Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Mobiljáról üvölteti a zenét

A BKV utazási feltételeiben benne van, hogy rádiót és egyéb zene lejátszására alkalmas eszközöket más számra hallhatóan (hangosan) hallgatni tilos, mert zavarja az utasokat. Olvasónk elkövette a hibát, és rászólt a cigánygyerekekre, hogy legyenek szívesek lehalkítani (nem kikapcsolni) a zenét. A beszélgetés persze nem ment könnyen:

Szia!

Még mindig állatira pipa vagyok, az agyam a fehérizzás közelébe jutott, a gyomrom pedig eltévedt a szívem és a nyakszirt között félúton. Amit tudnotok kell a fizikai habitusomról: férfi, genetikailag 70 +- 3 kiló vagyok, 184 hosszhoz, ami nem a herkulesi termet, és amúgy sem olyan a fellépésem, hogy azzal bárkit elrémítsek.

A lényeg: Hétfő 18:00 körül a 3-as villamos. Árkádnál felszállok, velem együtt még 2 hangosan "intelligens" srác (sima péklapátos kölkök voltak), majd amikor leültek, indult a folklór műsor a telefonból, persze max. hangerőn. Pont ott álltam az ülésük mellett, gondoltam, megkérem szépen őket, hogy ugyan hallgassák már halkabban (és tényleg szépen szóltam nekik). A válasz egy sima és határozott "NEM" volt, melynek indoka hogy ő így szeretné hallgatni a zenét.

- "Miván tesóu, nem szereted á cigánzenít? Arrébb lehet ám menni".


- "Mért mennék arrébb? Ennyi erővel ti is arrább mehettek. A másik, hogy miért kötelező mindenkinek hallgatni azt a zenét, amit ti hallgattok? Rajtatok kívül senki nem kíváncsi rá." (Apu fortyogó dühe vagyok)


- <kisebbik sz@rpalánta odafordul a haverjához:> "Te, leüssem?"


- "Á, hagyjad. <vissza felém:> Úgy hallgatom a zenét, ahogy akarom. Amúgy te egy nagyon bánatos ember lehetsz, ha nem szereted a zenét. Boldogtalan vagy? Ne legyél, süt a nap, legyél vidám. Nincs szerelmed? Vagy miért vagy ilyen bánatos?"

76 Tovább

Összesz@rták a busz ülését

Dávid nevű olvasónk megtalálta mindenidők legmocskosabb és legundorítóbb BKV ülését a 44-esen közlekedő egyik Volvo buszon. Ezeken a buszokon sajnos szövetülések vannak, így a takarítás nem lesz egyszerű. Ideje lenne beszerelni a műanyag üléseket. Meddig tűrjük ezt?

Tisztelt BKV Figyelő!
 
Ezúton szeretnék csatlakozni én is a képküldők közé. Képem 2008. október 12.-én (vasárnap) készült a 44-es vonal FJX-208 forgalmi rendszámú buszán, az Örs vezér terén!

Lett volna még mit fényképezni a buszon, de azt hiszem ennyi bőven elég! A mocsok majdnem beteríti az egész ülést! Engem a rosszullét kerülgetett, mikor megláttam. Ez az ülés közvetlenül a motor mögötti kettes részen található (ezek az ülések vannak a legmagasabban).


Szomorú, hogy sokan nem is foglalkoztak vele, és simán leültek! Nem értem, hogy miért kell rá a szövet, ha alatta a műanyag van?!

Remélem képem elnyeri a "tetszésüket"!
 
Üdv: Dávid

90 Tovább

Tudják, hogy koszos, de nem érdekli őket

Vajon a BKV miért állít vissza forgalomba olyan járművet, amiről tudja, hogy több helyen is összehányták? Miért kell az utasnak elviselni, hogy lassan rosszabb körülmények között utazik, mint az állatok? Meddig kell ezt tűrnünk? Hol a takarító cég? Az elkövetkező napokban ezekre a kérdésekre próbálom megszerezni a válaszokat a BKV-tól.

Tisztelt BKV-figyelő!

Néhány napja, utaztam a BKV BPI-802 frsz. autóbuszán, amin valami embertelen állapot volt. A 2. ajtónál szálltam fel a buszra, ahol már feltűnt, hogy valamit kiöntöttek, mert a por, a kosz egy részen megtapadt, bár az utasok már elhordták egy részét a cipőjükkel. Nem friss kosz volt, olyan 1-2 napos.


Az ajtók bezáródtak, majd a lépcsővel egyvonalban az ajtón egy kis paradicsomdarabot, a lépcsőn 1-2 répadarabot fedeztem fel. Elfordítottam a fejem, mert elkapott a hányinger. Akkor vettem észre, hogy az 1. és a 2. ajtó között az ülés mellett szintén nagy folt díszeleg. Az ülés lábát nézve oda is kiürítette valaki a belének a tartalmát, majd az ajtó felé söpörte, mert a padló egyenes vonalban csíkos volt. 1 négyzetméteren belül a második hányásba botlottam bele.

44 Tovább

Tapicskolnak a sárban

Szép és jó, hogy a BKV a paraméterkönyvvel nem csak elvett járatokat Budapesttől, hanem adott, és hosszabbított is. Persze minden döntés az utolsó percben született, ezért még 1 hónap elteltével is vannak hiányosságok. a 141-es viszonylatban a Mustár utcában tulajdonképpen még mindig nincs megálló, még egyszerű KRESZ-tábla se jelzi a megálló helyét.

Tisztelt BKV Figyelő!

Mint azt már szeptember 9-én is jeleztem (sőt azóta újból), még mindig nincs megállóhely a 141-es autóbusz Kelenföld felé tartó járatának a Mustár utcai megállójánál. A mellékelt műhold képen, valamint helyszíni fotókon immáron rajzokkal együtt is szeretném a problémát jelezni.

Nagyításhoz klikk a képre

Kékkel jelöltem az egykori 141-es járat vonalát, mely mára a 141A jelölést viseli. Semmi gond nincs is a járattal, megérkezik Kelenföld felől a Mustár utcához, ami a 141A járat végállomása. A piros téglalap jelzi a megállót ahol le lehet szállni, meg persze fel. Ezután a busz megfordul az erre a célra a járat indításakor kialakított fordulóban, majd indul vissza Kelenföldre.

26 Tovább

Nem engedte őket leszállni

Bár reggel kicsivel több, mint 2 percenként követik egymást a metrók, idegesítő lehet, hogy az állomsára való beállás után egyből megszólal az indulásjelző, és a leszálló utasokra rácsukják az ajtót. Így volt ez szerdán reggel is, ahol a késve indult metró segédvezetője úgy gondolta, hogy a leszállni szándékozó utasokat továbbviszi még, és nem engedi őket leszállni:
Kedves BKV! 
 
Mi a teendő akkor, ha a merto vezetője veszélyezteti az utasok testi épségét? 
 
Történt 2008. 10. 08.-án, reggel 08.35 körül. 
 
Minden nap a kettes metróval utazom a munkába, nagyjából azonos időben, 8.30 és 9 óra között. A ma reggeli metrósofőr egy ámokfutó volt. Ilyet még nem láttam. Megérkezik a megállóba. A szerelvény zsúfolásig tömve, a peronon szintén rengeteg a várakozó. Az ajtó kinyílik. A vezető azonnal közli, hogy zárja az ajtókat. Még ki se szállt, aki ki akart, nemhogy a beszállók elindulhattak volna a kocsi belseje felé. A sofőr üvölt és dudál, majd egyszer csak valóban bezárja az ajtókat. Aki bújt, aki nem! Volt, aki fönnmaradt, és volt, aki ottmaradt, mert képtelen volt fölszállni a metróra. Ja, és volt, aki a két ajtószárny közé rekedt, és csak komoly izommunkával tudta kiszabadítani magát. (Elképzelek egy babakocsis anyukát vagy apukát ilyen helyzetben: babakocsi betol, ajtó bezár, szülő kinnmarad. Klassz!) 
 
Panaszt tettem a forgalmi ügyeleten, lévén kismama, és ha pl. engem csuk oda, akkor annyi. Meg több utasnak vissza kellett metróznia egy megállót, mert nem tudott ott leszállni,ahol akart. S valószínűleg sokan el is késte a munkahelyükről, mert lemaradtak. 
 
A forgalmi ügyeleten azt mondta egy valóban kedves úr - hogy jót is mondjak - hogy köszöni, megvizsgálják, tudnak róla, mert az a szerelvény késésben volt, későn indult. 
 
Kérdem én: az utasok miért tehetnek arról, hogy a szerelvény késve indult? Ja, és mért indult késve a szerelvény? Valószínűleg nem kevés késéssel, mert az Őrs vezér tértől a Stadionok két megálló, de már ott is alkalmazta a vezető a késés behozásának e furcsa módját. Mért az utasok szívják meg a BKV hülyeségét?
 
egy utas
129 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek