Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

A BKV sem tudja, mikor járnak a trolijai

Szombaton délelőtt 15 percet vártam a 7-es buszra, ami összességében nem sok idő, csak mások hülyesége miatt ennyit sem szeretek várni. Nem értem kinek jó, hogy 4 busz tolong egymás után a megállóban, majd egyszerre kiállnak, és 15 percig nem jön semmi. Paraméterkönyv ide, paraméterkönyv oda, erre miért nem lehet megoldást találni?

Kedves BKV-figyelő!

 

A BKV megújulását követő pár nap tapasztalata a 70,78, 74-es trolikat illetően: ez valami teragédia!

 

A 74-es már régebben is rettenetesen összevissza járt, a kiírástól teljesen függetlenül. Most a következő van: reggelre 5-6 perc, napközben 6-8 perc, más időpontra 3-10 (sic!) van kiírva. Ez úgy működik, hogy minden időszakban a a maximum követési távolságnak minimum a dupláját kell számolni, de akkor viszont KETTŐ (esetleg) HÁROM troli is jön egyszerre! Tehát vársz mondjuk 15 percet, de akkor választhatsz, hogy melyikre szállsz föl – már ha az elsőt (amin milliónyian vannak) követő második-harmadik megáll egyáltalán.

 

A 70-es, 78-as trolival mindig az volt a baj, hogy a Nefelejcs utcai megállótól (ahonnan a Kossuth-tér felé egy az útvonaluk) szinte mindig 1-2 perc eltéréssel, vagy akár rögtön egymás után jött a két járat, így előtte szintén sokat kellett várni. Ezt volt hivatva „megújítani” az új közlekedési rend: „A 70-es és 78-as trolik összehangoltan fognak közlekedni”. Ez annyira sikerült, hogy nemrégen, a Nagymező utcánál várakozva a Liget felé közlekedő valamelyik trolira, a következő mulatságban volt részünk: először jött egy 70-es, szinte összeragadva a mögötte lévő 78-assal. Ezeket kb. 1 perc múlva követte ugyanez a páros, tehát NÉGY trolibusz jött egyszerre!! Többet nem vártam, de gondolom, ezek után „büntiből” legalább 20 percig nem jött semmi.

 

Legalább írnák ki a megállókba, hogy mikorra várható a járműdömping, és az utasok, jó barmok módjára odagyűlhetnének a megadott időpontra!

 

Üdvözlettel: Pagonyi Judit

 

Piros 7-es és kavarodás a 103-ason:

Hello!

 

Valaki nemrég felvetette, hogy mi lesz a piros orrúra festett egykori "7-173 gyors" buszokkal. Na ma láttam egy különlegeset. A "7-173" át volt festve pirosra ezáltal a "kék" busz most kék és piros színű. A járművet rátették a 103-as vonalára, DE ugyebár a "jó kis" Fok-Gyem kijelzőkön a számokat képező pontok pirosra vannak festve. Így a járatot nem ismerő utazó (lásd: turista, vidéki stb... a Népligetnél és a Kelenföldi pu-nál is igen nagy eséllyel vannak ilyenek) nem mer felszállni a buszra, hiszen az számára "piros 103-as", az meg ugye "nem jó" szerencsétlennek, mert ő a feketét várja, ráadásul azt sem tudja hova megy a piros, mert nincs kint a megállóban a menetrend.

 

Na most aztán van kavarodás. Gratula BKV.

72 Tovább

Arconcsapta a buszvezetőt a biciklis

Sokat bicikliztem az elmúlt hetekben Pesten, és elég sok kamikaze biciklissel találkoztam. Nem érdekli őket a KRESZ, átmennek a piroson, elég sűrűn kerülnek életveszélyes helyzetekbe. Tegnap az egyik 15-ös busz oldalát súrolta egy biciklis, akire rászólt a buszvezető. A bringás nem akart beszélgetni, ezért a következő megállónál lendületből pofáncsapta a buszvezetőt. Rendőr, mentő, helyszínelés alant:

Tisztelt BKV-figyelő!

Egy kollégámat ért súlyos bántalmazásról szeretnék beszámolni Önöknek.

2008.08.31-én 17:30 körül a 15-ös autóbusz a Csanády utcánál megállt a piros lámpánál. Balról egy kerékpáros előzőtt aki nem fért el, és nekiment a busznak. A buszvezető utána szólt, hogy álljon meg, de a kerékpáros továbbment. A buszvezető is továbbment, majd a soron következő megállónál a kerékpáros megjelent mögötte.

A busz vezetője kihajolt az ablakon, mire a kerékpáros szó nélkül (!) megütötte a vezetőt. A kerékpárral lassítás nélkül továbbhajtott. Az utasok, látván mi történt, odamentek a járművezetőhöz, és látva sérüléseit, azonnal mentőt hívtak. Valószínű, hogy a kerékpáros jobb kezén szép nagy gyűrű terpeszkedett, mivel az ütés következtében (bár lendületben volt) a buszvezetőnek felszakadt a szemöldöke. A mentők, rendőrök és a helyszínelők tették a dolgukat, a kerékpáros azonban nem lett meg.

Gondoltam, azért írom meg Nektek, mert a mentősverő villamosvezető olyan szép botrány lett. A buszvezető-verő kerékpáros meg lehet, a hírekbe sem fog bekerülni. A kerékpáros tettét súlyosbítja, hogy a buszvezető 8 napon túl gyógyuló sérülést szenvedett, (a varratok minimum egy hétig vannak a sérültben), plusz még a helyszínről elhajtott, magát a rendőrségnek nem adta fel.

Egy buszvezető

294 Tovább

Ütögette és rugdosta az utast, majd ledobta a laptopját az éjszakai buszról

Reggel felébredtem, félkómásan nekikezdtem az e-mailek olvasásának, és a hétvégi postok szerkesztésének. Miközben a leveleket olvastam, azon gondolkodtam, hogy a Moszkva téren videóra vett utasbántalmazó biztonságiak óta, mintha gatyába rázták volna őket, egy ilyen panaszt sem kapok.

Elég volt csak elgondolkodni ezen, és visszacsöppentem a valóságba. Itt a következő éjszakai buszos sztori rugdosással és laptop dobálással:

Tisztelt Szerkesztők!

 

Az alábbi történet csütörtökön hajnalban esett meg velünk a 907-es buszon. Kalandos utazásban volt részünk csütörtök hajnalban a 907-es éjszakai járaton.

 

Éjjel kettő óra körül szálltunk fel Kedvesemmel a Vezér utcánál, fáradtan, álmosan, csak arra vágytunk, hogy végre ágyba kerüljünk. Amint becsukódott az ajtó, 4 jól megtermett ellenőr lépett hozzánk, kettő közülük nem is igazi jegyvizsgáló, hanem zöld karszalagos  biztonsági őr. Szépek voltak, mondanom sem kell.

 

Párom előhalászta tanuló bérletét, megmutatta, én viszont "kivételesen" elfelejtettem magammal vinni, ezért reflexből nyúltam a személyi igazolványomért, írjanak csak büntetést, majd bemutatom alkalom adtán, a csekket pedig befizetem.

 

Ahelyett, hogy a megszokott módon minden elintézésre került volna, a szekusok nekiálltak kötekedni. Hiába magyaráztam, hogy nincs nálam egy árva fitying sem és egyébként is van bérletem, csak éppen nincs nálam, képtelenek voltak felfogni, elkezdtek ordibálni, mint a fába szorult féreg...

 

A legvehemensebb egy teltkarcsú, középkorú hölgyemény volt, (az a tipikus klimakszos ribanc), megállította a buszt és a következőket mondta : "addig nem megyünk tovább, amíg le nem takarodtok".

Mivel eszünk ágában sem volt elhagyni a buszt, se szó, se beszéd, kitépték kezemből a málhazsákomat és kihajították az ajtón. Meg kell mondjam, kissé ideges lettem, mivel a táskában ott lapult a laptopom is, meg azért mégsem járja, hogy valaki csak úgy dobálózzon a cuccaimmal éjnek évadján.

 

Párom szépen felvette a földről én pedig tárcsáztam a rendőrség számát. Ekkor meglepetésemre elindultunk, úgy látszik a "komák" nem akartak találkozni a rend bátor őreivel. A rendőrbácsi ugyan nem akart kijönni a helyszínre, de azt javasolta, hogy tegyek feljelentést rongálás miatt.

 

A Bosnyák térre értünk (ahol egyébként is leszálltunk volna), de csak most jött az igazi meglepetés. Körbe álltak a bátor BKV alkalmazottak és lökdösni, tolni kezdtek, majd néhány rúgással jelezték, hogy ők bizony bármit megtehetnek a védtelen utassal.

 

A.

174 Tovább

Itt valakinek nagyon tömik a zsebét

Vajon kinek éri meg, hogy a bezárt BKV pénztárak mellé, drágábban üzemeltetett, biztonsági őrrel felszerelt kutyaólakat tesznek? Egy veszteségesen üzemelő cég miért von be még több alvállalkozót a működésébe még a jegyértékesítésbe is? Nem elég, hogy az Protokon automatáiból nem tudunk jegyet venni, bezárják a pénztárakat, és fabódékat tesznek melléjük.

Alapjáraton nem vagyok egy rosszmájú ember, nem szoktam kötekedni, de ami ennél a cégnél folyik, elképeszt. Alvállalkozók csinálnak már mindent. Alvállalkozó üzemeltet járatokat, „javítja” az automatákat és most már  külsős árulja a jegyeket, bérleteket is. (Szvsz. az alvállalkozó szót a szinonima szótárban a lopás és a mutyi szavak mellé tenném).

 

Alvállalkozót bevonni és cégbe sosem nyereséges. Az alvállalkozónak el kel látnia a rábízott feladatot úgy, hogy az ügyfél ne vegyen ebből észre semmit, és haszna is legyen belőle, azaz a megrendelő többet fizet, mintha maga látná el az adott feladatot. Éppen ezért nem értem, hogy a veszteséges BKV miért von be alvállalkozókat a cégbe.

 

Kutyaól a Boráros téren

 

A napokban valami nagyon elszomorítót tapasztaltam. Az amúgy is gyönyörű Boráros tér közepére kihelyeztek egy kutyaólat (BKV alvállalkozó bérletpénztárat). Nem lenne ebből baj, ha a közelben lévő pénztárat nem zárták volna be. A BKV szerint jövedelmezőbb alvállalkozó által üzemeltetett kutyaólakat kitenni, a saját, korábban bezárt pénztárai mellé. A dolog érdekessége még annyi, hogy míg a pénztárban egy ember dolgozott, a kutyaólban ketten vannak. Egy eladó, és egy biztonsági őr.

 

Valakinek biztos megéri…

U.i.: Mellesleg a képen a fekete autó a zebránál bizony nem parkol szabályosan:)

63 Tovább

Összefirkálják a bekamerázott buszokat is

Az alvállalkozó Volvo buszaiba ajtó figyelő kamerák lettek beszerelve, még a gyárban. A kamerák elhelyezése olyan jól sikerült, hogy az utastér egy része is látható volt benne. Látható volt addig, amíg az LCD kijelzők el nem tűntek a buszokból. Ha nincs kijelző, a kamera se ér semmit. De vajon hol vannak a kijelzők? Elromlottak? Hazahordták őket? Az alábbiakban olvasónk leveléből olvashattok részletet.

Szia BKV-figyelő!

Alábbiakban szeretném nektek bemutatni mennyit, inkább mennyire semmit nem ér a kamera a Localo Volvokon. Számomra felfoghatatlan az ha elvileg van camera milliókért a buszokon miért nincs eredménye? NográdVolános/BKV-s buszokon is van és mégsincsenek firkálva. De a Transzmanos Localok szinte mindegyike már sajnos lassan újfent a firkálás áldozatává vált. Ami a legfurább hogy a 2-es ajtó ablakai is már összevannak firkálva. Amire szerintem kamera nélkül is lehet figyelni. De a legszebb ott is van kamera.

Ha nem indul el a videó kattints ide!

82 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek