A fent látható képet olvasónk, Gábor készítette ma reggel a Kosztolányi Dezső téren egy alvállalkozó tulajdonában lévő 212-es buszról. Mint levelében írja "A jármű a Kosztolányi Dezső téren állt, pár méterre a buszmegállótól, kipufogója alaktalanul elgörbülve és leszakadva fityegett alatta. Emlékeim szerint a Volvo buszok nem túl öregek, ezért ennyire rossz állapotban nem szabadna lenniük!" -tette hozzá.
Ellenőr juttatta vissza az elhagyott mobiltelefont
Olvasónk szombaton a 16-os buszon elhagyta a mobiltelefonját. Már szinte lemondott róla, de legnagyobb szerencséjére a BKK 153-es számú ellenőre megtalálta a készüléket, és visszajuttatta neki.
Tisztelt BKV!
Szombaton ( jún. 16.) elhagytam a mobilomat a 16-os buszon, és szinte már lemondtam róla. Szerencsére a 153-as ellenőr megtalálta, és visszajuttatta nekem.
Szeretném megköszönni a 153-as ellenőr munkáját. Nem gondoltam volna hogy visszakapom a telefonomat!
Köszönettel: M. Tímea
Megbüntethet az ellenőr, ha rossz jegykezelő?
Hónapokkal ezelőtt készítettünk egy tesztet, melyből kiderült, hogy a BKV időbélyegzős jegykezelői csalnak. Sok estben csak +/- 15 percet, de volt olyan eset is, amikor az érvényesítés pillanatában a frissen kezelt jegy érvénytelen volt. Olvasónk, Dániel azt szeretné megtudni, hogy mi a teendő akkor, ha a lyukasztó nem létező időpontot pecsétel a jegyre, és ilyenkor megbüntethetik-e. A véleményeket kommentek formájában várjuk!
Eltávolították a szolgálati helyéről a gyerekekkel keménykedő biztonsági őrt
Olvasónk, P.M. májusban amiatt írt nekünk illetve a BKK-nak panaszt, mert a fiát és kísérőjét a Fogaskerekűre nem akarták felengedni. A Városmajornál ellenőrzést végző biztonsági őr szerint ugyanis a díjmentes utazást biztosító MÁK igazolvány nem azért van, hogy ők ide-oda utazgassanak vele. A BKK kivizsgálta a panaszt, és az őrt eltávolították az adott szolgálati területről:
Tisztelt P. M!
Hivatkozva a Társaságunkhoz 2012. május 8-án érkezett elektronikus levelére tájékoztatjuk, hogy az abban leírt panasz kivizsgálása megtörtént.
A vizsgálat során megállapításra került, hogy az ügyben érintett biztonsági őr a munkavégzése során szakszerűtlenül járt el, mivel a szolgálati szabályzattal összeférhetetlen módon magánvéleménynek adott hangot, ezért vele szemben a munkáltatói jogkörgyakorló vezetője szigorú szankciót alkalmazott, és eltávolította az adott szolgálati területről.A jegyellenőrzésben részt vevő munkatársaktól minden esetben határozott fellépést, és szabályos munkavégzést várunk el az érvényes rendeletek betartásával. A Társaságunktól elvárt viselkedési normáknak nem megfelelő munkavállalói magatartást szigorúan szankcionáljuk, mint azt a fentiek is mutatják.
Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését, egyben tájékoztatásunk elfogadását kérjük.
Budapest, 2012. június 11.
Szakadó esőben várakoznak az utasok a repülőtér 1-es termináljánál
A Liszt Ferenc repülőtér 1-es termináljának bezárása után a BKK az épület elől áthelyezte a 93-as busz megállóját az "A" portához. A probléma ezzel csak annyi, hogy az új helyen nincs fedett utasváró, emiatt a 30 perces követéssel közlekedő buszokra a szabad ég alatt kell várkozni a még a szakadó esőben is:
Tisztelt Gál Mihály Úr!
Egy panaszt szeretnék Ön felé jelezni.
A Liszt Ferenc repülőtér 1-es termináljánál a 93-as busz megállóját a BKK az épület elől (ami viszonylag fedett), áthelyezte kb. 200 méterrel előrébb, az "A" porta kijárata után ahol nincs fedett utasváró.
Ez a járat menetrendileg 30 perces követéssel közlekedik (de a szűkös menetideje miatt néha több is). A minap, szakadó esőben voltunk kénytelenek várni az autóbuszt, és mikor megérkezett, többen jeleztük ezt a járművezetőnek, aki természetesen nem tehet róla. Kérdezném, hogy mikor lesz ez ügyben érdemi előrelépés (megálló vissza helyezése, vagy fedett utasváró)?
Ha jelezné az illetékesek felé, köszönöm.
Üdvözlettel: K. István
Utolsó kommentek