Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Gyors bejelentés opcióval bővült a blog

A mai napon egy újabb opciót építettem a blogba, hogy az utasbejelentések még egyszerűbbek és gyorsabbak legyenek. Indítottam egy új postot, ahol bárki regisztráció nélkül tehet bejelentést. Ezeket mi összesítjük és továbbítjuk az illetékesek felé.

Miket várunk ide?

Elsősorban olyan bejelentéseket várunk, amelyek rövidségük miatt nem érnek meg egy önálló cikket. Koszos buszmegálló vagy busz, hiányzó menetrend, bunkó ellenőr, stb. Ha találkoztál valamelyikkel, írd meg bátran, és listaszerűen továbbküldjük a BKV illetékeseinek. Ha sikerül kitakaríttatnunk néhány koszos buszt és megállót, már megérte.

A bejelentés az e-mail írásnál is egyszerűbb. Kattints a lenti „bejelentés” gombra, és a megjelenő postban írd meg problémád komment/hozzászólás formájában. Bővebb információt a gombra kattintva találsz!

Az új opció jelenleg Béta üzemmódban fut, teszteljétek, használjátok, és véleményezzétek bátran. Várjuk az ötleteket is, szeretnénk a ti javaslataitok alapján fejleszteni a blogot.

 



 

0 Tovább

Bréking Nyúz: Baleset Újbudán

Már akkor sejtettem, hogy nagy baleset van, amikor az Etele téren tájékoztattak, hogy a 19-es villamos nem közlekedik, helyette 47-49V jár, amire 20 percet kell várni. Várakozás után megérkezett a 47-49V, amellyel a Tétényi útig tudtam csak menni, mert a Tétényi úttól egészen a Kosztolányiig buszok és autók álltak.

Aki okos volt, velem együtt lesétálta ezt a kis szakaszt (Móriczig mentem) és nem ült a buszon (7-es, gyors 7-es, 173-as, 73-as, 233E, stb) 30-34 percet, míg a busz átvergődött a dugón. Nem tudom, mostanra helyreállt-e a rend, mindenki tájékozódjon, ha arra indul. A soha nem látott busz-feltorlódást képeken megnézhetitek:

 

22 Tovább

Rekonstrukció gőzerővel

Ez a kis vasárnap délutáni post azoknak szól, akik értik a viccet, és nincs ellenükre egy kis hülyéskedés. Martintól kaptam a héten pár képet, amikkel így önmagukban nem tudok mit kezdeni, viszont az egyikről eszembe jutott egy régi –a neten körbejáró- hülyeség, és alkottam egy kicsit. Így folyik tehát a 28-as villamos vonalán a rekonstrukció

"Ez csak a Liget tér után a 36-os villamos volt váltójának /:)/ a kiszedése, és helyébe rendes vágány fektetése!":

56 Tovább

Hülyeségnek nincs határa

Meg sem lepődök. Nincs egy hete, hogy bemutattunk két kis hülyegyereket, akik a 14-es villamoson az ütközőn utaznak (többek állítása szerint rendszeresen), ma jött a hír, többek kívánsága teljesült, ugyanis az egyik leeset és súlyosan megsérült. Jó szünidőt kívánunk neki! Előző cikkünkből vett kép után az Index mai cikke olvasható.

Súlyosan megsérült az a 10 éves gyerek, aki pénteken leesett a 14-es villamos ütközőjéről, írja az MTI. A gyerek a Lehel téri végállomásnál kapaszkodott fel a jármű hátsó ütközőjére, nem sokkal később, a Lőportár utcánál azonban leesett onnan. Győrfi Pál, a mentőszolgálat szóvivője azt közölte: a gyermeket súlyos koponyasérülésekkel szállították az Országos Baleseti és Sürgősségi Intézetbe.
127 Tovább

Ne csak az utakra költsön a főváros

A fővárosi önkormányzat utakat újít fel milliárdokért, sokszor megkérdőjelezhető minőségben, miközben a közvetlen mellette fekvő villamosvágányokat érintetlenül hagyja, mondván annak felújítása a BKV hatásköre. A főváros állítólag előnyben részesíti a tömegközlekedést és annak fejlesztését, a BKV a kötöttpályás közlekedés mellett kampányol. Így? Meglátásunk szerint a fővárosnak igenis segítenie kellene a BKV-t az infrastruktúra fejlesztésében. Nem csak utakat, hanem villamosvágányokat, jelzőberendezéseket is fel kellene újítani és nem kizárólag a Nagykörúton, hanem a „mellékvonalakon” is. Hiszen a kötöttpályás közlekedés nem lehet addig versenyképes, mind az egyéni, mind az autóbuszos közlekedéssel szemben, ameddig ténylegesen nincs előnyben részesítve. A képek egy része a 28-as villamos végállomásán készültek és ezek csak töredékei annak a sok pályahibának, ami a budapesti villamosvonalakon fellelhető.

Az 5 km-es sebességkorlátozás például több éve kint van. Meddig lesz kint? Valóban mindenért a BKV a felelős? Mindenre a BKV-nak kell előteremtenie a szükséges anyagi forrásokat mindenre, mindig?

További képek:



62 Tovább

BKV-figyelő

blogavatar

Phasellus lacinia porta ante, a mollis risus et. ac varius odio. Nunc at est massa. Integer nis gravida libero dui, eget cursus erat iaculis ut. Proin a nisi bibendum, bibendum purus id, ultrices nisi.

Utolsó kommentek