősségre vonnák azt is aki így kiengedte a buszt a garázsból. Az esetről csatoltam egy (sajnos nem túl jó minőségű) fényképet is.

A levélről másolatot kap a BKV-figyelő c. blog.

Tisztelettel: M. Gergely

 

 

Kedves BKV-figyelő!

Elküldöm Neked is a BKV-nak írt levelemet. Tudom, nemhogy nem egyedi eset, inkább lassan "természetes".

Tegnap mentem haza a 174-es busszal, (BPO-102), és amikor jeleztem, akkor vettem észte, hogy valami csöpög a fejemre (nyilván víz :) ). Felnéztem, és a fölöttem levő lámpa burkolatában ide-oda hömpölygött a víz a busz mozgásától. Le kellett szállnom, így már nem tudtam fényképezni.

Ezen kívül a busz Örs vezér téri megállójában kb. a felszerelése óta nem működik az indulást jelző óra, sőt, a kijelző sem jó, de ez most már ha jól emlékszem másfél éve nem érdekel senkit. A buszok járó motorral és nyitott ajtókkal állnak a végállomáson, fűtés ebben a nagy hidegben sincs, sem reggel, sem délután, ez minden 174-esre igaz. Nem is lenne értelme, nyitott ajtók esetén, ám a kipufogógázzal tele van az utastér, meg lehet fulladni. (Talán a járó motor a vezető melegedését szolgálja, mi meg megfagyhatunk majdnem 10 ezer forintért?).

Üdvözlettel: D.