Széles Gábor újságja keményen ostorozta a BKV-t a botrányos busztender miatt, miközben a lap tulajdonosának egyik cége, az Ikarusból megmaradt IK Járműtechnika is keresett volna 80-100 milliót a genfi buszok beszerzésén. Ráadásul a cég az összeg többszörösét keresheti, ha az üzlet meghiúsul, és a BKV régi Ikarusait még jó ideig nem váltják le sem használt, sem új csuklósok.
A BKV genfi használtbuszos üzletét a Heti Válasz (HV) cikke torpedózta meg, de a beszerzés körüli botrányhoz a Magyar Hírlap is igyekezett hozzátenni saját információkat. A Széles Gábor milliárdos vállalkozó tulajdonában lévő újság már a HV-s cikk megjelenése előtt írt az összesen 84 használt csuklós buszra tett ajánlatról, és kétségbe vonta, hogy a svájci Volvók eleget tesznek-e a fővárosi közlekedési vállalat tenderkiírásának. Később pedig a lapból vehette át a teljes hazai sajtó a nevekről szóló találgatásokat, hogy kik fognak belebukni a korrupciós vádakba. A Széles-lap azt azonban egyetlen alkalommal sem tudatta az olvasókkal, hogy a tulajdonosnak is vannak érdekeltségei a beszerzésben. Ha megvalósul, akkor azért, ha nem, akkor akár azért.
Buszban utaznak együtt
Széles cége régi albérlőtárs az Antal Attila, BKV-vezér fia foglalkoztatása miatt a közbeszerzési pályázattól elállni kényszerült Alfa Busszal. Az Ikarus-birodalomból megmaradt IK Járműtechnika Kft. (IKJ) a buszgyár székesfehérvári telephelyén lényegében szimbiózisban él a Volvókat szerelő és forgalmazó céggel, és nemcsak a területen osztoznak, hanem folyamatos üzleti kapcsolatban is állnak egymással.A cikk folytatása megtalálható az Indexen.
Erre tovább >>>
2008. február 20. 17:29
Széles az Alfával kicsit, nélküle nagyot szakíthat
2008. január 28. 08:08
Elfújta a szél
A felújított metróállomásokkal kapcsolatban több levelet írtunk már a BKV-nak. A tegnap esti viharban a most felújított Örs vezér téri állomásépület tetejét bontotta meg szél. Ennyi hiba után, vannak-e felelősei a hibáknak? Szinte új állomásokon, hogy keletkezhet ennyi hiba?
Tisztelt BKV Figyelő!
Ma, 2008.01.27-én este fél kilenkor a következőt láttam az Örs vezér téri metróállomáson. A nemrég felrakott tető egy része leszakadt. A kép minőségéért elnézést.
Farkas Zoltán (wulfy)
2007. szeptember 27. 07:48
Függöny a buszon
Kedves BKV Figyelő!
Ma reggel jöttem haza 7 óra tájt a 184-es busszal. Mint a mellékelt fénykép is mutatja jól szórakoztam útközben. A busz vezető fülkéjéből eltűnt a függöny, amit nagyon leleményesen egy egészen friss ( szept 18.) bulvárlappal helyettesítettek. Többek között megtudhattam, reggeli félkábulatomban, hogy a Született feleségek szárjai milyen jól néztek ki az egyik díj-átadón, kivéve Bree-t akinek mellényúlt a divattanácsadója. Vagy olvashattam arról, hogy milyen jól néz ki Christina Aguilera gömbölyödő pocakkal. Felfedeztem, hogy minden utast szeretnének kiszolgálni eme új szolgáltatással, így a nőknek való bulvár mellett sport is volt kitéve sőt iskolás gyerekek Garfield-ot is olvashatnak!
Ezen fórumon szeretném kérni a BKV ZRT-t, hogy a 182-es vonalon ha lehet akor Világgazdaságot szeretnék olvasni reggelente, vagy HVG-t.
És még valami! Nem tudom van-e a BKV-nak ISO tanusítványa, de ha igen azt biztos, hogy tombolán nyerték... A 1548-as számú ominózus buszra pedig szerezzenek be egy függönyt:)
Zsolti
2007. szeptember 19. 06:48
Maradjon Stadionok
Majdnem két hete annak, hogy elindítottam a szavazást, a Stadionok metróállomás átnevezéséről. A szavazók majdnem 60%-a szavazott arra, hogy maradjon meg az állomás jelenlegi neve, ne nevezzék át. A szavazáson több névre is lehetett szavazni, annak, aki megváltoztatná az állomás nevét. A Puskás Ferenc Stadion 25%-ot a Puskás Stadion 13%-ot kapott. Legkevesebben a Puskás Ferenc Stadion állmásra szavaztak. Megértem.
A metróállomás átnevezése nem kis pénzébe kerülne a városnak. Rengetek menetrendet, táblát, utastájékoztatót kellene módosítani, így átgondolva ezt a dolgot, tényleg nem annyira jó ötlet az állomás átnevezése, ezt a pénzt inkább fordíthatnák a járművek takarítására vagy egyéb -fontosabb- dolgokra.
Utolsó kommentek