Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Történelmi pillanat

Blogunk második postja a Boráros téri óráról szólt. Éva –ismerősöm- megragadta az alkalmat, és már másnap írt nekem. Elmentem én is, lefényképeztem, kiderült, hogy az óra tényleg nem működik.

Azóta eltelt 7(!) hónap. Több levélben is kifejtettük a BKV-nak, hogy ideje lenne már megcsinálni az órát, persze reakció egyikre sem érkezett. Megkerestem a Pontos Idő Kft-t is, Ők mondták, hogy az óra már nem garanciális, csak a BKV-n múlik, mikor rendelik meg a javítást és lesz újra "használható" az óra.

Vasárnap örömkönnyeket dörzsölgetve készítettem ezt a képet a Boráros téren. Sikertült! Köszönjük!
12 Tovább

Tájékoztatásból 1-es

Kedd délutáni utazáskor csináltam pár képet BKV buszról, táblákról, bemutatva, hogy a BKV-nak mit jelent a tájékoztatás. A három buszos képen a táblát hiányát kell figyelni. A Boráros téren készült két kép (Csepeli HÉV, 23, [23], 54) Illetve a táblát, ami jelzi, hogy 7 perc múlva indul valami, csak azt nem tudni, hogy mi.
33 Tovább

BKV időszámítás

Hová tűnik 10 másodperc?

Felhívnám a figyelmet, hogy a probléma nem azzal van, hogy 10 másodperccel hamarabb indul a villamos, hanem azzal, hogy miért kell így megcsinálni egy órát? Miért nem lehet vissza számolni rendesen? Miért?
24 Tovább

Teszteli a BKV a 25 órás munkanapokat

Tisztelt BKV figyelő!

Úgy látszik a hőség a BKV járatokon használatos 'FOK-GYEM'-eknek is sok volt ma! Ahhoz már hozzászokhattunk, hogy az óra abszolút pontatlan, de amit ma láttam, amellett nem tudtam szó nélkül elmenni. Lehet, hogy a BKV szeretné bevezetni a 25 órás napokat?! :)

Üdv, Slowly 
20 Tovább

Ismét Nagykörút

Körülbelül 1 év telt el azóta, hogy munkába ált az első 2 Combinó villamos. Hónapokig volt hangos a média a folyamatos botrányok miatt. Hol a felső vezeték szakadt le, hol egy oszlop dőlt ki volt amikor minden jó volt, épp csak az ajtók nem nyíltak ki. Tegnap délután ismét pótlóbuszok vitték az utasokat, mert a Boráros téren tönkrement a sin egy darabja.
A probléma oka nem lehetett a nagy meleg, hiszen a hőmérséklet nem haladta meg a 30 fokot!

Az utas tájékoztatással minden rendben volt, kb. 1 percenként mondták be, hogy pótlóbuszok járnak, valamint hogy hol áll meg a pótló busz. Azt azonban nem értem, hogy egyszer miért a villamosmegállóban állt meg a busz, utána pedig miért az erre kijelölt megállókban? Az ember nem tudta hol várakozzon…

Szeretnénk magyarázatot kapni a BKV-től, hogy következhetett be a probléma? valamint szeretnénk arra is választ kapni, mikor lesz már vége a rendszeres problémáknak? Továbbá szeretnénk megköszönni azok munkáját akik a vasárnap délutáni melegben ahelyett hogy otthon a családjukkal lettek volna, mások hibája miatt dolgoztak, azért, hogy ma mindenki akadály nélkül eljuthasson a munkahelyére. Valamint a villamosvezetőknek is köszönet, akik több órán át szobroztak a villamosukban, addig míg megindulhatott a forgalom! [nézz képeket]






























27 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek