Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Fagyoskodnak az utasok a fűtetlen buszokon

Rengeteg panaszt kapunk a BKV fűtetlen buszai miatt. Az új Volvókon épp olyan hideg van, mint a régi Ikarusokon. Ülni nem lehet, mert felfáznak az utasok, kapaszkodni is alig tudnak, mert a kezük hozzáfagy a jéghideg csőhöz. Miért nem fűtenek? Panaszlevél a kép alatt.


Megjött a tél (Zoltán képe a 148-as buszról)

Tisztelt BKV-figyelő!

Minden reggel (vagy inkább hajnalban, mert még teljesen sötét van) a 98-as busszal járok dolgozni, amelyiket egyáltalán nem fűtik. Más közlekedési lehetőségem sajnos nincs. A busz kegyetlenül hideg, és az ülések is. Az emberek szájából, ha beszélnek, pára jön ki, kapaszkodni kesztyű nélkül lehetetlen, mert odafagy az ember keze.

Egy anyukát láttam, aki a bölcsődébe szállítja a pici gyermekét, magához szorította a kicsit és egy takaróval betakarta hogy ne fagyjon meg.

138 Tovább

Re: Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Fogja be a száját!” – Kirúgta a BKV a buszvezetőt

A lenti levelet kommentár nélkül küldeném mindazoknak, akik az Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Üljön vissza, és fogja be a száját!” című bejegyzés íróját azzal vádolták, hogy hazudik, nem ír igazat, felfújta az egész történetet:

Tisztelt Gál Mihály!

A BKV figyelőn megjelent, Odacsuktunk egy gyereket! -„És? Üljön vissza, és fogja be a száját!” című bejegyzésre korábban azt a tájékoztatást adtuk, hogy szabadságát követően a járművezető december 14-i munkába állása után tudunk részletes vizsgálatot indítani a történtekkel kapcsolatban.

A vizsgálat lezárult, a Társaság rendkívüli felmondás útján elbocsátotta az érintett járművezetőt.

Üdvözlettel: BKV Zrt.

84 Tovább

Szerencse: A kereszteződés előtt megállt a fék nélküli busz

Szerencsére még a forgalmas kereszteződés előtt magától megállt az a busz, melyet olvasónk édesapjának kollégája vezetett. A busz körülbelül 50 km/órával haladt, amikor a fék teljesen állszállt. A busz két megálló között gurult, majd megállt.
Kedves BKV-figyelő!

Nem egy nagy történetet mesélnék el, hanem úgy belsőleg két kis sztorit a BKV-ról. Apám buszsofőr, régen sokszor jártam ki hozzá, szóval tudom, hogy mennek a BKV-nál…

Már egyre szarabb. Nem olyan rég, hogy egyik kollégája mesélte neki, hogy valahol? (nem szeretné, hogy beazonosíthatóvá váljon, szeretne még holnap is ott dolgozni) elment a fékje úgy teljesen. 50-nel suhant egy megállónyit. Egy veszélyes, nagy forgalmú kereszteződés előtt még megtudott állni, pontosabban lassulni. Ebből az utasok semmit nem vettek észre, pedig a keresztforgalomban vagy az előtte lévőt simán letolhatta volna, de szerencsére nem így történt.
70 Tovább

Megbünteti a BKV az emberséges buszvezetőket

Akár 10 ezer forintra is megbüntethetnek egy járművezetőt, ha nem a kijelölt helyen, hanem két megálló között nyit ajtót. Olvasónk szerint a BKV csak azokat a dolgozóit bünteti meg, akik emberségesek:

Tisztelt BKV-figyelő!

Rengetegszer olvasni a BKV-figyelőn olyan sztorikat, amikben a buszsofőrök bunkók az utasokkal, nem végzik rendesen a munkájukat, vagy (élet)veszélyes helyzeteket idéznek elő, ám legtöbbször még a pontos időponttal és járatszámmal rendelkező leveleknek sincs semmi hatásuk, és az alkalmatlan sofőrök általában megússzák a dolgot.

Ma délután a Moszkva téren sétáltam a 90-es busz felé, amikor az bezárta az ajtókat és elindult. Mivel már így is épphogy csak odaértem volna, a következő busz pedig 90A és 10 perccel később indul (így legalább +20 perc késés és 2 megálló séta), jobbnak láttam a busz nyomába eredni. Szerencsémre az pár méter megtétele után pirosat kapott, így a Csaba utcában utolértem, és integettem a sofőrnek, hogy nyissa ki az ajtót. Meglepetésemre ehelyett a fülkeablakot nyitotta ki, ezért kíváncsian átsétáltam a túloldalra.

130 Tovább

Több mint négyszáz BKV-busz romlott el csütörtökön

A járművek légrendszere fagyott le. A közlekedési társaság szabadnapos karbantartókat is behívott, hogy el tudják végezni a javításokat. A BKV hétköznap reggelente 1100 buszt indít.

Este negyed nyolcig összesen 420 BKV-busszal volt valamilyen probléma csütörtökön, a járművek egy részét csak a garázsban, többségüket azonban már a helyszínen meg tudták javítani, mondta Héri József, a BKV műszaki üzemeltetési igazgatója Délelőtt 10 óráig 243 járművel volt probléma,a legtöbb gondot a fűtés- és légrendszerek okozzák, utóbbival együtt autóműködési hibák is felléptek.

93 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek