Szerencsére még a forgalmas kereszteződés előtt magától megállt az a busz, melyet olvasónk édesapjának kollégája vezetett. A busz körülbelül 50 km/órával haladt, amikor a fék teljesen állszállt. A busz két megálló között gurult, majd megállt.
Kedves BKV-figyelő!
Nem egy nagy történetet mesélnék el, hanem úgy belsőleg két kis sztorit a BKV-ról. Apám buszsofőr, régen sokszor jártam ki hozzá, szóval tudom, hogy mennek a BKV-nál…
Már egyre szarabb. Nem olyan rég, hogy egyik kollégája mesélte neki, hogy valahol? (nem szeretné, hogy beazonosíthatóvá váljon, szeretne még holnap is ott dolgozni) elment a fékje úgy teljesen. 50-nel suhant egy megállónyit. Egy veszélyes, nagy forgalmú kereszteződés előtt még megtudott állni, pontosabban lassulni. Ebből az utasok semmit nem vettek észre, pedig a keresztforgalomban vagy az előtte lévőt simán letolhatta volna, de szerencsére nem így történt.
Másik eset csak sima átlagos. Egyik végállomáson az ellenőrök (Na nem azok, akik az utasokat verik, hanem akik az alkalmazottakra utaznak…) megkérte a buszsofőrt, hogy ne járassa a motort egy percnél tovább, mert valami szabályzat ezt kimondja. Rémisztő, hogy télen az utasok azért fagyoskodnak, mert sajnálják rá a gázolajat arra a párpercre. De milliárdos végkielégítésekre ugye nem? (De amúgy, aki Bécsben volt, az megtapasztalhatta, hogy mennyire jól fűtöttek ott a tömegközlekedési járművek.)
Azért írtam le ezeket, hogy a nagyközönség is tudja, mivel közlekednek nap mint nap, és miféle járműveket kell vezetni a vezetőnek is!
Üdv!
Utolsó kommentek